Appartement Bon Tata

Appartement Bon Tata

33 reviews over Appartement Bon Tata in het Nederlands

Heerlijke plek!

John, 24-12-2015

Het was de tweede keer dat we op deze mooie plek in dit fijne appartement verbleven. Net als de vorige keer was het genieten zo dicht bij het strand. Ook bleek het zwembad vernieuwd en had de keuken een metamorfose ondergaan. Kortom we hebben net als vorige keer genoten en hebben weer nieuwe dingen ontdekt op het eiland!

Geweldige plek!

Familie Boetzel, 25-11-2015

We waren al eerder op curaçao geweest en vonden dit een van de mooiste plekjes van het eiland. Vandaar dat we een weekje van onze drie weken vakantie hier naar toe zijn gegaan.

Verwacht hier geen drukke cafés en discotheken. Hier is alles relax.

Mooie stranden, heldere zee, aardige mensen, suikerdiefjes op het balkon en in de ochtend als je aan het ontbijt zit zie je af en toe een kolibrietje voorbij schieten.

Tijdens deze week heb ik mijn padi openwater gehaald. Wat een fantastische ervaring. De duikschool zit hier op de hoek. En je loopt zo het water in. Tijdens deze duik heb ik zeepaardjes, zeeschildpadden en duizend en een verschillende vissen gezien. Echt een aanrader om er bij te doen heb je al je padi dan kan je voor een prikkie een uitrustingen huren.

Het appartement was voor ons Helemaal af. Onze dochter van 2 sliep lekker op haar eigen kamer En verder is alles van alle gemakken voorzien.

Tips. koop een lokaal visje op het strand bij de vissers om s avond te bakken, Kleine knip, Grote knip zijn prachtige stranden, Eten bij Jannies in Westpunt met spekende kaart. En vergeet je duikbril niet!!

Fantastisch appartement

Jan en Heidi Hoogveld, 21-11-2015

Bijzonder ruim, schoon en mooi appartement op een rustig resort. Alles is aanwezig; groot overdekt balkon, 2 slaapkamers en 2 badkamers. Zo het appartement uitlopen en de trap af en je staat op één van de mooiste stranden van Curaçao "Lagun", waar je goed kan snorkelen en duiken. Bij boeking kregen we van de eigenaresse genoeg informatie en tips over het eiland. Ook heeft ze ons geholpen met het regelen van een huurauto.

Heerlijke relax vakantie!

Wouter, 6-9-2015

Anderhalve week verbleven in het appartement. Mooi appartement met een prachtig balkon. Strand op loopafstand en elke dag komt er een zeeschilpad buurten. Prachtig om te zien! Service van de eigenaresse is top! Handige tips met restaurantjes, strandjes, huurauto, etc. Prachtige locatie om heerlijk tot rust te komen. Huurauto is wel een must. Willemstad is ongeveer drie kwartier rijden. Heerlijke vakantie gehad!

Fantastisch!

Evelien Geerling, 5-9-2015

Alweer voor de 4e keer in dit geweldige appartement verbleven. Lekker ruim, comfortabel, schoon, met een heerlijk groot overdekt terras waar het heerlijk vertoeven is. Gelegen op een rustig ,klein en keurig onderhouden resort, direct aan een van de mooiste baaitjes van het eiland.

Hier kun je lekker snorkelen en kan je zomaar een schildpad tegenkomen!

Je zit hier aan de rustige kant van het eiland met alle leuke stranden en genoeg heerlijke restaurantjes dicht in de buurt. Wat wil je nog meer?

Ook een groot compliment aan de eigenaresse, Nanny Scholten. De manier waarop zij service verleent, meedenkt met de gast, en de snelheid waarmee zij reageert op vragen, top!

Geen vraag is haar teveel.

Kortom Bon Tata is op alle fronten het ultieme gevoel van vakantie!!

Aanrader

Mar, 30-8-2015

Zeer schoon en compleet appartement op een rustig resort. Alles wat je nodig hebt is aanwezig. Op het balkon met hangmat is het goed toeven. De eigenaresse voorziet je van veel zeer bruikbare tips en informatie.

De baai van Lagun is de mooiste plek op de wereld om te snorkelen en te duiken. De duikschool Discover Diving ligt beneden aan de baai en zij gidsen je bij lagun en weten de mooiste duik en snorkelspots op het eiland vinden. Een restaurant zit bij de duikschool en heeft een goede prijs kwaliteit verhouding. Kleine boodschappen en vers brood haal je bij de toko tegenover het appartement. Brood moet je daags van te voren even bestellen. Je kunt niet zonder een huurauto maar ook hierbij geeft de eigenaresse waardevolle tips. Wij zijn hier voor de derde keer geweest en komen zeker weer terug. Er valt nog heel veel te ontdekken op Westpunt.

fantastische plek

Minke Koning, 25-7-2014

Mijn vriend en ik zijn nu vier keer in dit appartement op Curacao geweest en vinden het nog steeds een fantastische plek. Met twee slaapkamers, twee badkamers, een ruime woonkamer met keuken en niet te vergeten een leuke inrichting komen we hier graag terug. De communicatie met de eigenaresse loopt altijd als gesmeerd. Indien er vragen zijn, reageert ze ondanks het tijdsverschil meestal onmiddellijk. In het appartement ligt genoeg informatie over het eiland om dagen mee te vullen.

Prachtig appartement op een ydillische plek

Fa. Jacobs, 24-7-2014

Appartement Bon Tata is ruim en van alle gemakken voorzien.

De ligging op een klif boven zee en strand is prachtig.

Bij het naastgelegen resort kun je op het terras heerlijk eten.

In het het nabijgelegen dorpje is een klein winkeltje voor de dagelijkse boodschappen.

Top vakantie op een toplocatie!

Linda Homan, 23-7-2014

In juni zijn wij een kleine week in dit mooie ruime appartement geweest, mooi aangekleed en van alle gemakken voorzien ( goede bedden,2 badkamers,airco, senseoapparaat, grote koelkast met vriesvak etc. en een ruim balkon) Het resort heeft een zwembad met ligstoelen en is direct gelegen aan de prachtige baai van Lagun. het uitzicht over de baai is fantastisch! We hebben heerlijk gesnorkeld en een introduik gemaakt o.l.v. discoverdiving, duikschool meteen aan het strand, met een restaurantje erbij waar je kunt ontbijten, lunchen en BBQen. Reuzenschildpadden gezien en prachtige vissen, fantastisch wat een ervaring! Elke dag komen de vissersbootjes binnen met hun vangst. Wij waren hier tijdens de WK wat we gekeken en gevierd hebben op Mambobeach, wat een sfeertje :-) Auto huren is zeker een aanrader. Nanny heeft ons zeer goed geïnformeerd en voorbereid en regelt alles perfect! Wij hebben enorm genoten van de rust op dit resort aan deze prachtige baai,en al het moois op Curacao!☀️

Geweldig

Sonja Hollander, 15-7-2014

Prachtig Appartement, aan de inrichtig ontbreekt niks. Kamers zijn ruim schoon eveneens de badkamers zijn van alle gemakken voorzien.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Bon Tata in Curaçao, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Bon Tata zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Bon Tata scoort een 8.99 uit 10 op basis van 33 reviews.