Géén boekingskosten

Appartement Blue View

CuraçaoCuraçaoCuraçao

We hebben de beste aanbieders voor Appartement Blue View voor je op een rij gezet:

6.6VoldoendeScore uit 5 reviews

Appartement info

Meer appartement info

5 Reviews over Blue View

• 4Sophie Molendijk06-10-2018

Mooi uitzicht, maar appartement niet geweldig

Wij hadden een 2kamer appartement geboekt. Het voelde als een krakerige zolderkamer, gedateerd en materiaalgebruik (bijv gipsplaten als muren) maakt dat het zeer sober overkomt. Dat is nog niet heel erg, maar zorg er dan wel voor dat het schoon is en dat was helaas niet het geval. Bedden, de stoelen op het balkon en de grote koelkast prima in orde. Badkamer piepklein, een soort trapkast met schuin plafond en veel schimmel. 2 kamer was ook nogal een ruim begrip, tussen de woonkamer/keuken en slaapkamer zat een enorm open kozijn en ernaast een deur. Het was m.i. geen echte kamer! Airco prima, wel lawaai. Uitzicht is fantastisch (schildpadden zie je zo zwemmen beneden,leguanen, troepiaals, suikerdiefjes op het balkon) en maakt een hoop goed, maar wij zouden dit nooit meer boeken. Na 15 dagen op de zolder hadden wij het wel gezien! Curacao verder een prettig eiland, lekkere temperatuur, mooie stranden. Perfect om te onthaasten en relaxen.

• 8heer Goossens28-09-2014

Goed woning maar internet matig.

Wifi verbinding mag beter. Hierdoor heb ik niet elke dag mijn zakelijke e-mailcorrespondentie kunnen verwerken.

• 10PeterB14-07-2012

Wunderschoener Urlaub

Wir waren im Juni 2 Wochen auf Curacao und haben im Rancho El Sobrino und in den Blue View Apartments gewohnt. Die Appartements sind super ausgestattet und haben eine tolle Lage direkt am Strand auf der Klippe. Jeden Abend konnten wir wunderbare Sonnenuntergaenge beobachten. Die Rezeption von den Blue View Apartments ist im Rancho El Sobrino Resort (siehe Bewertung), die Mitarbeiter sind sehr freundlich und hilfsbereit. Ein echter Geheimtipp im Westen der Insel

• 4vakantiegangers08-11-2011

geen succes.....

Als je een mooi uitzicht wil zit je hier top, maar de inrichting is vreselijk. Liliputterbedjes, waar veren omhoog komen, alles kraakt, lekt en is sterk gedateerd. Personeel vriendelijk en doet zijn best maar een opknapbeurt is geen overbodige luxe....

• 7Cecile Torres19-08-2010

niet slecht maar ook niet heel goed

Blue view appartments hoort bij Rancho el Sobrino. Bij boeking duidelijk aangeven welk appartement je wil boeken, je kan ook in de Rancho geboekt worden en later , zoals wij, moeten bijbetalen! Kamers zijn netjes en schoon, wel behoorlijke verschillen tussen de apartementen. Balkon heel mooi maar alleen bruikbaar in de ochtend vanwege hitte later op de dag (pal in de zon). Wij hebben nog een aantal keren stroomuitval van de airco gehad en dat is op curacao echt niet fijn. REstaurant van Rancho echt heel goed en gezellig. Mooie strandjes in de buurt!

Appartement Blue View info

• CafeBeschikbaar (1)