Villa Blue Ocean

Prachtige ruime villa!

Jolanda
26-8-2016

26.08.16 12:23 Jolanda

Tien dagen in villa Blue Ocean (Villa Di Maros) op Coral Estate doorgebracht.

Heerlijk huis, met meerdere gezellige zitjes, voor elk wat wils. Ik was direct verliefd op de ronde trap die van de porch naar het zwembad leidt.

Inrichting is meer dan compleet, met o.a. vaatwasser en wasmachine, maar ook een complete keukenuitrusting.

Het zwembadje is heerlijk om even af te koelen en het schaduwhoekje bij uitstek dé plek voor het happy hour.

De tuin, met achterin de palapa, is fleurig en netjes onderhouden.

Kleine puntjes van aandacht hebben we ter plekke besproken met de beheerders en zullen zeker worden meegenomen.

Al met al een heerlijke vakantie op een prachtig eiland in een geweldige villa.

De communicatie met verhuurder, zowel vóór, tijdens als na ons verblijf hebben wij als plezierig en correct ervaren. Altijd leuk om je na je vakantie nog net iets langer 'gast' te voelen.

Ed Pach VVV Curaçao, Verhuurder, 30-8-2016

Beste Jolanda, Peter, Mirjam en Albert,

Heel fijn te horen dat jullie het zo naar je zin hebt gehad.

Bedankt voor het doorgeven van de tips. Daar kunnen we wat mee.

Bedankt ook voor de geweldige foto’s; die zullen we gelijk op onze website zetten.

Naar we hopen kunnen jullie nog veel van deze fijne vakanties beleven. Misschien een volgende keer in een van onze andere huizen?

Nogmaals heel hartelijk dank. Nog vele zalige, zonnige momenten!

Met vriendelijke groet,

Ed Pach VVV Curaçao

Overweeg je om een verblijf te boeken in Villa Blue Ocean in Curaçao, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Villa Blue Ocean zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Villa Blue Ocean scoort een 10 uit 10 op basis van 1 reviews.