Appartement Blue Bay Lodges - Sunny Curaçao

Appartement
Kleine hotelsWeer vandaag31°25°
Appartement Blue Bay Lodges - Sunny Curaçao
9,1

We hebben een aantal aanbieders voor Blue Bay Lodges - Sunny Curaçao voor je op een rij gezet:

51 reviews over Appartement Blue Bay Lodges - Sunny Curaçao in het Nederlands

Linda
17-8-2018

Heel erg netjes. Lekker rustig. Prima naar onze zin gehad. Wij gaan zeker nog een keer terug.

Optimaal genieten

Iris
3-5-2018

Perfecte locatie voor een geweldige vakantie in het mooie zonnige Curacao. De appartementen / lodges zijn uitstekend. Wij hadden een lodges voor 4 personen (waren met twee personen). Aan luxe ontbrak het niet. Maar liefst twee badkamers met stortdouche, luxe keuken voorzien van alle benodigde apparatuur. Daarnaast ook nog een eigen zonneterras incl ligbedjes. De lodge was heel schoon, wat ook niet onbelangrijk is. Op het complex zijn twee of drie zwembaden, loopafstand van het prive strand aan Blue Bay. Wij raden wel aan om een auto te huren, zodat je lekker kunt rondtouren om meer van het eiland te zien. Enige nadeel is dat het complex niet over een eigen supermarkt beschikt!

prima plek

sw
10-4-2018

de gastvrijheid en aardig personeel. staat direkt klaar

Genieten!

Alexander
    3-2-2018

Mooi aangelegd resort met prachtig strand. De lodges zijn praktisch, comfortabel en tamelijk compleet, en de bedden zijn uitstekend. De mensen van de receptie (Mariella en Marijke) zijn heel aardig en behulpzaam. Supermarkt op 2 km.

Goed om te weten: huurauto is onmisbaar, ook binnen het resort. Heel af en toe ruik je een snufje van de raffinaderij. Voor ons niet hinderlijk maar het is wel zo.

Mooie accomodatie

rik
    24-1-2018

Zeer vriendelijk personeel,en behulpzaam. Het is allemaal goed geregeld. wij zullen zeker weer terugkomen. Bedankt Remko en Saskia

de rust en uitzicht

chan
      7-12-2017

vriendelijk en goede service

perfect

richard
        7-12-2017

beveiligde wifi is voor mij belangrijk

mooie omgeving

jeja
          29-11-2017

de rust is heerlijk en prima en vrolijke personeel

Fantastische vakantie en service!

Inge
            28-11-2017

De Lodges zijn prima, liggen vlakbij de golfbaan. Het resort is heerlijk. Strand is uitstekend met gratis ligbedden en parasol. Er is een duikschool en een prachtig koraalrif!

Op het resort zijn 3 goede restaurants, zelfs met elke dag happy hour en soms live muziek.

Drie keer per week schoonmaken en handdoeken - en beddengoed wissel.

We mochten gratis tot het eind van de middag in de lodge blijven omdat ons vliegtuig pas om half 8 vertrok. Dus we konden nog lekker zwemmen en toen nog even douchen voordat we naar het vliegveld gingen.

De golfbaan is uitdagend en heel mooi aangelegd. Ook daar alleen maar vriendelijke en behulpzame mensen. Ook mogelijk om na 9 holes wat te eten en dan weer de volgende 9 te doen.

Wij hebben een fantastische week gehad!

Leo en Wil
            27-11-2017

Wij zijn erg enthousiast over het mooie resort en het goede appartement. De mensen zijn allemaal erg vriendelijk en behulpzaam. Meerdere goede restaurants binnen handbereik.

Wij maakten voor het eerst kennis met het snorkelen. Blue Bay is hiervoor een uitgelezen plek! Wij komen graag nog eens terug.

Karins Choice

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Blue Bay Lodges - Sunny Curaçao in Curaçao, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Blue Bay Lodges - Sunny Curaçao zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.