Appartement Blue Bay Lodges - Sunny Curaçao

9.4Fenomenaal

Curaçao, Curaçao, Curaçao

9.4Fenomenaal

• 9.1Hoeveelheid ruimte

We hebben een aantal aanbieders voor Blue Bay Lodges - Sunny Curaçao voor je op een rij gezet:

Appartement info

• Kinderopvang
Meer appartement info

Blue Bay Lodges is een gezellig resort met af en toe live-muziek. Je kunt lekker eten in één van de restaurants en uitrusten aan de zwembaden of het privéstrand. Blue Bay Lodges op Curaçao heeft een eigen duikschool, waar je als beginner goede begeleiding krijgt. Met een auto kun je makkelijk de natuurparken en steden van het eiland bezichtigen.

53 reviews over Appartement Blue Bay Lodges - Sunny Curaçao

• 2018
    10Rob Ingeneeger15-11-2018

Geweldig. Geen ander woord past!

Je zal maar als (bijna) 70 jarige willen leren te duiken. Dat heb ik dus in Blue Bay gedaan ik werd er geweldig in begeleid. Zowel de accommodatie, het resort als geheel en (voor mij) de duikcursus was meer dan geweldig. Barracuda, schildpadden tot zelfs een echt zeepaardje heb ik mogen zien. Sfeer, een lekker drankje, top bediening en zo verder. GEWELDIG. We komen zeker terug.

Gereisd met partner in september 2018

• 9Linda17-08-2018

Heel erg netjes. Lekker rustig. Prima naar onze zin gehad. Wij gaan zeker nog een keer terug.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018

• 9Iris03-05-2018

Optimaal genieten

Perfecte locatie voor een geweldige vakantie in het mooie zonnige Curacao. De appartementen / lodges zijn uitstekend. Wij hadden een lodges voor 4 personen (waren met twee personen). Aan luxe ontbrak het niet. Maar liefst twee badkamers met stortdouche, luxe keuken voorzien van alle benodigde apparatuur. Daarnaast ook nog een eigen zonneterras incl ligbedjes. De lodge was heel schoon, wat ook niet onbelangrijk is. Op het complex zijn twee of drie zwembaden, loopafstand van het prive strand aan Blue Bay. Wij raden wel aan om een auto te huren, zodat je lekker kunt rondtouren om meer van het eiland te zien. Enige nadeel is dat het complex niet over een eigen supermarkt beschikt!

Gereisd met partner in juli 2016

• 10sw10-04-2018

prima plek

de gastvrijheid en aardig personeel. staat direkt klaar

Alleen gereisd in april 2018

• 9Alexander03-02-2018

Genieten!

Mooi aangelegd resort met prachtig strand. De lodges zijn praktisch, comfortabel en tamelijk compleet, en de bedden zijn uitstekend. De mensen van de receptie (Mariella en Marijke) zijn heel aardig en behulpzaam. Supermarkt op 2 km.

Goed om te weten: huurauto is onmisbaar, ook binnen het resort. Heel af en toe ruik je een snufje van de raffinaderij. Voor ons niet hinderlijk maar het is wel zo.

Gereisd met partner in februari 2018

• 10rik24-01-2018

Mooie accomodatie

Zeer vriendelijk personeel,en behulpzaam. Het is allemaal goed geregeld. wij zullen zeker weer terugkomen. Bedankt Remko en Saskia

Gereisd met partner in januari 2018

• Oude reviews

10chan07-12-2017

de rust en uitzicht

vriendelijk en goede service

Alleen gereisd in december 2017

• 10richard07-12-2017

perfect

beveiligde wifi is voor mij belangrijk

Gereisd met partner in december 2017

• 10jeja29-11-2017

mooie omgeving

de rust is heerlijk en prima en vrolijke personeel

Alleen gereisd in november 2017

• 9Inge28-11-2017

Fantastische vakantie en service!

De Lodges zijn prima, liggen vlakbij de golfbaan. Het resort is heerlijk. Strand is uitstekend met gratis ligbedden en parasol. Er is een duikschool en een prachtig koraalrif! Op het resort zijn 3 goede restaurants, zelfs met elke dag happy hour en soms live muziek. Drie keer per week schoonmaken en handdoeken - en beddengoed wissel. We mochten gratis tot het eind van de middag in de lodge blijven omdat ons vliegtuig pas om half 8 vertrok. Dus we konden nog lekker zwemmen en toen nog even douchen voordat we naar het vliegveld gingen. De golfbaan is uitdagend en heel mooi aangelegd. Ook daar alleen maar vriendelijke en behulpzame mensen. Ook mogelijk om na 9 holes wat te eten en dan weer de volgende 9 te doen.

Gereisd met partner in november 2017

• Balkon / terrasAanwezig

• WinkelsCadeauwinkel
  • ReceptieExpress check-in & check-out
  • Op het terreinBagageruimte, Rookruimte, Terras, Tuin
  • Overige servicesAutoverhuur, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Stomerij, Wasserette

• Wellness behandelingenMassages

• ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren, Parkeerplaats