Villa Blou Curaçao ****

Villa Blou Curaçao
Villa Blou Curaçao
9,5

57 reviews over Villa Blou Curaçao in het Nederlands

Super genoten van huis, zwembad en omgeving

Frans en Annet, 27-1-2018

Heerlijk plekje, mooi en schoon zwembad, samen met onze 5 kinderen (2,4,13,15,16) hebben we 3,5 weken genoten. Komen zeker nog eens terug :)

Top vakantie

Diede, 18-12-2017

In oktober met mijn ouders en zussen een heerlijke vakantie gehad.

Het huis is ruim, schoon en ligt vlak bij de stranden die wij prachtig vinden.

Alles wat goed geregeld , echt een aanrader!

Ed Pach, eigenaar vvvcuracao, 24-12-2017

Beste Diede,

wat leuk dat je ons zo'n mooi beoordeling stuurt.

Heel hartelijk dank.

Fijn dat jullie zo genoten hebben.

Graag tot een volgende keer.

Geweldig en een echte aanrader!!

Ingrid, 17-12-2017

Huis geboekt via touroperator. Contact daarna liep via de eigenaar en was bijzonder prettig. Ter plekke is er een beheerder (Kees) die je kunt bellen indien er problemen zijn. Wij werden door hem van de airport gehaald. Kees gaf uitleg over alles mbt de villa. Auto erbij gehuurd en van te voren wat boodschappen laten doen, aanrader! Huis is luxe, compleet (beddengoed, tafelkleden, handdoeken, badlakens, dweilen), met mooi zwembad incl ligbedden, luchtbedden etc. Heerlijke tuin, vrij gelegen met een grote eettafel met rieten parasol waar je geweldig buiten kunt eten.

Ligging huis zeer centraal, in midden van het eiland vlakbij cas abou, mooiste strand van curaçao en in naaste omgeving fijne restaurants, zoals landhuis daniel, williwood, de buurvrouw, karakter enz.

Kortom, het huis, de contacten met de eigenaar en beheerder, alsmede de locatie, waren Top!!

Wij hebben mede hierdoor een geweldige vakantie gehad!!

Beste Ingrid,

heel fijn te lezen dat jullie het zo naar je zin hebt gehad.

Fijn dat jullie het zo waarderen.

Graag ontvangen we jullie een volgende keer weer als onze gasten.

Hartelijk dank voor de prettige communicatie.

Vreeman, 17-12-2017

Heerlijke ruime woning. Wij hebben met onze volwassen kinderen een heerlijke vakantie gehad. De villa ligt centraal gelegen in de buurt van veel mooie stranden.

Fijn ruim zwembad en een grote mooi aangelegde tuin met veel privacy. Het huis ligt in een rustige buurt dichtbij supermarkten. Het huis heeft goede voorzieningen.

De beheerder is zeer attent. Wij hebben elke dag baantjes gezwommen in het privé zwembad dat regelmatig werd schoongemaakt. Fantastische vakantie gehad met onze meiden. Een echte aanrader.

Ed Pach, eigenaar vvvcuracao, 17-12-2017

Beste familie Vreeman,

Heel fijn te lezen dat jullie het zo naar je zin hebt gehad.

Bedankt voor de mooie beoordeling en de complimenten.

1e keer Villa Amarilla en 2e keer Villa Blou Curaç

Peter en Britt, 16-12-2017

In 2011 hebben wij Villa Amarilla gehuurd en hebben we meer gekregen dan we verwachtte. In 2017 hebben we weer een reis gemaakt naar Curaçao en hebben bij dezelfde verhuurder Villa Blou gehuurd. Onze verwachtingen waren best wat hoger gezien onze ervaring uit 2011. Wederom waren wij verrast met het verblijf in Villa Blou. Een riant zwembad, een mooie zit nabij het zwembad, een schoon huis voorzien van de nodige luxe. Wat ook erg fijn was, was de aansluiting voor 230V bij de buitenzit, is voor ons Hollanders natuurlijk makkelijk. Deze villa alsook villa Amarilla ligt in een rustige buitenwijk, maar toch redelijk overal dichtbij, maar wat wil je het eiland Curaçao is niet zo groot. Het onderhoud van de tuin en het zwembad wordt regelmatig bijgehouden, zonder overlast naar ons toe. Wij hebben wederom genoten van een goede wel verdiende vakantie en zullen zeker nog een keer terugkomen. Wij hebben nu wel een voorkeur voor villa Blou, hoewel villa Amarilla zeker niet slecht was. Kortom een aanrader voor iedereen, wij denken met heimwee terug aan onze beide verblijven op Curaçao in villa Blou en villa Amarilla

Beste Britt en Peter,

heel hartelijk dank voor jullie mooie beoordeling.

Fijn dat jullie het verblijf in Villa Blou Curacao zo goed bevallen is.

Goed dat je ook nog even noemt dat Villa Amarilla ook goed bevallen was, anders wil straks iedereen in Villa Blou Curacao.

Jullie nieuwe voorkeur niet aan iedereen vertellen hoor.

Graag hebben we een volgende keer voor jullie ook weer plek in Villa Blou Curacao.

Ed Pach

Gewoon n goed huis in n rustige wijk. Goede nette auto en goede aandacht voor de huurder van zowel beheerder als eigenaar zonder je in je privacy te schenden.

Makkelijk bereikbaar, makkelijk parkeren, makkelijk laden en lossen van duikmaterialen. Nee kan echt niets bedenken wat niet goed was.

Koud water uit de koelkast, ijsblokjes, goede wifi. Tsjah ga nog maar even door en als klap op de vuurpijl n vriendelijke ezel die soms even zn koppie boven de schutting uitsteekt.

Ed Pach, eigenaar vvvcuracao, 17-12-2017

Beste Ian,

Heel fijn te lezen dat jullie het zo naar je zin hebt gehad.

Bedankt voor de complimenten. Heel fijn dat jullie het zo waarderen!

voor de 2e keer en nog steeds prima verblijf

Peter & Yvonne, 14-12-2017

Het genieten begon al met het vooruitzicht om weer in jullie villa te mogen verblijven.

De huisje was schoon en van alle gemakken voorzien. De keuken heeft een dubbeldeurs Amerikaanse koelkast, vaatwasser (erg lekker hoor op vakantie) en een 6 pits fornuis. Met de beheerder goed contact gehad en op aangeven dat 2 van de 3 aanwezige gasflessen leeg waren werden deze gelijk vervangen.

In de berging staat een (nieuwe) wasmachine om enkel het noodzakelijke even weg te wassen, het is tenslotte vakantie. Het zwembad werd 2x per week schoongehouden net als de tuin. Onder de pergola is het heerlijk vertoeven met het briesje. Met de bij het huisje te huren auto hebben we (ja ook na 7x Curaçao) weer veel nieuwe plekjes ontdekt.

We hebben weer een genoten van een superfijne vakantie, in een heerlijk huis. We komen zeker weer een keertje terug in Villa Blou Curaçao.

Ed Pach, VVV Curaçao, eigenaar vvvcuracao, 24-12-2017

Beste Yvonne en Peter,

heel hartelijk dank voor de prachtige review.

Wat een compliment dat jullie na al die keren op Curaçao nu steeds bij ons in Villa Blou Curacao terug komen.

Peter Vossen, 14-12-2017

Een prachtig gelegen, schoon en goed onderhouden villa met alle gemakken.

Een prima huurauto erbij.

Het zwembad wordt geregeld schoongemaakt en ook bij aankomst was alles spik en span.

Heeelijke 3 weken soorgebracht in deze oase van rust en ruimte.

Een volgende keer weer. Zeker weten.

Vrienden zijn er in september 2017 geweest en nog precies hetzelfde geweldige huis.

Ed Pach, Wieringerwaard, eigenaar vvvcuracao, 24-12-2017

Beste Peter,

heel hartelijk dank voor de prachtige beoordeling.

Heel fijn te lezen dat het niet alleen jullie, maar ook jullie vrienden zo goed bevallen is.

Ik weet dat je een wereldreiziger bent; nu al twee keer bij ons terug is al een compliment op zich. Heel hartelijk dank.

Graag tot een volgende keer als je weer eens naar Curaçao wil gaan.

Ed Pach

Super fijn huis!! Gewoonweg helemaal Top!

Jos & Saskia, 14-12-2017

Wij vonden de ontvangst door beheerder helemaal top, alles was geregeld en kregen goede uitleg. Het huis was helemaal schoon, bedden keurig opgemaakt en alles wat we nodig hadden was aanwezig. Het huis ligt echt super, achterkant helemaal vrij met een heel mooi zwembad wat geregeld wordt gecontroleerd en onderhouden door een zwembad specialist, dus je weet dat de waterkwaliteit altijd in orde is. De palapa is ook super, je kunt er gezellig barbequen, ontbijten etc. Je leeft hier echt op een bijzonder mooi plekje.

Het huis ligt in een mooi veilig wijkje en je bent zeer snel bij de mooie stranden zoals o.a. Daaibooi, Kokomo Beach etc. etc.

Ook de stad is snel te bereiken, je bent er in 20 minuutjes, dus wat wil je nog meer. De huurauto die bij het huis "hoort" hadden we mee gehuurd en die was in prima staat en netjes schoon toen we hem kregen. Dus Top locatie waarbij alles goed is geregeld en als er iets mocht zijn staat de beheerder altijd voor je klaar. Aanrader dus!!

Ed Pach, Wieringerwaard, eigenaar vvvcuracao, 24-12-2017

Beste Jos,

heel hartelijk dank voor deze mooie beoordeling.

Fijn te lezen dat het jullie zo goed bevallen is.

Nooit meer!

Jacqueline, 3-12-2017

De eigenaar van lokaal verhuurbedrijf is vriendelijk en benadert je op een "vriendschappelijke" manier totdat er problemen zijn. Dit was voor ons de 2e keer in villa blou maar nooit meer. Het huis was vies, kakkerlakken en 10 van de 17 dagen geen gebruik kunnen maken van het zwembad dat door de vele algen mosgroen werd en stonk. De uiteindelijke conclusie van lokaal verhuurbedrijf was dat we waren gaan zwemmen met zonnebrandolie terwijl het zwembad al troebel was bij aankomst en wij douchten voor het zwemmen.

Meerdere problemen werden ons in de schoenen geschoven.

Zo kregen wij na een mooie dag op Klein Curacao autopech, kan gebeuren. Maniëlle, de beheerster, gebeld. Lastig, ze was aan de andere kant van het eiland en had weinig beltegoed???!

Wij moesten de pechhulp maar bellen. De auto was niet meer van het stuurslot af te halen en wilde niet uit de parkeerstand, ook de pechhulp lukte dit niet. Conclusie van lokaal verhuurbedrijf.....we zouden wel teveel hebben gedronken!

Onbegrijpelijk dat je zo met gasten omgaat, wij hadden dit zeker niet verwacht.

Ed Pach, Wieringerwaard (NL), eigenaar vvvcuracao, 24-12-2017

Beste Jacqueline, Zoals je weet hebben we steeds alles gedaan om het jullie naar de zin te maken.Er is tijdens jullie verblijf geen melding gemaakt van een vies huis, anders hadden we daar natuurlijk direct actie op ondernomen.Net zoals we er gelijk actie op hebben genomen toen ik ’s nachts uit m’n bed werd gebeld door schreeuwende en brallende mensen, daar men niet is staat bleek om de auto uit het stuurslot te halen.Midden in de nacht werd er een taxi voor jullie geregeld en de volgende ochtend stond er gelijk vervangend vervoer voor jullie klaar.

De monteur die dagen later naar de onbeheerd achtergelaten auto ging kon helaas niets ontdekken en bracht de auto weer terug.De dagelijkse jubel posts op FaceBook van je reisgenoten laat zien dat jullie er zelfs met 12 personen met veel plezier verbleven.De ingeschakelde zwembadexpert kon niet anders concluderen dan dat de vervuiling van buitenaf kwam. Zowel vóór als ná jullie vertrek (nu reeds drie maanden later) is het water steeds helde

Overweeg je om een verblijf te boeken in Villa Blou Curaçao in Curaçao, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Villa Blou Curaçao zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Villa Blou Curaçao scoort een 9.53 uit 10 op basis van 64 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: