Villa Blou Curaçao

Meer villainfo

66 reviews over Villa Blou Curaçao

• 3Dascha Wehl14-04-2019

Geen aanrader.

Geen aanrader. Er ontbraken dingen, waren kapot en niet schoon. Door zowel beheerder als tussenpersoon werd er gezegd dat we niet moesten zeuren. Deze 'villa' zou in onze ogen niet zo verhuurd mogen worden, als de ramen kapot zijn en de offerte nog niet eens binnen is. Zet het pas weer in als het ook zo is, als wordt geadverteerd. Wij hoeven geen dikke luxe, maar dit was gewoon niet wat beloofd was en het werd ook niet opgelost of netjes op gereageerd.

• 2018
    10Frans en Annet27-01-2018

Super genoten van huis, zwembad en omgeving

Heerlijk plekje, mooi en schoon zwembad, samen met onze 5 kinderen (2,4,13,15,16) hebben we 3,5 weken genoten. Komen zeker nog eens terug :)

Ed Pach VVVCuracao, eigenaar vvvcuracao, 06-01-2019

Beste Annet en Frans,

heel fijn te horen dat jullie het zo naar je zin hebt gehad. Heel hartelijk dank voor de mooie beoordeling. We hopen dat jullie nog vaak zullen terugkomen naar Curaçao.

Met zonnige groet, Ed Pach

• 2017
    9Diede18-12-2017

Top vakantie

In oktober met mijn ouders en zussen een heerlijke vakantie gehad. Het huis is ruim, schoon en ligt vlak bij de stranden die wij prachtig vinden. Alles wat goed geregeld , echt een aanrader!

Ed Pach, eigenaar vvvcuracao, 24-12-2017

Beste Diede,

wat leuk dat je ons zo'n mooi beoordeling stuurt. Heel hartelijk dank. Fijn dat jullie zo genoten hebben. Graag tot een volgende keer.

• 10Ingrid17-12-2017

Geweldig en een echte aanrader!!

Huis geboekt via touroperator. Contact daarna liep via de eigenaar en was bijzonder prettig. Ter plekke is er een beheerder (Kees) die je kunt bellen indien er problemen zijn. Wij werden door hem van de airport gehaald. Kees gaf uitleg over alles mbt de villa. Auto erbij gehuurd en van te voren wat boodschappen laten doen, aanrader! Huis is luxe, compleet (beddengoed, tafelkleden, handdoeken, badlakens, dweilen), met mooi zwembad incl ligbedden, luchtbedden etc. Heerlijke tuin, vrij gelegen met een grote eettafel met rieten parasol waar je geweldig buiten kunt eten. Ligging huis zeer centraal, in midden van het eiland vlakbij cas abou, mooiste strand van curaçao en in naaste omgeving fijne restaurants, zoals landhuis daniel, williwood, de buurvrouw, karakter enz. Kortom, het huis, de contacten met de eigenaar en beheerder, alsmede de locatie, waren Top!! Wij hebben mede hierdoor een geweldige vakantie gehad!!

Ed Pach, Wieringerwaard (NL), eigenaar vvvcuracao, 24-12-2017

Beste Ingrid,

heel fijn te lezen dat jullie het zo naar je zin hebt gehad. Fijn dat jullie het zo waarderen. Graag ontvangen we jullie een volgende keer weer als onze gasten. Hartelijk dank voor de prettige communicatie.

• 8Vreeman17-12-2017

Heerlijke ruime woning. Wij hebben met onze volwassen kinderen een heerlijke vakantie gehad. De villa ligt centraal gelegen in de buurt van veel mooie stranden. Fijn ruim zwembad en een grote mooi aangelegde tuin met veel privacy. Het huis ligt in een rustige buurt dichtbij supermarkten. Het huis heeft goede voorzieningen. De beheerder is zeer attent. Wij hebben elke dag baantjes gezwommen in het privé zwembad dat regelmatig werd schoongemaakt. Fantastische vakantie gehad met onze meiden. Een echte aanrader.

Ed Pach, eigenaar vvvcuracao, 17-12-2017

Beste familie Vreeman,

Heel fijn te lezen dat jullie het zo naar je zin hebt gehad. Bedankt voor de mooie beoordeling en de complimenten. Graag tot een volgende keer.

• 9Peter en Britt16-12-2017

1e keer Villa Amarilla en 2e keer Villa Blou Curaç

In 2011 hebben wij Villa Amarilla gehuurd en hebben we meer gekregen dan we verwachtte. In 2017 hebben we weer een reis gemaakt naar Curaçao en hebben bij dezelfde verhuurder Villa Blou gehuurd. Onze verwachtingen waren best wat hoger gezien onze ervaring uit 2011. Wederom waren wij verrast met het verblijf in Villa Blou. Een riant zwembad, een mooie zit nabij het zwembad, een schoon huis voorzien van de nodige luxe. Wat ook erg fijn was, was de aansluiting voor 230V bij de buitenzit, is voor ons Hollanders natuurlijk makkelijk. Deze villa alsook villa Amarilla ligt in een rustige buitenwijk, maar toch redelijk overal dichtbij, maar wat wil je het eiland Curaçao is niet zo groot. Het onderhoud van de tuin en het zwembad wordt regelmatig bijgehouden, zonder overlast naar ons toe. Wij hebben wederom genoten van een goede wel verdiende vakantie en zullen zeker nog een keer terugkomen. Wij hebben nu wel een voorkeur voor villa Blou, hoewel villa Amarilla zeker niet slecht was. Kortom een aanrader voor iedereen, wij denken met heimwee terug aan onze beide verblijven op Curaçao in villa Blou en villa Amarilla

Ed Pach, Wieringerwaard (NL), eigenaar vvvcuracao, 24-12-2017

Beste Britt en Peter,

heel hartelijk dank voor jullie mooie beoordeling. Fijn dat jullie het verblijf in Villa Blou Curacao zo goed bevallen is. Goed dat je ook nog even noemt dat Villa Amarilla ook goed bevallen was, anders wil straks iedereen in Villa Blou Curacao. Jullie nieuwe voorkeur niet aan iedereen vertellen hoor. Graag hebben we een volgende keer voor jullie ook weer plek in Villa Blou Curacao. Met vriendelijke groet, Ed Pach

• 10Ian14-12-2017

Goed geregeld, niks aan te verbeteren. Aanrader!

Gewoon n goed huis in n rustige wijk. Goede nette auto en goede aandacht voor de huurder van zowel beheerder als eigenaar zonder je in je privacy te schenden.

Makkelijk bereikbaar, makkelijk parkeren, makkelijk laden en lossen van duikmaterialen. Nee kan echt niets bedenken wat niet goed was.

Koud water uit de koelkast, ijsblokjes, goede wifi. Tsjah ga nog maar even door en als klap op de vuurpijl n vriendelijke ezel die soms even zn koppie boven de schutting uitsteekt.

Ed Pach, eigenaar vvvcuracao, 17-12-2017

Beste Ian,

Heel fijn te lezen dat jullie het zo naar je zin hebt gehad.

Bedankt voor de complimenten. Heel fijn dat jullie het zo waarderen!

Graag tot een volgende keer.

Met vriendelijke groet,

Ed Pach

• 10Peter & Yvonne14-12-2017

voor de 2e keer en nog steeds prima verblijf

Het genieten begon al met het vooruitzicht om weer in jullie villa te mogen verblijven. De huisje was schoon en van alle gemakken voorzien. De keuken heeft een dubbeldeurs Amerikaanse koelkast, vaatwasser (erg lekker hoor op vakantie) en een 6 pits fornuis. Met de beheerder goed contact gehad en op aangeven dat 2 van de 3 aanwezige gasflessen leeg waren werden deze gelijk vervangen. In de berging staat een (nieuwe) wasmachine om enkel het noodzakelijke even weg te wassen, het is tenslotte vakantie. Het zwembad werd 2x per week schoongehouden net als de tuin. Onder de pergola is het heerlijk vertoeven met het briesje. Met de bij het huisje te huren auto hebben we (ja ook na 7x Curaçao) weer veel nieuwe plekjes ontdekt. We hebben weer een genoten van een superfijne vakantie, in een heerlijk huis. We komen zeker weer een keertje terug in Villa Blou Curaçao.

Ed Pach, VVV Curaçao, eigenaar vvvcuracao, 24-12-2017

Beste Yvonne en Peter,

heel hartelijk dank voor de prachtige review. Wat een compliment dat jullie na al die keren op Curaçao nu steeds bij ons in Villa Blou Curacao terug komen. Graag tot een volgende keer.

• 10Peter Vossen14-12-2017

Een prachtig gelegen, schoon en goed onderhouden villa met alle gemakken. Een prima huurauto erbij. Het zwembad wordt geregeld schoongemaakt en ook bij aankomst was alles spik en span. Heeelijke 3 weken soorgebracht in deze oase van rust en ruimte. Een volgende keer weer. Zeker weten. Vrienden zijn er in september 2017 geweest en nog precies hetzelfde geweldige huis.

Ed Pach, Wieringerwaard, eigenaar vvvcuracao, 24-12-2017

Beste Peter,

heel hartelijk dank voor de prachtige beoordeling. Heel fijn te lezen dat het niet alleen jullie, maar ook jullie vrienden zo goed bevallen is. Ik weet dat je een wereldreiziger bent; nu al twee keer bij ons terug is al een compliment op zich. Heel hartelijk dank. Graag tot een volgende keer als je weer eens naar Curaçao wil gaan. Met vriendelijke groet, Ed Pach

• 10Jos & Saskia14-12-2017

Super fijn huis!! Gewoonweg helemaal Top!

Wij vonden de ontvangst door beheerder helemaal top, alles was geregeld en kregen goede uitleg. Het huis was helemaal schoon, bedden keurig opgemaakt en alles wat we nodig hadden was aanwezig. Het huis ligt echt super, achterkant helemaal vrij met een heel mooi zwembad wat geregeld wordt gecontroleerd en onderhouden door een zwembad specialist, dus je weet dat de waterkwaliteit altijd in orde is. De palapa is ook super, je kunt er gezellig barbequen, ontbijten etc. Je leeft hier echt op een bijzonder mooi plekje. Het huis ligt in een mooi veilig wijkje en je bent zeer snel bij de mooie stranden zoals o.a. Daaibooi, Kokomo Beach etc. etc. Ook de stad is snel te bereiken, je bent er in 20 minuutjes, dus wat wil je nog meer. De huurauto die bij het huis "hoort" hadden we mee gehuurd en die was in prima staat en netjes schoon toen we hem kregen. Dus Top locatie waarbij alles goed is geregeld en als er iets mocht zijn staat de beheerder altijd voor je klaar. Aanrader dus!!

Ed Pach, Wieringerwaard, eigenaar vvvcuracao, 24-12-2017

Beste Jos,

heel hartelijk dank voor deze mooie beoordeling. Fijn te lezen dat het jullie zo goed bevallen is. Graag tot een volgende keer.

10 tips over Villa Blou Curaçao

• Katrien, 22-04-2014

Onze top tien : 1)Boottocht met Mermaid naar Klein Curaçao 2)Willemstad 3)Porto Marie (veilig zwemmen en snorkelen) 4)Shete Boka Park 5)Christoffel Park 6)Cas Abao strand 7)Sea Aquarium (commercieel, duur, maar kussen van dolfijn is onvergetelijk voor meisje van vijf) 8)Grotten van Hato 9)Zonsondergang bij zoutpannen met flamingo's in Willibrordus 10)Daarvoor moeten we misschien ooit nog even terugkeren...

• Pauline Hageman, 22-09-2013

Huur zeker de auto erbij. Halen en brengen van en naar het vliegveld door de beheerders, prima betaalde service

• j. verboon, 31-05-2012

Als je lekker wilt eten bestel dan een maaltijd bij de beheerster! Uit eten kan voor een redelijke prijs bij Mango's op de terugwegvan uit Willemstad vlak voor de supermarkt Centraal.

0 vragen over Villa Blou Curaçao

Villa info