Hotel Bayside Boutique Hotel

• Aan zee
  • Animatie
  • Kinderopvang
Meer hotelinfo

We hebben een aantal aanbieders voor Bayside Boutique Hotel voor je op een rij gezet:

14 reviews over Hotel Bayside Boutique Hotel

• 8Dea Dijkstra20-03-2019

Geweldige strandvakantie

uitstekende locatie met name omdat je vlak bij het strand zit. Blue Bay is een leuke kleine baai met palmbomen en een prachtig blauwe zee. er is een leuk barretje en goed restaurant. Toen wij er waren was het helemaal niet druk. De bedjes zijn gratis en waren altijd beschikbaar. Het hotel is ook prima, mooie kamer. Vond het toch wel jammer dat er geen balkonnetje bij was. Het ontbijt is ook prima; de prijs vond ik wel vrij hoog. Elke dag schoonmaak en schone handdoeken. Ook handdoekenservice voor het zwembad en strand. Het zwembad stelt niet veel voor. Je moet er wel rekening mee houden dat er geen supermarkt en pinautomaat in de buurt is. Een auto is echt wel nodig, ook om een leuke tour over het eiland te maken. Via het hotel konden we snel een goede auto regelen. Willemstad is vlak bij en ook leuk om naar toe te gaan. Kortom, een aanrader voor een leuke zonnige vakantie.

• 8Jack Houwerzijl02-03-2019

Voor herhaling vatbaar.

Rustig gelegen op 50 meter van een mooie baai met een fijn strand en alle voorzieningen. Ideaal voor golfers. Direct aan de golfbaan. Prima hotel. Kleinschalig en goed verzorgd.

Geboekt bij vakantiediscounter
  • 2018
    8Luc30-04-2018

Zeker voor herhaling vatbaar

Qua ligging - niet slecht, midden op het eiland - heb je een huurauto nodig. Anders moet je 2 a 3 km naar de bushalte ( zonder getoonde vertrektijden zoals bij ons wel bekend ) lopen door de hitte. Boek een DeLuxe kamer anders kan je niet buiten zitten. Het personeel is super vriendelijk, betrokken en behulpzaam. Voorbeeldig! Restaurant is goed. Ontbijt is prima, cafetariamodel mogelijk. Toegang tot bijbehorend strand van de Blauwe Baai is gratis ( niet onbelangrijk, bij veel stranden betaal je entree + geld voor ligbed en scherm ). Voor ons geen probleem, voor anderen mogelijk wel: ze hebben geen kabeltelevisie. Het zwembad is ongeveer 7m lang. Maar dat boeit niet, op 50m ligt de Blauwe Baai met veel mooie vissen nabij de golfbrekers rechts en links. Het Hotel ligt in een beveiligd gebied. Een goede plek midden op het eiland voor wie rust zoekt en toch alles binnen bereik wil hebben ( Willemstad + vliegveld ca. 15 minuten rijden ).

• 5M.Versloot22-01-2018

Betaal pas als je alles in je kamer gecontroleerd

Ligging en service in restaurant is goed maar management hotel niet eerlijk want gebreken worden niet gemeld in de hoop dat je het niet opmerkt. Na een paar dagen wilden we in bad in onze Suite maar deze bleek al sinds december kapot. Dhr Schenkel liet het zijn medewerkster opknappen en uiteindelijk op ons verzoek kwam hij uit zijn kantoor ,stamelde slechts dat de onderdelen besteld waren en verder niets! Onze reservering in juli was ook al een drama. Zo was onze Suite niet de hoge prijs waard en zullen wij volgendjaar winter zeker een andere keus maken die voldoende aanwezig is in de Caraïben

• 2017
    7Rieke11-05-2017

Heel veel muggen!

Mooie strand en rustig plekje op curacao

• 9boekenpret25-02-2017

heerlijk

centraal gelegen op het eiland. Wil je niet alleen aan het strand liggen dan is een auto een must. Mooie ruime kamers, goed onderhouden en een zeer plezierig ontvangst

• Oude reviews

9Jacqueline20-12-2016

Aan de mooiste baai van Curacao

Wij vonden het een fijn verblijf in n mooie strakke ruime schone kamer, met n fijne badkamer. Voldoende schone handdoeken, de strand handdoeken vond ik aan de kleine kant. Dagelijks wordt de kamer opgeruimd en de bedden opgeschud. Mini keukentje waar je koffie of thee kunt zetten. Senseo pads en thee zijn aanwezig. Ontbijt spulletjes aanwezig. N wasmachine staat tot je beschikking neem wat wasmiddel mee, dat zag ik niet. Wij vinden blauw baai de mooiste baai met n lekker strand, de ligging is gunstig, evt naar andere mooie baaien of naar Willemstad. N mooie snorkel plek. N auto huren is op t hele eiland aan te raden. Als je richting jan thiel verblijft sta je dagelijks in de file als je de mooie plekjes wil gaan opzoeken, vanaf bb ben je zo overal. Centrum supermarkt in de buurt. B-side is n aanrader. 2 x bij restaurant pictures gegeten, t eten en de bediening is wisselend van kwaliteit ...verdiend wat aansturing de wil is er. We hebben er niet ontbeten.

• 9Jos05-12-2016

Prima hotel,uitstekend restaurant dicht bij strand

We hadden een kamer geboekt met zitje buiten. Kamers zijn ruim opgezet, goed bed, koffie en theefaciliteiten en koelkast. Elke dag schoonmaak met schone handdoeken. Op loopafstand van mooi zandstrand met ligbedden. Handdoekservice voor strand aanwezig. Hotel heeft een uitstekend restaurant. Vriendelijk personeel. Autohuur is mogelijk. Wil je wat ondernemen dan een auto huren.

• 7liedje13-07-2016

prima hotel qua strand, mooie kamers

We hebben 14 dagen verbleven in de luxe kamer met zitje. Het hotel bevind zich vlak bij het strand waar ook een restaurant en een gezellige bar bevindt. Het restaurant personeel is aardig en attent. Het diner in het restaurant van het hotel (pictures) is goed en de prijs is redelijk. Er is een uitgebreide kaart met o.a. lekkere pizza's en pasta"s. Het ontbijt is te duur ($17) voor wat er geboden wordt. Wij haalden onze eigen ontbijt bij de supermarkt. In de kamer was een waterkoker en senseo met wat servies en glazen aanwezig. Wij hadden een late check-out en daar moesten we $50 voor betalen. Een tikkeltje overdreven daar het hotel bij lange na niet vol zat en we alleen gebruik wilde maken van de douche en onze koffers kwijt wilde. De backoffice medewerker was niet genegen om de onredelijkheid daar van in te zien en we werden niet fatsoenlijk te woord gestaan. Al met al was het een heerlijk vakantie.

• 7Sharon07-07-2016

Mooi hotel

Wij hebben 2 weken in het hotel verbleven. Positief was: Nieuw, super schoon, heerlijk strand om de hoek, goede WiFi, vriendelijke bediening, golfbaan, tennisbaan. Negatief was: management, service, alleen cardio in de gym (enige krachtapparaat was stuk), slecht ontbijt.

Onze tips: boek geen ontbijt bij, maar haal lekker je ontbijt bij Centrum supermarkt (8 min met de auto), hou rekening met de rustige ligging, hou rekening met het feit dat je overal heen zal moeten rijden (vonden wij geen probleem).

Met oudere kinderen

0 tips over Hotel Bayside Boutique Hotel

1 vraag over Hotel Bayside Boutique Hotel

• Brigittr, 12-08-2018

Ontbijt

Hoe is het ontbijt daar en kun je buiten ontbijten

• VerzorgingHalfpension, Volpension
    • Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
    • Eten en drinkenLunch

• Kleur van het strandLicht
    • Privé strandAanwezig
    • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig
    • Strand toegangGemakkelijk toegankelijk
    • Strand faciliteitenCatering aanwezig, Gratis strandbedden, Handdoeken aanwezig

• Animatie programmaKids Club (10-13 jaar), Kids Club (6-9 jaar)
    • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Speeltuin

• Soort gerechtenLunchpakketten

• Gratis wifiGehele hotel, Op de kamer

• Balkon / terrasTerras
    • TemperatuurregelingAirco, Ventilator
    • JacuzziAanwezig
    • KeukenKeuken

• Receptie24-uurs receptie, Express check-in & check-out, Late check-out mogelijk, Vroege check-in mogelijk
    • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
    • Op het terreinBagageruimte, Rookruimte, Terras, Tuin
    • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
    • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• Wellness behandelingenMassages

• ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren, Parkeerplaats