Hotel Bayside Boutique Hotel

HotelHotel aan zee, Kleine hotelsWeer vandaag34°28°
Hotel Bayside Boutique Hotel
7,9

We hebben een aantal aanbieders voor Bayside Boutique Hotel voor je op een rij gezet:

12 reviews over Hotel Bayside Boutique Hotel in het Nederlands

Zeker voor herhaling vatbaar

Luc
30-4-2018

Qua ligging - niet slecht, midden op het eiland - heb je een huurauto nodig. Anders moet je 2 a 3 km naar de bushalte ( zonder getoonde vertrektijden zoals bij ons wel bekend ) lopen door de hitte. Boek een DeLuxe kamer anders kan je niet buiten zitten. Het personeel is super vriendelijk, betrokken en behulpzaam. Voorbeeldig! Restaurant is goed. Ontbijt is prima, cafetariamodel mogelijk. Toegang tot bijbehorend strand van de Blauwe Baai is gratis ( niet onbelangrijk, bij veel stranden betaal je entree + geld voor ligbed en scherm ). Voor ons geen probleem, voor anderen mogelijk wel: ze hebben geen kabeltelevisie. Het zwembad is ongeveer 7m lang. Maar dat boeit niet, op 50m ligt de Blauwe Baai met veel mooie vissen nabij de golfbrekers rechts en links. Het Hotel ligt in een beveiligd gebied. Een goede plek midden op het eiland voor wie rust zoekt en toch alles binnen bereik wil hebben ( Willemstad + vliegveld ca. 15 minuten rijden ).

Betaal pas als je alles in je kamer gecontroleerd

M.Versloot
22-1-2018

Ligging en service in restaurant is goed maar management hotel niet eerlijk want gebreken worden niet gemeld in de hoop dat je het niet opmerkt. Na een paar dagen wilden we in bad in onze Suite maar deze bleek al sinds december kapot. Dhr Schenkel liet het zijn medewerkster opknappen en uiteindelijk op ons verzoek kwam hij uit zijn kantoor ,stamelde slechts dat de onderdelen besteld waren en verder niets! Onze reservering in juli was ook al een drama.

Zo was onze Suite niet de hoge prijs waard en zullen wij volgendjaar winter zeker een andere keus maken die voldoende aanwezig is in de Caraïben

Heel veel muggen!

Rieke
11-5-2017

Mooie strand en rustig plekje op curacao

heerlijk

boekenpret
25-2-2017

centraal gelegen op het eiland. Wil je niet alleen aan het strand liggen dan is een auto een must. Mooie ruime kamers, goed onderhouden en een zeer plezierig ontvangst

Aan de mooiste baai van Curacao

Jacqueline
20-12-2016

Wij vonden het een fijn verblijf in n mooie strakke ruime schone kamer, met n fijne badkamer. Voldoende schone handdoeken, de strand handdoeken vond ik aan de kleine kant. Dagelijks wordt de kamer opgeruimd en de bedden opgeschud. Mini keukentje waar je koffie of thee kunt zetten. Senseo pads en thee zijn aanwezig. Ontbijt spulletjes aanwezig.

N wasmachine staat tot je beschikking neem wat wasmiddel mee, dat zag ik niet.

Wij vinden blauw baai de mooiste baai met n lekker strand, de ligging is gunstig, evt naar andere mooie baaien of naar Willemstad.

N mooie snorkel plek.

N auto huren is op t hele eiland aan te raden.

Als je richting jan thiel verblijft sta je dagelijks in de file als je de mooie plekjes wil gaan opzoeken, vanaf bb ben je zo overal. Centrum supermarkt in de buurt.

B-side is n aanrader.

2 x bij restaurant pictures gegeten, t eten en de bediening is wisselend van kwaliteit ...verdiend wat aansturing de wil is er. We hebben er niet ontbeten.

We hadden een kamer geboekt met zitje buiten. Kamers zijn ruim opgezet, goed bed, koffie en theefaciliteiten en koelkast. Elke dag schoonmaak met schone handdoeken. Op loopafstand van mooi zandstrand met ligbedden. Handdoekservice voor strand aanwezig. Hotel heeft een uitstekend restaurant. Vriendelijk personeel. Autohuur is mogelijk. Wil je wat ondernemen dan een auto huren.

prima hotel qua strand, mooie kamers

liedje
13-7-2016

We hebben 14 dagen verbleven in de luxe kamer met zitje. Het hotel bevind zich vlak bij het strand waar ook een restaurant en een gezellige bar bevindt. Het restaurant personeel is aardig en attent. Het diner in het restaurant van het hotel (pictures) is goed en de prijs is redelijk. Er is een uitgebreide kaart met o.a. lekkere pizza's en pasta"s. Het ontbijt is te duur ($17) voor wat er geboden wordt. Wij haalden onze eigen ontbijt bij de supermarkt. In de kamer was een waterkoker en senseo met wat servies en glazen aanwezig.

Wij hadden een late check-out en daar moesten we $50 voor betalen. Een tikkeltje overdreven daar het hotel bij lange na niet vol zat en we alleen gebruik wilde maken van de douche en onze koffers kwijt wilde. De backoffice medewerker was niet genegen om de onredelijkheid daar van in te zien en we werden niet fatsoenlijk te woord gestaan.

Al met al was het een heerlijk vakantie.

Mooi hotel

Sharon
7-7-2016

Wij hebben 2 weken in het hotel verbleven.

Positief was: Nieuw, super schoon, heerlijk strand om de hoek, goede WiFi, vriendelijke bediening, golfbaan, tennisbaan.

Negatief was: management, service, alleen cardio in de gym (enige krachtapparaat was stuk), slecht ontbijt.

Onze tips: boek geen ontbijt bij, maar haal lekker je ontbijt bij Centrum supermarkt (8 min met de auto), hou rekening met de rustige ligging, hou rekening met het feit dat je overal heen zal moeten rijden (vonden wij geen probleem).

Fijn en rustig hotel met appartementen

Stel
1-5-2016

Auto nodig. Mooi strand. Goed restaurant.

Direct aan golfbaan, inclusief golfen.

Paul van Eenbergen
24-1-2016

Sfeervol boutique hotel direct aan het mooie zandstrand van Blue Bay en aan de 18 holes golfbaan. Het is een kleinschalig hotel, waar iedereen zich snel thuis voelt. De kamers zijn ruim en mooi ingericht. Een natuurstenen vloer, mooie, ruime badkamer en de meeste kamers hebben een balkon of terras met uitzicht op de patio en het zwembad. Het grote voordeel van dit hotel is dat het golfen op de prachtige baan van Blue Bay inclusief is. Teetimes worden door het hotel geregeld. Je hoeft alleen een golfcar te huren voor NAF 30,- per ronde.

D-reizen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Bayside Boutique Hotel in Curaçao, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Bayside Boutique Hotel zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.