Appartement Bahia Apartments & Diving (Lagun)

Appartement
Kleine hotelsWebsiteLink naar websiteWeer vandaag33°27°
Appartement Bahia Apartments & Diving (Lagun)
9,2

25 tips over Appartement Bahia Apartments & Diving (Lagun)

Mannaart, 20-6-2015
Ik heb op 9 juni 2015 hier alleen een introductie duik gemaakt bij de duikschool. Uwe is een prima instructeur. Goede en professionele uitleg. Je vertrek vanaf het strand en gaat dan langzaam steeds dieper het water in. Het rif is prachtig. Kortom een echte aanrader!
Frank, 14-6-2015
Je kunt makkelijk een auto huren bij Bahia. Wel noodzakelijk om het eiland te verkennen! Ook kunnen ze je trip naar Klein Curacao regelen bijvoorbeeld. En snorkelen in de Lagun is prachtig. Elke dag komt er een schildpad op bezoek!
A.Nijs, 30-4-2015
Ophalen vv van vliegveld via eigenaar is aan te raden, Een paar dagen lekker daar blijven en dan ook weer via Peter een auto huren voor de boodschappen EN Willemstad te bezoeken. aanrader is het Kura Hulanda museum in Otrabanda, vlak in de buurt van de Emmabrug en s.avonds de straatjes van Pieremaai met leuke eet- en danstentjes.

We hebben een aantal aanbieders voor Bahia Apartments & Diving (Lagun) voor je op een rij gezet:

Willem Renes, 25-4-2015
- Een auto huren, zo kun je veel van het eiland zien en veel faciliteiten als pin/grotere supermarkten zijn alleen per auto bereikbaar
Tom Coronel sr, 26-11-2014

Ook eten bij Jaanchi is elke keer een feestje. Heel creools. Bijzondere persoonlijkheid.

Ga naar veel strandjes om te eten wat de verschillen zijn. Kortom: hiuuir een autootje bij Sonny.

Walter&Geke Engelgeer, 12-11-2014
Minder geschikt voor (jonge) kinderen en/of pubers; er is niet veel te doen voor hen; echt een rustig resort!

Noordermeer, 16-9-2014
de Quad Tour en klein Curaçao zijn echte aanraders!
L Huiskes, 13-8-2014
Ga snorkelen/duiken en zie de schilpad.
Barend en Gerdi Heetebrij, 19-4-2014

Vraag naar het boodschappenpakket, erg handig.

Op zaterdagochtend kan je meedoen met aqua aerobics in de baai. Begint wel om 07.00 uur.

Doorde weeks krijgen de schoolkinderen zwemles, erg leuk om te zien.

Barend en Gerdi Heetebrij, 18-4-2014

Vraag om het boodschappenpakket, erg handig.

Iedere ochtend wordt er zwemles gegeven aan de schoolkinderen uit de buurt. Heel leuk om te zien.

En op zaterdagochtend kun je je uitleven met aqua aerobics in de baai. Ook een waar spektakel.