Appartement
Kleine hotelsWeer vandaag30°24°
9,2

We hebben een aantal aanbieders voor Bahia Apartments & Diving (Lagun) voor je op een rij gezet:

Tjingo

346 reviews over Appartement Bahia Apartments & Diving (Lagun) in het Nederlands

Tuan,
26-11-2018

Ligging was perfect, direct aan strand met mooie uitzicht, gezellig sfeer in het restaurant en vriendelijke personeel. De eigenaar Peter is behulpzaam. Tot vakantie gehad, aanrader!

Gereisd zakelijk in september 2018

Super vakantie gehad!

Floris Custers,
13-10-2018

Heerlijk verblijf gehad op een schitterende locatie (Lagun beach ligt voor de deur)met zeer gastvrij personeel en eigenaar! Het eten in het restaurant is aan te bevelen, en ook de appartementen zijn wat ons betreft zeer de moeite waard, met op elke slaapkamer airco en een mooie grote koelkast met diepvriezer. Wat ons betreft maar één heel klein (overkomelijk) minpuntje: er was nog geen broodjesservice op locatie; hierover de eigenaar gesproken; vanaf komende week is dit opgelost en gaan ze beginnen met een broodjesservice. Het was een heerlijk rustig verblijf met voldoende parkeerruimte, goede wifiverbinding en heerlijke douches. Kortom een echte aanrader, hier gaan wij zeker terugkomen!

Gereisd met vrienden in oktober 2018

Fam. Van Pelt,
23-9-2018

Wij hadden van 10 t/m 22 september appartement D1. Alles in een woord geweldig. De ligging, het strandje is supergezellig,het restaurant heeft een beperkte kaart maar de gerechten zijn top bereid. De ruimte van het appartement en het bijbehorende terras is zeer royaal. Inrichting is eenvoudig maar erg functioneel met veel ruimte, 2 badkamers en prima bedden. 2 tips: vraag direct na aankomst naar een ventilator voor de woonkamer/keuken want hier kan het behoorlijk benauwd worden, zeker als je in de keuken (die prima is geoutilleerd). Tip 2: huur een auto om het eiland te verkennen en ga b.v. eens heerlijk eten bij Coral Estate, restaurant Karakter. Misschien beter om direct bij de luchthaven te huren, scheelt transferkosten en de eerlijkheid gebiedt te zeggen dat het materiaal wat de aanbevolen lokale verhuurder aanbiedt niet top is. Laatste tip: stel je reis zelfs samen, vliegtickets en appartement los boeken scheelt enorm t.o.v. touroperator

Gereisd met vrienden in september 2018

Super

DG,
18-9-2018

Fantastische ligging. Weinig voorzieningen in de buurt.

Gereisd met partner in september 2018

Goddelijke ligging in de mooiste natuur

Lars,
15-8-2018

Zelden op zo’n mooie locatie in de natuur gezeten!

Geen luxe, wel alles wat je nodig hebt, goed bed en sanitair, airco etc.

Maar vooral; een top ligging met uitzicht op een heerlijke baai waar je van bovenaf een schildpad ziet zwemmen!!

Top restaurantje en vriendelijke mensen...... hier komen wij terug; een dikke tien !!

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018

Snel weer terug...

Familie Vonk,
7-8-2018

Wat een geweldige week hebben we gehad op deze prachtige, rustige plek. Vriendelijke eigenaren, die tijd nemen om even met je te praten en oprecht geïnteresseerd zijn. Prettig en vriendelijk personeel. Een ontspannen sfeer, de foto's doen recht aan de werkelijkheid. Fenomenaal uitzicht vanuit een goed appartement. Rustige baai met zandstrand waarin je prima kunt snorkelen en af en toe een zeeschildpad tegenkomt.

Het appartement was compleet en met zorg ingericht. Je hebt wel een auto nodig voor de boodschappen en uitstapjes, maar dat was voor ons geen probleem. Wat voelden we ons welkom, we sparen alweer om terug te gaan.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2018

Fantastisch het was een geweldige vakantie

Herman Andries,
26-6-2018

Bahia Apartment & Diving.

Ligt in het rustige gedeelte van curaçao maar dicht bij alle mooie stranden en natuurgebieden van curacao.

Het appartement was heerlijk ruim met zeer goede bedden en een heerlijk ruim balkon.

Wij zaten in het nieuwe gedeelte op de tweede verdieping in een 2 slaapkamer appartement met een mooi uitzicht op de omgeving.

Het appartement werd goed schoongehouden en steeds schone handdoeken.

het stand van Playa Lagun ligt onder het appartement waar de bedjes gratis zijn voor gasten van Bahia Apartment & Diving.

In het restaurant Bahia Apartment & Diving waar je heerlijk kan eten met gezellige en vriendelijk personeel heb je een schitterend uitzicht over de baai.

Donderdags wordt er Curaçaose avond georganiseerd met heerlijk eten en muziek dit moet je gewoon meemaken.

wij hebben hier een heerlijke tijd gehad en gaan zeker weer terug.

Gereisd met partner in juni 2018

Relaxen met een hoofdletter R

Martin,
24-6-2018

In vele reviewsvalt te lezen, een fantastische plek om naar terug te gaan. Dat hebben wij dit jaar voor de 10e keer gedaan. Het is en blijft een heerlijke plek om te verblijven. Je kan er heerlijke relaxen, alle ingredienten zijn hiervoor aanwezig. Van een mooi uitzicht op de baai tot een plek om te zwemmen en snorkelen. Maar ook een plek waar je uitstekend kan eten en tenslotte 2 gedreven personen (Thea en Peter) die samen met het personeel hun best doen je een leuke tijd te hebben. Een auto is uiteraard een must om meer van het eiland te kunnen zien.

Gereisd met oudere kinderen in juni 2018

Amazing wat een mooie plek om te vertoeven .

Gerrit & Cissy,
9-4-2018

De appartementen waar wij in zaten waren nieuw en leuk ingericht met alles wat je nodug hebt .met heerlijk balkon met een mooi uitzicht op de omgeving.

Er stond voor ons op verzoek een boodschappen pakte klaar en in de koelkast en er stond al een kan met koud water klaar .en de ijsblokjes gereed voor gebruik tevens is er een koelbox wat voor ons heerlijk was voor de trips die we hebben gemaakt

Mooi uitzicht op de baai vanuit restaurant echt genieten om daar te eten vriendelijk personeel en leuke eigenaars .

En een unieke plek om te snorkelen .

En plek om terug te moeten

Gereisd met partner in april 2018

Super locatie en accommodatie!

Pytrik,
25-3-2018

Nette accommodatie, van alle gemakken voorzien. Geweldige ligging, direct aan de Lagun. Zeer vriendelijke eigenaren die je overal mee willen helpen. Ook kan je bij Bahia lekker eten en drinken met super uitzicht. Wij hebben genoten van ons verblijf en komen graag terug! Echt een aanrader!

Gereisd met jonge kinderen in maart 2018

Appartement info

• Shuttle bus vanaf vliegveldGratis
  • Aantal personen7 tot 8

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Bahia Apartments & Diving (Lagun) in Curaçao, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Bahia Apartments & Diving (Lagun) zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.