Vakantiehuis Antillean Dream *****

Vakantiehuis Antillean Dream
Vakantiehuis Antillean Dream
9,3

60 reviews over Vakantiehuis Antillean Dream in het Nederlands

ruim, centraal, goed ingericht, prachtig zwembad.

Will en Wil, 11-2-2018

voor de 3e keer op Curacao maar nu in de Antilleandream. Het ruime huis ligt perfect in een rustig wijkje. De weg ernaar toe ligt tussen Grote Berg en de weg naar St.Willibrordus. De inrichting is ruim voldoende. De achtertuin grenst aan Kanuku aquaresort maar daar merk je vrij weinig van. Het zwembad maakt het geheel compleet. Enkele winkels, wasserij en uiteraard landhuis Daniel (heerlijke koffie met appeltaart en later een lunch genoten) ligt op loopafstand. Wij hebben een auto gehuurd. Een prima (gratis)haal- en breng service. Wij komen zeker nog eens terug.

Fijne ruime woning

Eef en Gabie Booltink, 1-12-2017

We zijn al vaak op curaçao geweest wat elke keer weer voelt als thuiskomen!

De eerste keer verbleven in Antilleandream, wat ons zeer goed bevallen is, het is een heerlijk ruime woning met als groot voordeel dat er 2 badkamers inzitten, zo heeft toch ieder stel zijn eigen privacy.

De varanda en het privezwembad zijn ook heerlijk als je een dagje thuis wilt vertoeven.

Het huis ligt in een rustige wijk en een prima uitvalbasis voor de vele leuke srtrandjes in de buurt zoals Karakter, Daaibooi en Kokomo.

Ook willemstad en westpunt zijn heel makkelijk te bereiken vanaf antilleandream mits je een auto huurt, dat kun je het beste bij lokale verhuurbedrijven doen aangezien dit veel voordeliger is als bij de grote bekende, wij hadden op advies van Fred een auto gehuurd, prima auto en service.

Als we weer met 4 of meer personen naar dit heerlijke eiland gaan dan kiezen we zeker weer voor Antilleandream!

Top vakantie, top huis!

Fam. Veenendaal, 30-8-2017

Onze vakantie op Curaçao was geweldig en de woning heeft daar erg aan bijgedragen. Voor iedereen die heel Curaçao wil leren kennen is dit een aanrader. Het ligt op zo'n 20 minuten rijden van het oude centrum van Willemstad maar de dichtstbijzijnde grote supermarkt bereik je al in 10 minuten. In de buurt zijn ook minimarkets voor een kleine boodschap. Verder zijn alle bezienswaardigheden en stranden binnen 45 minuten te bereiken.

Het wijkje waarin de woning zich bevindt ligt redelijk afgescheiden van de omgeving en voelde mede daardoor zeer veilig aan.

Het huis is zeer ruim. Het woonkamer/keuken gedeelte is groot en er zijn 3 volwaardige slaapkamers waarvan 1 met eigen badkamer. Onze favoriete plek was echter de heerlijke veranda. Deze ligt na de ochtend volledig in de schaduw en er staan eigenlijk altijd een licht briesje waardoor het er zeer aangenaam was.

Alle voorzieningen (keukenapparatuur/airco/zwembad e.d.) waren in goede staat en ook de Wifi was top.

Kortom een aanrader!

Fijne woning, mooi (ei)land

Albert & Corrie, 23-4-2017

Wat een geweldige ervaring! We kenden het eiland nog niet, maar het is ons goed bevallen.

Dit kwam mede door de fijne woning wat een prima uitvalsbasis bleek te zijn voor de mooiste stranden (die aan de westkant).

Het contact met de verhuurder verliep zeer prettig, kwam zelf met informatie en stond open voor vragen.

We hebben een auto gehuurd, advies van verhuurder. Kregen een keurige ruime auto; een automaat met airco.

We hebben de duikschool in de buurt bezocht: Relaxed guided dives (ook advies van verhuurder), dit is zeer goed bevallen. Advanced open water gehaald en nog 2 extra duiken gedaan. Rob & Petricia weten de mooie plekken te vinden.

De woning was van alle gemakken voorzien, ook prima internet/ WIFI.

Het zwembad werd 2x per week door een poolboy schoongemaakt en ligt lekker privé.

Leuke bijkomstigheid is de box die buiten hangt (gekoppeld aan de radio, met USB, binnen)!

Het huis staat in een rustige woonwijk. Je hebt geen last van buren en het voelt veilig.

Vanuit hier kan je binnen 15 - 20 minuten naar Willemstad rijden, maar ook bij de mooie stranden van westpunt zijn. Persoonlijk vonden wij Portmarie, Cas Abou en Vaersenbaai (ook wel Kokomo beach) de mooiste stranden en mooi snorkelen. Playa Lagun is ook nog wel de moeite waard.

Voor schildpadden moet je naar Playa Grandi, weinig tot geen koraal, maar schildpadden in overvloed doordat er vissersboten zijn die ook daar visafval droppen.

Kortom een onvergetelijke vakantie, mede door deze vakantiewoning!

Geweldig! Het voelde als thuis! ♡

Laura, 5-4-2017

Wauw! Wat hebben mijn man en ik hier 2 weken intens kunnen genieten! Wat een heerlijk huis op een heerlijke plek! Niets is ver weg. De mooie strandjes dichtbij. Vooral cas Abou en porto marie waren onze favorieten. De buurvrouw is geweldig lekker om te eten. (Wel reserveren!)

Op aanraden van Fred hebben wij onze auto gehuurd bij verhuurder. Zeker doen!! Een grote comfortabele auto voor een klein prijsje!

Dus als je nog twijfelt over dit huis, niet doen. Alle positieve recensies zijn meer dan waar!

Een fantastisch huis! Met een heerlijk zwembad!

Chris en Ilse, 7-3-2017

Een prachtig huis in het midden van het eiland. Vlakbij de mooiste stranden ter wereld. Onze verwachtingen waren hoog en deze zijn alsnog overtroffen. Een heerlijk privé zwembad in een mooie privacy biedende tuin omringd door palmbomen. Het huis is werkelijk van alle gemakken voorzien en we hebben hier dan ook 3 weken met onze 2 kleine kinderen van 4 en 2 optimaal van genoten. De communicatie verliep perfect en we voelden ons helemaal thuis. Lekker zwemmen en genieten van een bbq na een dagje snorkelen en zwemmen in een prachtig blauwe zee. Echt een bounty gevoel. Voor iedereen die nog twijfelt zeggen wij: doen!!! Je krijgt hier zeker geen spijt van en wat ons betreft is dit zeker voor herhaling vatbaar. Fred en Erna bedankt voor de fijne tijd en jullie mogen trots zijn op jullie "Antillean dream"!!!

zeer fijne locatie

Frans, 5-11-2016

Er is totaal niets aan te merken over dit vakantiehuis, fijn zwembad en het huis is lekker ruim met alles erin wat je nodig hebt. Wij zijn vaker op Curacao geweest,maar dit plekje behoort tot de top.

Dicht bij alle mooie baaien, midden op het eiland dus niet ver van alle bezienswaardigheden. Wel is aan te raden gelijk een auto te huren.

Wij waren met vier personen en hebben 'n heerlijke vakantie gehad en kiezen zeker als we weer komen deze locatie. Het contact met de eigenaar is zeer goed en alles wordt zeer professioneel verzorgd.

Perfecte uitvalsbasis!

Van Dam, 3-10-2016

- De ligging van de woning is perfect tov alle bezienswaardigheden op het eiland.

- In de woonwijk zelf is geen vertier, hiervoor moet je wel altijd met de auto op pad.

Zie voor meer pluspunten de overige beoordelingen! Bedankt June voor de hartelijke ontvangst in het huis en Daniël voor de opvang bij het vliegveld namens car rental. Super!

Dit is thuis komen!

Poppen, 25-4-2016

Heerlijk huis, midden op het eiland. Waar je ook naar toe wilt, alles is binnen 20 min te rijden, het strand de grote knip, Willemstad. Voor de mooiste strandjes ben je binnen 5 a 10 min met de auto, cas abou, porte Marie, daaibooi, en als je even niet naar het strand wilt, geen zorgen het huis heeft ook een prima zwembad om even af te koelen met volop privacy. Je kan de auto op hun eigen terrein parkeren en zelfs is het mogelijk twee auto's te parkeren. Eigenaren hebben een prettige communicatie, kwamen met goeie tips, auto huur etc. We hebben heerlijk genoten! Dit huis raden wij echt iedereen aan! Alhoewel ik het liever niet zeg, zodat ikzelf met fam of vrienden vaker dit huisje kan verblijven ;) want dit huis voelt als thuis komen.

Geweldige verblijfplaats

Maggy, 6-4-2016

Dit huis heeft alles wat je wensen kan, voldoende privacy, een leuk zwembad, genoeg keukengerei ( pannen, potten, ed ) en was heel proper bij aankomst.

De ligging is ook hell goed daar het centraal op het eiland gelegen is en daar je op de Grote Berg zit en er altijd wel een windje waait heb je er bijna geen last van muggen.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Antillean Dream in Curaçao, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Antillean Dream zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiehuis Antillean Dream scoort een 9.32 uit 10 op basis van 62 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: