Vakantiehuis Antillean Dream

• Goed: 7 - 8

Heerlijk!

Geert Smit
8-7-2018

Absoluut een aanrader. Zeer goede prijs/kwaliteit verhouding.

Her huis is centraal gelegen op het eiland. In een rustige woonwijk. 10 minuten rijden naar Daaibooibaai en naar PortoMari. Nog vele ander prachtige baaien op het westelijke gedeelte (Bandabou) van het eiland binnen 30 minuten te bereiken.

Een kwartier rijden naar Willemstad. Auto is wel een must op het eiland.

Heerlijke zwembad!

Het vakantiehuis is groot, ruim en alles is aanwezig. Het ligt in een gewone woonwijk, in de buurt van een dorpje midden op het eiland. Je hebt een auto nodig om er te komen en ook mobiel te zijn om de stranden te kunnen bezoeken. Het ligt vrij dichtbij de baaien met rustigere stranden die wel heel erg mooi zijn. Voldoende faciliteiten, maar wel meer basic dan de populairdere stranden in het Oosten van het eiland. Huis heeft mooi zwembad en veel privacy. Heerlijk rustig en absolute aanrader, vooral met meerdere personen.

Fantastisch!

Michiel Vis
20-4-2018

Heerlijk vakantiehuis. Perfecte locatie. Met de auto ben je door de centrale ligging van het huis op het eiland, snel op de mooie plekjes die Curacoa te bieden heeft. Zwembad waar wij veel gebruik van hebben gemaakt zorgt op elk deel van de dag voor een lekkere verkoeling. Sanitair en keuken tip top in orde. We hebben het ontzettend naar ons zin gehad!

Fantastich

Mevr Angenent
4-4-2018

Geweldig huis met zwembad maar je moet wel een auto huren anders ben je beperkt

Heerlijk eiland huis en zwembad!!

Henk en Everdien Tempels
22-3-2018

Geweldig mooi huis in een rustige buurt. Mooi zwembad.

Was ondanks dat we een zieke hadden een fijne vakantie, en dat kwam echt door dat we een fijn huis hadden met zwembad en voldoende schaduw.

ruim, centraal, goed ingericht, prachtig zwembad.

Will en Wil
11-2-2018

voor de 3e keer op Curacao maar nu in de Antilleandream. Het ruime huis ligt perfect in een rustig wijkje. De weg ernaar toe ligt tussen Grote Berg en de weg naar St.Willibrordus. De inrichting is ruim voldoende. De achtertuin grenst aan Kanuku aquaresort maar daar merk je vrij weinig van. Het zwembad maakt het geheel compleet. Enkele winkels, wasserij en uiteraard landhuis Daniel (heerlijke koffie met appeltaart en later een lunch genoten) ligt op loopafstand. Wij hebben een auto gehuurd. Een prima (gratis)haal- en breng service. Wij komen zeker nog eens terug.

Fijne ruime woning

Eef en Gabie Booltink
1-12-2017

We zijn al vaak op curaçao geweest wat elke keer weer voelt als thuiskomen!

De eerste keer verbleven in Antilleandream, wat ons zeer goed bevallen is, het is een heerlijk ruime woning met als groot voordeel dat er 2 badkamers inzitten, zo heeft toch ieder stel zijn eigen privacy.

De varanda en het privezwembad zijn ook heerlijk als je een dagje thuis wilt vertoeven.

Het huis ligt in een rustige wijk en een prima uitvalbasis voor de vele leuke srtrandjes in de buurt zoals Karakter, Daaibooi en Kokomo.

Ook willemstad en westpunt zijn heel makkelijk te bereiken vanaf antilleandream mits je een auto huurt, dat kun je het beste bij lokale verhuurbedrijven doen aangezien dit veel voordeliger is als bij de grote bekende, wij hadden op advies van Fred een auto gehuurd, prima auto en service.

Als we weer met 4 of meer personen naar dit heerlijke eiland gaan dan kiezen we zeker weer voor Antilleandream!

Top vakantie, top huis!

Fam. Veenendaal
30-8-2017

Onze vakantie op Curaçao was geweldig en de woning heeft daar erg aan bijgedragen. Voor iedereen die heel Curaçao wil leren kennen is dit een aanrader. Het ligt op zo'n 20 minuten rijden van het oude centrum van Willemstad maar de dichtstbijzijnde grote supermarkt bereik je al in 10 minuten. In de buurt zijn ook minimarkets voor een kleine boodschap. Verder zijn alle bezienswaardigheden en stranden binnen 45 minuten te bereiken.

Het wijkje waarin de woning zich bevindt ligt redelijk afgescheiden van de omgeving en voelde mede daardoor zeer veilig aan.

Het huis is zeer ruim. Het woonkamer/keuken gedeelte is groot en er zijn 3 volwaardige slaapkamers waarvan 1 met eigen badkamer. Onze favoriete plek was echter de heerlijke veranda. Deze ligt na de ochtend volledig in de schaduw en er staan eigenlijk altijd een licht briesje waardoor het er zeer aangenaam was.

Alle voorzieningen (keukenapparatuur/airco/zwembad e.d.) waren in goede staat en ook de Wifi was top.

Kortom een aanrader!

Fijne woning, mooi (ei)land

Albert & Corrie
23-4-2017

Wat een geweldige ervaring! We kenden het eiland nog niet, maar het is ons goed bevallen.

Dit kwam mede door de fijne woning wat een prima uitvalsbasis bleek te zijn voor de mooiste stranden (die aan de westkant).

Het contact met de verhuurder verliep zeer prettig, kwam zelf met informatie en stond open voor vragen.

We hebben een auto gehuurd, advies van verhuurder. Kregen een keurige ruime auto; een automaat met airco.

We hebben de duikschool in de buurt bezocht: Relaxed guided dives (ook advies van verhuurder), dit is zeer goed bevallen. Advanced open water gehaald en nog 2 extra duiken gedaan. Rob & Petricia weten de mooie plekken te vinden.

De woning was van alle gemakken voorzien, ook prima internet/ WIFI.

Het zwembad werd 2x per week door een poolboy schoongemaakt en ligt lekker privé.

Leuke bijkomstigheid is de box die buiten hangt (gekoppeld aan de radio, met USB, binnen)!

Het huis staat in een rustige woonwijk. Je hebt geen last van buren en het voelt veilig.

Vanuit hier kan je binnen 15 - 20 minuten naar Willemstad rijden, maar ook bij de mooie stranden van westpunt zijn. Persoonlijk vonden wij Portmarie, Cas Abou en Vaersenbaai (ook wel Kokomo beach) de mooiste stranden en mooi snorkelen. Playa Lagun is ook nog wel de moeite waard.

Voor schildpadden moet je naar Playa Grandi, weinig tot geen koraal, maar schildpadden in overvloed doordat er vissersboten zijn die ook daar visafval droppen.

Kortom een onvergetelijke vakantie, mede door deze vakantiewoning!

Geweldig! Het voelde als thuis! ♡

Laura
5-4-2017

Wauw! Wat hebben mijn man en ik hier 2 weken intens kunnen genieten! Wat een heerlijk huis op een heerlijke plek! Niets is ver weg. De mooie strandjes dichtbij. Vooral cas Abou en porto marie waren onze favorieten. De buurvrouw is geweldig lekker om te eten. (Wel reserveren!)

Op aanraden van Fred hebben wij onze auto gehuurd bij verhuurder. Zeker doen!! Een grote comfortabele auto voor een klein prijsje!

Dus als je nog twijfelt over dit huis, niet doen. Alle positieve recensies zijn meer dan waar!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Antillean Dream in Curaçao, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Antillean Dream zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiehuis Antillean Dream scoort een 9.3 uit 10 op basis van 67 reviews.