Géén boekingskosten

Meer vakantiehuis info

85 Reviews over Antillean Dream

• 9Shaniska04-04-2022

Geweldig familiehuis!

Perfecte locatie op het eiland! Dicht bij alle mooie stranden en dicht genoeg bij het centrum. Perfect huis met jonge kinderen. Babybedjes, kinderstoelen, veiligheidshek, alles was aanwezig!

• 9Natuur
  • 9Josianne17-02-2022

Amazing!

Hele fijne communicatie, er ontbrak ons werkelijkheid aan niets. Borg werd ook snel weer teruggestort. Conciërge nam tussentijds contact op om te vragen of hij ons ergens mee van dienst kon zijn.

• 9Natuur
  • 10Koen12-10-2021

Super!

We hebben enorm genoten in Antilleandream en bevelen het huis zeker aan. Alles is hier aanwezig voor een heerlijke vakantie en ontspanning. Een fijne keuken en bbq, het achter terras is heerlijk, rustig en met volledige privacy. Binnen 15 min ben je bij een van de grootste supermarkten, en op ca 12 min van 3 mooie stranden (Daaibooi, Porto Mari, Cas Abau). Niet echt horeca op loopafstand.

Ook een prettig contact met de eigenaren. Niets op aan te merken!

• 10Natuur
  • 9Feike10-08-2021

Heerlijk appartement

Appartement voldoet aan al onze verwachtingen. Heel ruim en van alle gemakken voorzien. Heerlijk zwembad en veel privacy. Wanneer we weer naar Curaçao gaan dan zullen we zeker dit appartement weer boeken. Het ligt in een rustige veilige wijk en binnen 10 minuten met de auto op het afstand van prachtige stranden.Eigenaren en contactpersoon zijn heel gastvrij.

• 10Theo29-04-2021

Heerlijk huis en buurt om in te verblijven!

In 2018 had ik Antillean Dream gevonden als vakantiehuis voor mijn familie die bij ons op bezoek kwamen op het eiland. Mijn familie had een fantastische vakantie en wij met hen. Het beviel zo goed, dat zij het in 2019 nog een keer over kwamen doen. Toen wij uiteindelijk een tijdelijk huis zochten op het eiland voor enkele maanden, konden wij er samen met Fred en Erna uitkomen. Wat lekker zeg om enkele maanden in dit fijne huis, met een lekker zwembad, fijne porch in een rustige, veilige buurt, op Banda Abou te verblijven. Wat voor ons toch altijd onze favoriete kant van het eiland is geweest met alle lekkere stranden zoals Porto Mari en Daaibooi op kleine afstand. Tijdens de 2e lockdown door covid-19 in april 2021 werd het huisarrest wat we hadden, mede door dit huis een heel stuk dragelijker :-) We hopen hier nog eens terug te komen, het liefst weer met de hele familie natuurlijk! Fred, Erna en beheerder Juni: masha danki!

• 10Lea en Cor15-11-2020

fantastich

Beste Fred en Erna wat hebben viwe weer genoten van het huisje voor ons is het iedere keer weer een thuis komen , alweer de 5de keer , dank jullie voor de service die iedere keer weer word gegeven en dat jullie zo lief waren om de vakantie voor ons door te schuiven vanwege de corona die ons belemmerde om met vakantie te gaan in maart , het huis was weer tiptop en je kunt iedere keer weer zien hoeveel liefde jullie in het huis stopen , keuken heb ik weer volop gebruik van gemaakt alles is aanwezig , slaapkamers weer tiptop met airco, portch geweldig om te genieten zwembad die 2 keer perweek word schoongemaakt.de buurt gezellig met locals en nederlanders en een klein cafetje voor aan de straat waar je een drankje kunt doen en mensen kunt ontmoeten te veel om op te noemen , maar ik hoop dat de andere gasten het net zo geweldig hebben als wij, tot heel gauw en nogmaals bedankt ,

• 10Margriet Berger18-10-2020

Geweldige vakantie!Het hele eiland goed bereikbaar

Iedere ochtend en iedere avond heerlijk geplonsd in het zwembad en gezeten op het terras van de villa. Overdag naar het strand en/of een bezienswaardigheid. De keuken is van alles voorzien en de bedden zijn uitstekend. Een villa om aan te raden en nog eens naar toe te gaan. Goed contact met de eigenaar Fred en met beheerder Juni. Eigenlijk hadden wij in april geboekt, maar door de Corona kon dat niet doorgaan. Het was geen probleem om alles in goed overleg te verplaatsen naar oktober. Dat gaf een heel vertrouwd gevoel!

• 10Miranda Van Der Velden17-10-2020

Fantastich

Wat een geweldige villa. Onze vakantie is super geslaagd mede dankzij deze villa. Mooi centraal gelegen op het eiland en van alle gemakken voorzien. Van de buitenruimte met het zwembad hebben wij elke dag gebruik gemaakt, heerlijk ontbijten en dineren op het terras met de kinderen in het zwembad. Alle bezienswaardigheden en de mooie strandjes in de buurt.

• 10Van Helden13-10-2020

Alles en nog veel meer!

Wat een heerlijke vakantie hebben we toch gehad. Een fantastisch verblijf voor tijdens de corona-crisis aangezien je alles voor je zelf hebt. Geen mensen die bij het ontbijtbuffet staan te dringen, niemand die het ligbedje naast je pakt bij het zwembad en nergens van afhankelijk zijn. Fantastisch. We hebben ontzettend genoten in Antillenadream en hebben volop gebruik gemaakt van het zwembad en de BBQ. Na een mooie duik terugkomen in Antilleandream en lekker genieten van een verfrissende duik in het zwembad waarna je op je gemak de BBQ aan steekt en geniet van een heerlijk avondmaaltje onder een prachtige heldere sterrenhemel. Wat wil een mens nog meer? De woning is van alle gemakken voorzien waardoor het je aan niets ontbreekt. Een echte aanrader.

• 10Michiel & Inge29-07-2020

Je wilt hier niet meer weg!

Een heerlijk vakantiehuis waar je even helemaal kan ontspannen in een rustig klein wijkje buiten Willemstad.

‘s Morgens lekker buiten ontbijten onder de veranda met de vogeltjes op de achtergrond en scherend door de tuin/over het zwembad. Een eigen keuken van alle gemakken voorzien, heel erg fijn!! Verder prima slaapkamers en twee verzorgde badkamers.

Door de centraal gelegen ligging op het eiland rijd je met de auto naar alle mooie strandjes en al het andere moois dat Curaçao te bieden heeft. Wij hebben ook dagen gechild aan huis, omdat het heerlijke privé zwembad veel verkoeling en plezier geeft.

‘s Avonds kun je kiezen lekker uit eten te gaan in nabij gelegen restaurants, maar je kunt ook in ‘t huis blijven en de barbecue aan te steken. In de supermarkten op Curaçao ligt goed kwaliteitsvlees uit Zuid-Amerika en dat maakt barbecueën een waar feestje!

Wat hebben wij genoten van onze vakantie en komen zeker een keer terug!

Vakantiehuis Antillean Dream info

Entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)