Vakantiehuis Antillean Dream

Meer vakantiehuisinfo

73 reviews over Vakantiehuis Antillean Dream

• 10Pascha31-03-2019

Geweldige vakantie gehad

Heerlijk huis met zwembad, van alle gemakken voorzien

• 10Fam. van den Brink11-03-2019

In Antillendream komen dromen echt uit hoor!

We hebben een fantastische vakantie gehad in jullie huis. Wat een heerlijk huis met een prachtige overdekte verranda. Als we thuis waren, dan zaten we daar! Heerlijk zwemdag en mooie slaapkamers met goede bedden. Alleen die verrekte muggen!!! We hebben genoten en een fijne tijd gehad met onze zoon en zijn vriendin uit Grote Berg. En daarvoor lag jullie huis mooi centraal. Ook voor allelei activiteiten. Leuk om op dinsdagavond een carnavalsoptocht mee te maken. Trouwens een leuk kroegje aan begin van de woonwijk. (AMSTEL-bier) Gezellige eiland-bewoners ontmoet..

• 10Cees en Cobi03-03-2019

Fantastich dit is de derde keer dat we hier zijn

Prima lokatie midden op het eiland alles binnen handbereik. Ruim vakantiehuis goed geoutilleerd met veel privacy.

• 8Willem en Alicia van Oosten27-01-2019

Aanrader

Dit huis is een aanrader. Heerlijk ruim huis zonder drempels (was ideaal voor invalide medebezoeker) Vrijstaand huis gelegen in keurig mooie en goed aangelegde en schone villawijk met parkeerplaats op eigen terrein. Mooie tropische tuin met prima zwembad waar de vogels je toezingen. Wij vinden de ligging midden op het eiland erg aantrekkelijk , Willemstad halverwege en Westpunt ook halverwege. En natuurlijk de keuze uit diverse mooie stranden in de buurt. Eigenaar en beheerder zijn super vriendelijk en behulpzaam. Kortom: Niets dan lof!

• 2018
    10Jacqueline27-11-2018

Geweldig!

We hebben het heerlijk gehad op Curaçao, het was onze 1ste keer daar en hebben maar een week geboekt omdat we bang waren dat het evt tegen zou vallen. We hadden zoveel verschillende meningen gehoord maar we vinden het een schitterend eiland en komen zeker terug. We hebben het erg naar onze zin gehad in jullie huis en daar gaan we in de toekomst nog zeker gebruik van maken. Mijn vriendin en ik hebben de wandeling met Juni gemaakt, was een hele ervaring zo door de rooi te lopen. Al met al een geslaagde vakantie!

• 10Reint Aukes15-11-2018

In 1 woord fantastisch

Zijn net weer thuis van een welverdiende vakantie op Curaçao.We hebben erg genoten in de wijk Daniël appartement Antillean Dream. Lekker centraal op het eiland met mooie kleine stranden zoals Porto Marie, CAS Abou, Playa Lagun, Grote en kleine Knip én lekker kunnen snorkelen bij Playa Grandi waar veel schildpadden waren. Ook de Boka's waren leuk met het ruige water. Klein Curaçao en de struisvogel farm zijn aanraders. Dochter is nog wezen zwemmen met dolfijnen. Fantastische eetgelegenheden zoals De Buurvrouw,De Heeren , de Gouverneur en op het strand bij Pirate Bay. Kortom een geweldige vakantie gehad. Ps een auto zou ik wel aanraden. Groetjes Reint , Erwin en Sylvana Aukes.

• 9Geert Smit08-07-2018

Heerlijk!

Absoluut een aanrader. Zeer goede prijs/kwaliteit verhouding. Her huis is centraal gelegen op het eiland. In een rustige woonwijk. 10 minuten rijden naar Daaibooibaai en naar PortoMari. Nog vele ander prachtige baaien op het westelijke gedeelte (Bandabou) van het eiland binnen 30 minuten te bereiken. Een kwartier rijden naar Willemstad. Auto is wel een must op het eiland. Heerlijke zwembad!

• 10Yvonne05-07-2018

Fantastisch huis, rustige plek, prachtige stranden

Het vakantiehuis is groot, ruim en alles is aanwezig. Het ligt in een gewone woonwijk, in de buurt van een dorpje midden op het eiland. Je hebt een auto nodig om er te komen en ook mobiel te zijn om de stranden te kunnen bezoeken. Het ligt vrij dichtbij de baaien met rustigere stranden die wel heel erg mooi zijn. Voldoende faciliteiten, maar wel meer basic dan de populairdere stranden in het Oosten van het eiland. Huis heeft mooi zwembad en veel privacy. Heerlijk rustig en absolute aanrader, vooral met meerdere personen.

• 9Michiel Vis20-04-2018

Fantastisch!

Heerlijk vakantiehuis. Perfecte locatie. Met de auto ben je door de centrale ligging van het huis op het eiland, snel op de mooie plekjes die Curacoa te bieden heeft. Zwembad waar wij veel gebruik van hebben gemaakt zorgt op elk deel van de dag voor een lekkere verkoeling. Sanitair en keuken tip top in orde. We hebben het ontzettend naar ons zin gehad!

• 9Mevr Angenent04-04-2018

Fantastich

Geweldig huis met zwembad maar je moet wel een auto huren anders ben je beperkt

6 tips over Vakantiehuis Antillean Dream

• Bas Tijsma, 29-03-2012

Probeer zoveel mogelijk (strand)baaien te ontdekken aan de Westelijke kant van het eiland!

• Ninke Dekkers, 18-01-2014

Huur een auto en verken het eiland. De afgelegen strandjes zijn echt een aanrader en zijn een stuk minder druk.

• Tomassen, 15-08-2013

Snorkels meenemen. Sommige stranden lijken onder meerdere stranden bekend te staan. Stranden:Blue bay (Blauwbaai), Playa Cas Abou, Port Marie en Grote Knip. Restraurants: PleinCafe Whilemina, De Buurvrouw. Supermarkt: Albert Heijn (Willemstad), Centrum (dichterbij). Museum: Kura Hullanda (slavenmuseum). Natuur: Watamula en alle boka's aan noordoost kust.

2 vragen over Vakantiehuis Antillean Dream

• J.SPIJKER, 22-04-2012

huur

Mijn vraag is:1/ wil graag vanaf 15 januari voor drie weken wat huren voor twee personen. 2/ wil graag een prijs opgaaf. H.G j.spijker

Lisanne, 11-02-2014

Dan moet je bij Fred van rooijen zijn!

• j.spijker, 26-03-2012

vakantie periode jan /feb/2013

Wij zouden graag wat willen weten over de prijzen januari februari 2013. b.v.b.dank j.s

Fam van Rooijen, 18-04-2012

Via onze website www.antilleandream.com kunt u het contactformulier invullen. Wij reageren dan over het algemeen binnen 24 uur.

Wij hebben besloten onze prijzen tot 1 juli 2013 niet aan te passen.

Vakantiehuis info

• Aantal personen7 tot 8