Vakantiehuis

42 reviews over Vakantiehuis Amazing View in het Nederlands

Mooie, gezellige bungalows

Vangenechten Bart
18-7-2013

De bungalows hebben een mooi uitzicht en zijn rustig gelegen. Het zijn nieuwe bungalows met een leuk interieur. De bungalows hebben elk een eigen jacuzzi.

Gereisd Met partner in Sun Mar 10 2013 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Geen woorden voor

BRIGITTE
17-7-2013

Het mailverkeer op voorhand liep heel vlot. We werden op de luchthaven opgewacht door Gerlinde. Het eerste wat opvalt bij aankomst, is het schitterende uitzicht. Je hebt echt rondom een prachtig uitzicht over water, zee, heuvels en Willibrordus. Er stond al een fris biertje en sapje klaar dus we konden gelijk even alles rustig in ons opnemen. We hadden bij hen ook een jeep gehuurd die naast de bungalow klaar stond. De bungalow is heel netjes en gezellig ingericht. Voor ons ontbrak er niets. Zowel binnen als buiten kan je heel goed zitten en de bedden zijn ook goed. Voor de prijs verwacht je veel minder. Ontbijten met zoveel kleurrijke vogels om je heen is gewoon rustgevend. En de spa, ja dat was 's morgens. 's middags en 's avonds een superplek om in te vertoeven. Dichtbij zijn er verschillende lekkere restaurants en mooie stranden. Ons zien ze zeker weer.

Gereisd Met partner in juli 2013

Vakantiehuis info

• Aantal personen2 tot 4

• Balkon / terrasAanwezig
  • Huishoudelijke apparatuurGratis bedlinnen, Kluis, TV, Wasmachine

• Overige servicesHanddoeken(service)

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Amazing View in Curaçao, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Amazing View zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.