Vakantiehuis Amazing View

Vakantiehuis info

• Kinderopvang
Meer vakantiehuis info
Tonen op kaart

43 reviews over Vakantiehuis Amazing View

• 9Janny17-06-2014

Wat een prachtige locatie!!

Wij hebben twee weken in de gele bungalow gelogeerd. Wat een prachtige locatie om je vakantie te vieren. Na een lange vlucht is het heerlijk aankomen bij Amazing View. De gastvrouw had de koelkast gevuld met lekkere broodjes en wat kouds te drinken. Hoe relaxed is dat! Daarna lekker afkoelen in de Jacuzzi en ondertussen genieten van een prachtig uitzicht. Dan begint echt je vakantie. Sint Willibrordus ligt midden op het eiland en dat betekent dat je binnen een half uur in Willemstad zit maar ook binnen een half uur op Westpunt. Dichtbij alle leuke strandjes. Het is genieten op terras met een diversiteit aan vogeltjes om je heen. Als we weer naar Curacao gaan dan zullen we zeker weer boeken bij Amazing View.

Gereisd met partner in januari 2014

• 10R. van der Peet05-05-2014

Super accomodatie!

Amazing View is zoals het zegt: amazing! Super accomodatie op een perfecte plek. Lekker rustig gelegen en dichtbij de bekend strandjes Cas Abou en Portomarie. We werden van het vliegveld afgehaald door gastvrouw Gerlinde en troffen in het huisje een goed gevulde ijskast aan met de eerste benodigheden. Het huisje zelf (we hadden het groene huisje) was van alle gemakken voorzien en voldeed aan alle verwachtingen. Wel is een auto noodzakelijk omdat de mooie ligging ook betekent dat je iets verder van alles af zit. De auto die we er bij geboekt hadden, was prima. Met de Suzuki Grande Vitara konden we gaan en staan waar we wilden. Ook dit is een prima service bij Amazing View, de auto stond bij aankomst naast het huisje. We hebben de afgelopen twee keer op Curacao in het Hilton gezeten maar Amazing View is ons zo goed bevallen dat we de volgende keer zeker weer opnieuw voor Amazing View kiezen. Daar beleef je Curacao zoals het is!

Gereisd met partner in april 2014

• 10pieter wuyts31-03-2014

Paradijs met jonge kinderen

wij hebben heel erg genoten van de rust en de schoonheid van de natuur rondom de bungalow. De bungalow zelf was ook mooi en eenvoudig ingericht. Onze kinderen vonden het geweldig leuk om de vogeltjes van zo dichtbij bezig te zien. Het was eerst even spannend of de kids het niet spijtig zouden vinden dat er geen zwembad was, maar voortaan willen ze enkel nog in de jacuzzi :-)! Ook erg handig was dat je bij Dirk en Gerlinde ook ineens een auto kon huren. Niet zomaar een auto, maar een jeep, wat de kinderen ook weer extra leuk vinden. Voortaan zulllen we onder lichte dwang van de kinderen enkel nog naar hier op reis kunnen komen!

Gereisd met jonge kinderen in januari 2014

• 10EMBRECHTS ALFONS27-02-2014

droomvakantie in alle rust

Eenplaats om tot rust te komen. Fantastische uitzichten. Vriendelijke ontvangst. Goede inlichtingen om activiteiten te doen. Als toerist heb je een auto nodig, ook dit kan je hier bestellen wat zeer gemakkelijk is. Kortom: een droomvakantie, voor herhaling vatbaar. Zalige zon.

Gereisd met vrienden in januari 2014

• 10Dennis12-01-2014

Ver boven verwachting!

Het nieuwe jaar goed begonnen bij Amazing View Bungalows. Het uitzicht is echt fenomenaal. Niet alleen het zicht naar de zoutpannen en de zee maar ook de heuvels rondom rond. En 's avonds vanuit de Jacuzzi van de sterrenhemel en de lichtjes van de boten en Willebrordus genieten. We logeerden in de gel bungalow,. We vonden het heel comfotabel en gezellig ingericht. Alles was er en je kon overall goed zitten. Ook de bedden waren van uitstekende kwaliteit. De airco's waren echt stil en zuinig. De bungalow was heel netjes en we hebben geen last van ongedierten gehad. Ook niet van muggen. Er zitten echt meer vogels dan op andere plekken. Wij hebben het al aan veel mensen aangeradfen.

Gereisd met partner in december 2013

• 10Magda31-12-2013

Super, we willen nooit meer weg...

Heerlijke vakantie gehad bij Amazing View Bungalows. De bungalows zijn geschilderd in leuke tropische kleuren. Binnenin is alles heel gezellig en comfortabel ingericht. Het uitzicht over de zoutpannen en de omgeving is fenomenaal. En wat een rust. De hele dag door hoor je de vogels fluiten. Enorm ontspannend om hen bezig te zien. De bungalows hebben elk een eigen aangelegde tuin en daarrond is alles origineel gelaten. Dat vonden wij heel fijn. Erg handig vonden we ook de eigen wasmachine. Zo konden we de strandlakens (die ook voldoende aanwezig zijn) even doorwassen. Onze kinderen hadden voldoende plaats en het aanwezige speelgoed was erg leuk. We komen zeker terug.

Gereisd met jonge kinderen in november 2013

• 10Maarten29-12-2013

een pareltje

We kennen Curaçao heel goed en daarom twijfelden we bij het boeken. Het leek ons te goedkoop voor wat er allemaal zou zijn. Eerst even vrienden, die op eiland wonen, ernaar toegestuurd. Zij waren enthousiast. Bij aankomst bleek alles nog mooier dan op de foto's. Door de ligging op een heuvel is het moeilijk om foto's te nemen. Het uitzicht is schitterend, de vogels en bloemen heel tropisch. En de jacuzzi is een super luxe. En dat allemaal voor een prijs waar je anders een kleine studio in een woonwijk kan huren. Wat we bij aankomst onmiddellijk misten waren de muggen. We hebben gedurende onze vakantie maar 2 muggen op ons terras gezien. Het is dus echt mogelijk om op Curaçao te logeren zonder overbeten naar huis te gaan. De bungalow is heel praktisch en comfortabel ingericht. De koelkast was al aardig gevuld bij aankomst. Je wordt gratis opgehaald aan de luchthaven en we mochten zonder extra te betalen bij vertrek tot 17u in de bungalow blijven.

Gereisd met partner in november 2013

• 10Fam. Vennekes25-12-2013

Paradijs

5de keer Curacao, 1ste keer Amazing View Bungalows. De voorbije jaren logeerden we in grotere resorts. Zou veiliger zijn. We hebben ons nog nooit zo veilig en prettig gevoeld als hier. Onze bungalow was een paradijselijk eiland middenin de natuur. Met een echt wauw-uitzicht en enorm veel vogels. Het overtrof onze verwachtingen volledig. De bungalow was heel netjes en gezellig ingericht. Gerlinde een super gastvrouw. En heel veel privacy. Zowel binnen als buiten heb je volledige privacy. Ze hebben geen zwembad. Maar uiteindelijk hebben we veel meer in de jacuzzi gezeten dan we de voorbije jaren in een zwembad zaten. Heerlijk ... Voor ons volgend jaar zeker weer.

Gereisd met jonge kinderen in december 2013

• 9P van Doorn24-12-2013

geweldige plek

Het was 2 weken lang genieten. Gastvrije, behulpzame ontvangst door Gerlinde. Na meerdere keren Curacao, komen we steeds weer terug naar deze kant van het eiland. Rust het uitzicht en de mooie stranden vlakbij. Voor vragen en informatie waren Dirk en Gerlinde altijd aanwezig.De jacuzzi voor de deur was geweldig. wij verbleven met 3 volwassenen in de bungalow.

Gereisd met oudere kinderen in november 2013

• 10Christel Hofkens25-11-2013

Indien rust en stilte belangrijk zijn ,dan is dit een topbestemming. Alleen de vogeltjes hoor je fluiten. De bungalows zijn heel ruim, de ligging is perfect en het uitzicht .... adembenemend!! Direct bij alle mooie stranden en op 20 min. van Willemstad. Alles is tot in de puntjes geregeld. Wij hebben niet getwijfeld om onmiddellijk terug te reserveren. Wij gaan terug ....

Gereisd met partner in oktober 2013

5 tips over Vakantiehuis Amazing View

• R. van der Peet, 05-05-2014

Voor een restaurant in de buurt kunnen we De Buurvrouw aanbevelen, op 10 minuten rijden. Prima eten voor een prima prijs en zeer vriendelijke bediening. Ook beachclub Karakter (ook op 10 minuten rijden) is een leuke locatie voor zonnen/snorkelen/eten.

• Maarten, 29-12-2013

Huur zeker een auto bij Gerlinde en Dirk. Zij hebben jeeps die echt geschikt zijn om op Curaçao rond te rijden. En de vistrip met Dirk is uniek. Nog nooit zo'n leuke dag op het water gehad.

• BRIGITTE, 17-07-2013

Als tip: Zeg geen nee als Dirk vraagt of je een stukje vis wilt. We wisten niet dat verse tonijn en dradu zo lekker waren.

1 vraag over Vakantiehuis Amazing View

• Ellie, 03-08-2016

Rolstoel

Is het rolstoel toegankelijk .

Vakantiehuis Amazing View info

• Aantal personen2 tot 4