Vakantiehuis Amazing View

Vakantiehuis info

• Kinderopvang
Meer vakantiehuis info
Tonen op kaart

43 reviews over Vakantiehuis Amazing View

• 9Joke v waardenburg28-02-2016

Prachtige vrij ligging mooi uitzicht

Wij hebben vooral genoten van de rust en de vele vogeltjes die iedere dag weer kwamen eten. Fijne bungalow, niet super luxe maar alles aanwezig. Goede airco, iets minder goede bedden. Toegangsweg nogal hobbelig maar een fijne auto welke daar geen moeite mee had. Dichtbij alles wat je zou willen opzoeken, goede ligging. Inventaris sober, keuken benodigdheden wat aan de karige kant maar voor een aantal weken goed te doen. Gezien de prijs kwaliteitsverhouding een aanrader. De verhuurders geven je veel privacy maar staan klaar voor je wanneer nodig.wij hebben een super fijne vakantie gehad.

Gereisd met partner in januari 2016

• 10Sas22-02-2016

Heerlijk paradijs!

Het uitzicht is fantastich! Vrij uitzicht op zee en overal waar je maar kijkt is er natuur te vinden. Lekker in de jacuzzi naar de leguanen kijken overdag en in de avond weg dromen bij de sterrenhemel. Romantischer kan het niet worden. Erg veel privacy, wat prettig is. De bedden liggen heerlijk. De bungalows zijn goed schoongemaakt. Alles is netjes en het is gezellig ingericht. In de bungalow is alles gewoon aanwezig, we moesten nergens om vragen. En het was ruim genoeg om elkaar de ruimte te geven. Naast de geweldige locatie met alles er op en eraan hadden we ook een huurauto gehuurd bij Bungalow Amazing View. Dit was helemaal top! Goede en schone auto. We hebben zoveel meer waar gekregen dan waar we om gevraagd hebben! Echt een aanrader.

Gereisd met partner in januari 2016

• 10Christel02-02-2016

Gewoon zalig

De bungalow zijn ideaal gelegen. Heerlijk rustig met een fantastisch uitzicht. 20minuutjes van Willemstad en dicht bij de mooiste stranden. Wij gaan ook dit jaar zeker terug

Gereisd met partner in november 2015

• 10Rob en Caroline17-09-2015

Super super super!

Echt zoals alle beoordelingen, dit is een echte aanrader. Super schone bungalow, met gigantisch mooi uitzicht. Geen last van muggen vanwege de constante zeer aangename wind. De bungalow is van alle gemakken voorzien, met gevulde koelkast etc etc. Je wordt gratis van de luchthaven opgehaald en bij aankomst staat de auto al voor de deur geparkeerd. Kortom dit is echt te mooi om waar te zijn, en voor een ieder die niet in de drukte van de Jan Thielbaai wilt vertoeven, een must!! Gerlinde en Dirk bedankt voor alles!!

Gereisd met partner in juli 2015

• 10Lizanne in t Veld16-09-2015

fantastische vakantie in Curaçao!

Wij zijn hier voor de 2e keer geweest en het is ons weer heel goed bevallen! Het huisje was weer goed en de jacuzzi was helemaal fantastisch! En Jan bedankt Dirk nogmaals voor de leuke vistrip, de zelf gevangen tonijn smaakte goed! :) Echt een aanrader voor iedereen die op vakantie wilt naar Curaçao!! Groetjes Jan en Lizanne

Gereisd met partner in augustus 2015

• 10jrhettinga26-08-2015

schitterend uitzicht!

Voor mensen die niet van resorts of dure hotels houden is dit een geweldig alternatief! De Amazing View Bungalow is zeer compleet ingericht, schoon en gezellig. Het uitzicht is adembenemend en de ligging perfect. Precies aan de rustige kant van het eiland. Niet ver van ontelbaar paradijselijke strandjes. Vanaf de veranda zie je de mooiste vogels, gekko's, salamanders en leguanen. Deze beesten zijn totaal ongevaarlijk en behoorlijk schuw. Van vliegen, muggen of wespen heb je dankzij de wind geen last. Diezelfde wind maakt het klimaat ook zo aangenaam. Het is er dertig graden, maar nooit drukkend of benauwd. De fijne jacuzzi biedt verkoeling als het echt nodig is. Een huurauto geeft je vervolgens de vrijheid om het eiland op je eigen manier te verkennen. Gerlinde en Dirk zijn super gastvrij, vriendelijk en zeer behulpzaam, maar ze dringen zich absoluut niet op. Je mag vakantie vieren zoals je het zelf wilt.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2015

• 10Kris13-07-2015

Topvakantie ! Heel relax

We zijn hier begin juli met onze dochter van 9 geweest en hebben het ontzettend naar onze zin gehad. Toegegeven, mijn 2 luxedames schrokken even bij aankomst ( was al donker toen ) ze zijn ook niet anders gewend dan luxe-kamers met poetsvrouwen, handdoekenservice en rijkelijke ontbijtbuffetten . Het ontbijt op het terras, omgeven door de prachtige vogels en bloemen, het geweldige uitzicht en de rust maakte alles al weer goed. Voor ons was dit de ideale uitvalsbasis om het eiland te verkennen met het autootje wat we ook bij hun huurde ( stond al klaar aan het huisje, net als wat drank en eten in de frigo ) Enige minpuntje voor ons was bij wijle de felle wind, aan de andere kant heb je dan ook geen last van muggen. De ligging is perfect. Dit is echt het mooiste gedeelte van Curacao ! Bedankt Dirk en Gerlinde voor de geweldige vakantie

Gereisd met oudere kinderen in juli 2015

• 10Fam. Op De Beeck11-07-2015

WAW super relaxed en al opnieuw geboekt

We waren een beetje terughoudend omdat het allemaal te goed en te mooi leek. Maar het is gewoon echt zoals op de website wordt aangegeven. Prachtig uitzicht, geen directe buren, geen verborgen kosten, gratis pilsje en sapje en snacks bij aankomst, gratis transfer naar de luchthaven,.... Onze bungalow was vooral practisch en gezellig ingericht. Goede bedden en een heel nette badkamer. We hebben uren doorgebracht op de loungebank op het terras en genoten van het uitzicht en de vogels. En om af te koelen, een glaasje wijn in de jacuzzi. Super relaxed allemaal. We waren ook erg tevreden over de bijhorende SUV met airco. We betaalden hiervoor maar evenveel als ergens anders voor een klein toeristenautootje. Zo hebben we voor de eerste keer de stranden van San Juan, de San Pedro route,... kunnen bezoeken.
    Tot volgend jaar.

Gereisd met vrienden in juni 2015

• 10Cor22-01-2015

Wat een uitzicht, wat een plek!

Waw, het is echt amazing. Dat is wat we beide dachten toen we aankwamen. Dit is een pareltje. Gelukkig dat we het gevonden hebben. Eender waar je staat, overal heb je een prachtig uitzicht. Over de zee en zoutpannen, de heuvels, de natuur, ongelofelijk. En wat een rust die alleen verstoord wordt door vogels. En die zijn er heel veel. De privacy beviel ons heel goed. Geen buren die bij je binnenkijken, geen andersmans gesprekken die je moet volgen, En wat wij zo leuk vonden was die combinatie van privacy en toch dag en nacht onmiddellijk terecht kunnen bij de eigenaars. Gerlinde en Dirk doen hun best om je vanaf aankomst tot vertrek een fijne vakantie te bezorgen. Ze halen je op aan de luchthaven. Onderweg krijg je al heel veel tips. Bij aankomst stond onze stoere jeep ook al naast de bungalow. De koelkast was rijkelijk gevuld. Alles was super netjes en echt alles was aanwezig. En het ligt bij onze favo stranden Karakter en Cas Abou. En Dirk dank je wel voor de heerlijke verse vis.

Gereisd met partner in december 2014

• 10geert.s01-11-2014

Prachtige locatie.

Wij zijn voor en in de herfstvakantie in de gele bungalow geweest. Dirk en Gerlinde hebben alles prima geregeld. Ons van het vliegveld afgehaald, de koelkast was gevuld met van alles lekkers. De auto stond klaar. Wat wil je nog meer. De locatie is gewoon prachtig. Rond 19 uur is het donker en dan kun je genieten van de rust. We hebben zelf 2 keer ge-bbqed. 's Nachts gewoon de airco en en je slaapt prima. Stroom valt reuze mee. Er ligt een map in de bungalow en daar staat van alles in qua tips. Winkels, uitstapjes etc. Mocht je vragen hebben , dan staan Dirk en Gerlinde je graag ter beschikking. Al met al: een grote dikke pluim.

Gereisd met oudere kinderen in oktober 2014

5 tips over Vakantiehuis Amazing View

• R. van der Peet, 05-05-2014

Voor een restaurant in de buurt kunnen we De Buurvrouw aanbevelen, op 10 minuten rijden. Prima eten voor een prima prijs en zeer vriendelijke bediening. Ook beachclub Karakter (ook op 10 minuten rijden) is een leuke locatie voor zonnen/snorkelen/eten.

• Maarten, 29-12-2013

Huur zeker een auto bij Gerlinde en Dirk. Zij hebben jeeps die echt geschikt zijn om op Curaçao rond te rijden. En de vistrip met Dirk is uniek. Nog nooit zo'n leuke dag op het water gehad.

• BRIGITTE, 17-07-2013

Als tip: Zeg geen nee als Dirk vraagt of je een stukje vis wilt. We wisten niet dat verse tonijn en dradu zo lekker waren.

1 vraag over Vakantiehuis Amazing View

• Ellie, 03-08-2016

Rolstoel

Is het rolstoel toegankelijk .

Vakantiehuis Amazing View info

• Aantal personen2 tot 4