Vakantiehuis Amazing View

Vakantiehuis
WebsiteLink naar websiteWeer vandaag30°25°
Vakantiehuis Amazing View

42 reviews over Vakantiehuis Amazing View in het Nederlands

Prachtige vrij ligging mooi uitzicht

Joke v waardenburg
28-2-2016

Wij hebben vooral genoten van de rust en de vele vogeltjes die iedere dag weer kwamen eten. Fijne bungalow, niet super luxe maar alles aanwezig. Goede airco, iets minder goede bedden. Toegangsweg nogal hobbelig maar een fijne auto welke daar geen moeite mee had. Dichtbij alles wat je zou willen opzoeken, goede ligging.

Inventaris sober, keuken benodigdheden wat aan de karige kant maar voor een aantal weken goed te doen. Gezien de prijs kwaliteitsverhouding een aanrader.

De verhuurders geven je veel privacy maar staan klaar voor je wanneer nodig.wij hebben een super fijne vakantie gehad.

Heerlijk paradijs!

Sas
22-2-2016

Het uitzicht is fantastich! Vrij uitzicht op zee en overal waar je maar kijkt is er natuur te vinden. Lekker in de jacuzzi naar de leguanen kijken overdag en in de avond weg dromen bij de sterrenhemel. Romantischer kan het niet worden. Erg veel privacy, wat prettig is. De bedden liggen heerlijk.

De bungalows zijn goed schoongemaakt. Alles is netjes en het is gezellig ingericht. In de bungalow is alles gewoon aanwezig, we moesten nergens om vragen. En het was ruim genoeg om elkaar de ruimte te geven.

Naast de geweldige locatie met alles er op en eraan hadden we ook een huurauto gehuurd bij Bungalow Amazing View. Dit was helemaal top! Goede en schone auto.

We hebben zoveel meer waar gekregen dan waar we om gevraagd hebben! Echt een aanrader.

Gewoon zalig

Christel
2-2-2016

De bungalow zijn ideaal gelegen. Heerlijk rustig met een fantastisch uitzicht.

20minuutjes van Willemstad en dicht bij de mooiste stranden. Wij gaan ook dit jaar zeker terug

Super super super!

Rob en Caroline
17-9-2015

Echt zoals alle beoordelingen, dit is een echte aanrader. Super schone bungalow, met gigantisch mooi uitzicht. Geen last van muggen vanwege de constante zeer aangename wind. De bungalow is van alle gemakken voorzien, met gevulde koelkast etc etc. Je wordt gratis van de luchthaven opgehaald en bij aankomst staat de auto al voor de deur geparkeerd. Kortom dit is echt te mooi om waar te zijn, en voor een ieder die niet in de drukte van de Jan Thielbaai wilt vertoeven, een must!! Gerlinde en Dirk bedankt voor alles!!

fantastische vakantie in Curaçao!

Lizanne in t Veld
16-9-2015

Wij zijn hier voor de 2e keer geweest en het is ons weer heel goed bevallen! Het huisje was weer goed en de jacuzzi was helemaal fantastisch! En Jan bedankt Dirk nogmaals voor de leuke vistrip, de zelf gevangen tonijn smaakte goed! :)

Echt een aanrader voor iedereen die op vakantie wilt naar Curaçao!!

Groetjes Jan en Lizanne

schitterend uitzicht!

jrhettinga
26-8-2015

Voor mensen die niet van resorts of dure hotels houden is dit een geweldig alternatief! De Amazing View Bungalow is zeer compleet ingericht, schoon en gezellig. Het uitzicht is adembenemend en de ligging perfect. Precies aan de rustige kant van het eiland. Niet ver van ontelbaar paradijselijke strandjes. Vanaf de veranda zie je de mooiste vogels, gekko's, salamanders en leguanen. Deze beesten zijn totaal ongevaarlijk en behoorlijk schuw. Van vliegen, muggen of wespen heb je dankzij de wind geen last. Diezelfde wind maakt het klimaat ook zo aangenaam. Het is er dertig graden, maar nooit drukkend of benauwd. De fijne jacuzzi biedt verkoeling als het echt nodig is. Een huurauto geeft je vervolgens de vrijheid om het eiland op je eigen manier te verkennen.

Gerlinde en Dirk zijn super gastvrij, vriendelijk en zeer behulpzaam, maar ze dringen zich absoluut niet op. Je mag vakantie vieren zoals je het zelf wilt.

Topvakantie ! Heel relax

Kris
13-7-2015

We zijn hier begin juli met onze dochter van 9 geweest en hebben het ontzettend naar onze zin gehad. Toegegeven, mijn 2 luxedames schrokken even bij aankomst ( was al donker toen ) ze zijn ook niet anders gewend dan luxe-kamers met poetsvrouwen, handdoekenservice en rijkelijke ontbijtbuffetten . Het ontbijt op het terras, omgeven door de prachtige vogels en bloemen, het geweldige uitzicht en de rust maakte alles al weer goed. Voor ons was dit de ideale uitvalsbasis om het eiland te verkennen met het autootje wat we ook bij hun huurde ( stond al klaar aan het huisje, net als wat drank en eten in de frigo ) Enige minpuntje voor ons was bij wijle de felle wind, aan de andere kant heb je dan ook geen last van muggen. De ligging is perfect. Dit is echt het mooiste gedeelte van Curacao ! Bedankt Dirk en Gerlinde voor de geweldige vakantie

WAW super relaxed en al opnieuw geboekt

Fam. Op De Beeck
11-7-2015

We waren een beetje terughoudend omdat het allemaal te goed en te mooi leek. Maar het is gewoon echt zoals op de website wordt aangegeven. Prachtig uitzicht, geen directe buren, geen verborgen kosten, gratis pilsje en sapje en snacks bij aankomst, gratis transfer naar de luchthaven,....

Onze bungalow was vooral practisch en gezellig ingericht. Goede bedden en een heel nette badkamer. We hebben uren doorgebracht op de loungebank op het terras en genoten van het uitzicht en de vogels. En om af te koelen, een glaasje wijn in de jacuzzi. Super relaxed allemaal.

We waren ook erg tevreden over de bijhorende SUV met airco. We betaalden hiervoor maar evenveel als ergens anders voor een klein toeristenautootje. Zo hebben we voor de eerste keer de stranden van San Juan, de San Pedro route,... kunnen bezoeken.

Tot volgend jaar.

Wat een uitzicht, wat een plek!

Cor
22-1-2015

Waw, het is echt amazing. Dat is wat we beide dachten toen we aankwamen. Dit is een pareltje. Gelukkig dat we het gevonden hebben.

Eender waar je staat, overal heb je een prachtig uitzicht. Over de zee en zoutpannen, de heuvels, de natuur, ongelofelijk. En wat een rust die alleen verstoord wordt door vogels. En die zijn er heel veel. De privacy beviel ons heel goed. Geen buren die bij je binnenkijken, geen andersmans gesprekken die je moet volgen, En wat wij zo leuk vonden was die combinatie van privacy en toch dag en nacht onmiddellijk terecht kunnen bij de eigenaars. Gerlinde en Dirk doen hun best om je vanaf aankomst tot vertrek een fijne vakantie te bezorgen. Ze halen je op aan de luchthaven. Onderweg krijg je al heel veel tips. Bij aankomst stond onze stoere jeep ook al naast de bungalow. De koelkast was rijkelijk gevuld. Alles was super netjes en echt alles was aanwezig. En het ligt bij onze favo stranden Karakter en Cas Abou. En Dirk dank je wel voor de heerlijke verse vis.

Prachtige locatie.

geert.s
1-11-2014

Wij zijn voor en in de herfstvakantie in de gele bungalow geweest.

Dirk en Gerlinde hebben alles prima geregeld.

Ons van het vliegveld afgehaald, de koelkast was gevuld met van alles lekkers.

De auto stond klaar. Wat wil je nog meer.

De locatie is gewoon prachtig. Rond 19 uur is het donker en dan kun je genieten van de rust. We hebben zelf 2 keer ge-bbqed.

's Nachts gewoon de airco en en je slaapt prima. Stroom valt reuze mee.

Er ligt een map in de bungalow en daar staat van alles in qua tips. Winkels, uitstapjes etc.

Mocht je vragen hebben , dan staan Dirk en Gerlinde je graag ter beschikking.

Al met al: een grote dikke pluim.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Amazing View in Curaçao, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Amazing View zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.