Vakantiehuis Amazing View

Vakantiehuis
WebsiteLink naar websiteWeer vandaag30°25°
Vakantiehuis Amazing View

42 reviews over Vakantiehuis Amazing View in het Nederlands

Heerlijk verblijf gehad van 11 dagen op Curacao.

Petra Veltman
14-7-2016

Eerste keer Curacao en mijn gevoel gevolgd bij de keus van het verblijf en de ligging. En absoluut geen spijt. De bungalows staan in een rustige omgeving van Curacao. Ver van alle drukte en toerisme. Dus als je van rust en privacy houdt is dit de perfecte plek....De huisjes zijn prima, van alle gemakken voorzien. Ik kan geen minpunten bedenken. Wij zaten helemaal boven op de heuvel waar de hele dag (en nacht) de wind waait en waar genoeg schaduw voor verkoeling zorgt. Dicht bij prachtige baaien en mooie stranden. En door de centrale ligging op het eiland ben je zo in Willemstad of Westpunt. Eigenaren van de bungalows zijn lieve behulpzame mensen. En je wordt gehaald en gebracht van en naar het vliegveld; heerlijk na een lange reis....Mijn zoon heeft twee keer een vistrip gedaan. Erg leuk!! De auto is prima en echt nodig op Curacao. Als ik weer naar Curacao ga, zal ik hier zeker weer verblijven!!

Uitstekend

Jan en Conny
19-6-2016

Eigenlijk geen minpunten , wel voor rustzoekers en een jeep huren .

fantastisch

Bas
26-5-2016

ik was hier voor het eerst op aanraden van vrienden....en ik heb er zo ontzettend van genoten...het huisje was prima en van alle gemakken voorzien en wat een heerlijke mensen die Gerlinde en Dirk....de huurauto was ook prima in orde kreeg een keer pech en binnen een half uur een andere Top!!!....ik vind het een aanrader voor mensen die willen genieten maar ook iets willen ondernemen op het eiland....volgend jaar als er niets tussen komt...ga ik er weer naar toe

Opnieuw 2 fantastische weken gehad!

René en Esther van der Peet
22-5-2016

Voor het derde opeenvolgende jaar zijn we naar Amazing View Bungalows geweest voor ons verblijf op Curaçao. Deze keer kregen we een nieuwe 2-persoonsbungalow. Alles helemaal nieuw en voorzien van alles wat nodig is.

We vonden de ruime badkamer super! Vanaf het grote terras heb je een wijd uitzicht en de wind heeft lekker vrij spel en zorgt zo voor de nodige verkoeling.

De planten zijn nog volop in de groei maar dat houdt de vele vogels en de kolibries niet tegen om dagelijks langs te komen.

De Suzuki stond weer klaar bij aankomst en bracht ons overal naar toe. Het blijft een groot voordeel om in Willibrordus te verblijven omdat je dicht bij alle mooie stranden van West-Curaçao bent.

Tip: restaurant De Buurvrouw is op 10 minuten rijden, super lekker eten, goed geprijsd en zeer vriendelijke bediening!

Wat mooi!

Zaza
8-5-2016

Curacao was al onze favoriet, nu hebben we ook ons beste vakantieadres gevonden. In vergelijking met onze eerdere vakanties op Curacao, kregen we hier echt veel meer. Er is natuurlijk het prachtige uitzicht, de privacy, de comfortabele ingerichte bungalow, de vriendelijke eigenaars, .... Kortom alles zoals hier al verschillende malen is gezegd.

Voldoende schaduwplekjes om heerlijk te ontspannen en de eigen Jacuzzi. Geen paniek, de post over verouderde apparatuur, verfstrepen,... hebben wij niet ervaren.

We hebben net onze vakantie voor volgend jaar geboekt.

Echt een aanrader!

mooi uitzicht, maar wel heel erg sober

Fam.Winkel
23-4-2016

Er zijn 5 huisjes waarvan 2 nieuw en die zijn goed verzorgd. De 3 andere modellen zijn verouderd, met oude apparatuur en een heel kleine badkamer.De wasmachine draait op koud water met maar 1 knop.De foto op de website is van het nieuwe huisje. Wat niet op de site staat is dat alle deurposten op 185cm.hoogte zijn,problematisch als je 2 mtr. lang bent.Er zijn geen relaxsfauteuils, dus veel op een recht bankje gezeten. De relaxbanken zijn van hout met een heel dun kussen.Verheugd op vissen met de eigenaar, maar die had het te druk. Moet je opgeven bij boeking wat niet vermeld staat. Eigenaresse vriendeijk en een goed gevulde koelkast bij aankomst. Hygiene laat te wensen over bij de spa. Moet je vragen of ze dit wil controleren.Matrassen oke.Helaas is de omheining geverfd met waterverf waardoor strepen op je kleding als je er tegen aan leunt of er over heen hangt, kleding weg moeten gooien.Prachtig uitzicht en zeer veel vogels.

Gerlinde, zaakvoerder, 1-5-2016

Beste Henk, wij vinden het heel erg dat u zo’n slechte ervaring hebt gehad. We begrijpen het ook niet helemaal omdat u zelfs voor uw volgende vakantie al een “oude” bungalow had gekozen. Alle apparatuur is max. 2 jaar oud, de wasmachine is een standaard Caribische wasmachine (met verschillende programma's) en het houten rechte bankje is een loungebank met schuine rug en dikke loungekussens. We hebben jullie zelfs extra relaxstoelen gegeven. Bij elke bungalow liggen onderhoudsspullen voor de jacuzzi. Daarnaast maken wij elke dag alle jacuzzi’s schoon. Omdat jullie bijna altijd bij het huisje bleven, hebben we, om jullie privacy niet te storen, sommige dagen de jacuzzi niet kunnen schoonmaken. Op de website staan trouwens al onze bungalows.

Omdat tijdens jullie verblijf er al veel andere vistrips gepland stonden, kon u helaas die periode niet mee. Jullie bleven nog een maand langer op Curacao maar wilde niet mee gaan vissen in die periode.

onvergetelijk

Fam Claessens
11-4-2016

Van het afhalen van de luchthaven tot de gevulde ijskast bij aankomt, alles tot in detail verzekerd. Het fantastische uitzicht, de vogels en de rust die je krijgt zijn super.

Een geweldige uitvalsbasis om Curacao te verkennen.

Je kan met al je vragen terecht bij Dirk en Gerlinde

Alles meer dan verwacht , aanrader !

Van lommel luc
9-4-2016

2e keer op curacao , 2 e keer bij dirk en gerlinde , 2e keer alles meer dan verwacht. Beste ligging aan de schitterende baaien, korte afstand van willemstad. Auto is noodzaak, maar ook daar wordt voor gezorgd. 14 dagen zon en rust en no worries ! Dus een aanrader voor de vakantiegenieter die wel eens wat meer wil dan gewoon hotel zwembad ... En verder .... Zeker naar een derde keer , eerst nog wat anders van de wereld zien . Tot later gerlinde en dirk en nogmaals merci voor alles .

Heerlijk vertoeven!

Jeroen Meeuwsen
28-3-2016

Wat een heerlijke, en rustige uitvalsbasis om Curaçao te verkennen. Alles wat je nodig hebt zit in en om het huisje. Superschoon. Prachtig uitzicht. Ik voel me hier veilig zonder hoge muren, prikkeldraad, en ingemetseld glas. Gerlinde en Dirk verstaan de kunst je een welkom gevoel te geven zonder zich op te dringen.

Wij hebben een heerlijke tijd gehad bij Amazing View Bungalows! De bungalows zijn ruim genoeg en van alle gemakken voorzien. Het is er erg schoon, de bedden waren prima en het was heerlijk dat er een airco in de slaapkamers aanwezig was. Het uitzicht was geweldig, iedere ochtend weer genieten zodra je de deuren open deed! We hebben ook genoten van de rust, de vogels en het veilige gevoel dat we hadden. Dirk en Gerlinde waren altijd aanspreekbaar voor vragen en zijn heel erg vriendelijk naar hun gasten. Het was een genot om bij hun op het complex te mogen verblijven!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Amazing View in Curaçao, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Amazing View zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.