Vakantiehuis

4 reviews over Vakantiehuis Amazing View in het Nederlands

Super plek met prachtig uitzicht

Elise en Peter
6-1-2017

Wij gaan al jaren naar Curacao op vakantie. voor ons was het de eerste keer bij Amazing View Bungalows maar niet de laatste keer. We hebben onze volgende vakantie al geboekt. In vergelijking met de andere plaatsen waar we eerder logeerden, krijg je hier veel meer voor minder. Het uitzicht was fenomenaal, er zaten echt heel veel vogels, Gerlinde en Dirk staan altijd voor je klaar maar komen je niet om de haverklap storen. Wat wij konden waarderen was de parkeerplaats bij de bungalow en de privacy.

Gereisd met vrienden in Thu Sep 01 2016 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

onvergetelijk

Fam Claessens
11-4-2016

Van het afhalen van de luchthaven tot de gevulde ijskast bij aankomt, alles tot in detail verzekerd. Het fantastische uitzicht, de vogels en de rust die je krijgt zijn super. Een geweldige uitvalsbasis om Curacao te verkennen. Je kan met al je vragen terecht bij Dirk en Gerlinde

Gereisd met vrienden in april 2016

WAW super relaxed en al opnieuw geboekt

Fam. Op De Beeck
11-7-2015

We waren een beetje terughoudend omdat het allemaal te goed en te mooi leek. Maar het is gewoon echt zoals op de website wordt aangegeven. Prachtig uitzicht, geen directe buren, geen verborgen kosten, gratis pilsje en sapje en snacks bij aankomst, gratis transfer naar de luchthaven,.... Onze bungalow was vooral practisch en gezellig ingericht. Goede bedden en een heel nette badkamer. We hebben uren doorgebracht op de loungebank op het terras en genoten van het uitzicht en de vogels. En om af te koelen, een glaasje wijn in de jacuzzi. Super relaxed allemaal. We waren ook erg tevreden over de bijhorende SUV met airco. We betaalden hiervoor maar evenveel als ergens anders voor een klein toeristenautootje. Zo hebben we voor de eerste keer de stranden van San Juan, de San Pedro route,... kunnen bezoeken.
Tot volgend jaar.

Gereisd met vrienden in juni 2015

droomvakantie in alle rust

EMBRECHTS ALFONS
27-2-2014

Eenplaats om tot rust te komen. Fantastische uitzichten. Vriendelijke ontvangst. Goede inlichtingen om activiteiten te doen. Als toerist heb je een auto nodig, ook dit kan je hier bestellen wat zeer gemakkelijk is. Kortom: een droomvakantie, voor herhaling vatbaar. Zalige zon.

Gereisd met vrienden in Wed Jan 01 2014 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Vakantiehuis info

• Aantal personen2 tot 4

• Balkon / terrasAanwezig
  • Huishoudelijke apparatuurGratis bedlinnen, Kluis, TV, Wasmachine

• Overige servicesHanddoeken(service)

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Amazing View in Curaçao, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Amazing View zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.