Vakantiehuis Amazing View

Vakantiehuis
WebsiteLink naar websiteWeer vandaag30°25°
Vakantiehuis Amazing View

5 reviews over Vakantiehuis Amazing View in het Nederlands

Amazing view, amazing vakantie!

Familie Melcherts
14-9-2016

Wat hebben wij een geweldige vakantie gehad in Curaçao en een ontzettend fijn verblijf in onze bungalow met, inderdaad, een Amazing View! Wij waren met 4 personen. Twee volwassenen, onze zoon van 16 en dochter van 4.

De ontvangst was zeer hartelijk. Gerlinde heeft ons door de bungalow geleid en alles laten zien en uitgelegd. Het viel ons gelijk op dat de bungalow heerlijk koel was en kraakhelder. Wij verbleven in de groene bungalow bovenop de heuvel waar de hele dag een heerlijk windje staat. Heerlijk: het wordt er nooit te warm en van muggen heb je geen last.

Omdat wij, last minute, een dagje eerder kwamen was er nog geen jeep beschikbaar (hadden we ook niet nodig!) maar de volgende ochtend stond deze ook fris schoongemaakt voor ons klaar.

Het huisje is van alle gemakken voorzien: twee slaapkamers met fijne bedden, een heel stille airco en genoeg ruimte voor al je kleding en om je koffer weg te bergen. De kleine living is voorzien van een tv met Nederlandse zenders en kinderzenders (wij hebben er amper gebruik van gemaakt), een bank waar een grote waaier bij staat voor extra verkoeling en een eetkamertafel met stoelen voor 4 personen.

De keuken is klein maar van alle gemakken voorzien. In de koeling stonden een hapje en een drankje voor ons klaar en ook koffie en thee was aanwezig.

Ook de badkamer is niet groot maar voor ons groot genoeg. Er lagen meer dan genoeg handdoeken, badhanddoeken etc. Die hoef je zelf echt niet mee te nemen. Het water is standaard nooit kouder dan 27 graden maar je kunt ook kiezen voor warmer water.

De ligging van ons huisje was echt prachtig. De vogeltjes (ook kolibries!) vlogen ons letterlijk om de oren. Ook de leguanen en salamanders heten je van harte welkom. Zo gaaf!

Wij hebben menig uurtje op onze “patio” doorgebracht. Het was er heerlijk toeven. Voor verkoeling kun je een duik nemen in je private jacuzzi. Onze dochter gebruikte ‘m gewoon als zwembad.

Amazing view ligt dichtbij de mooiste stranden van Curaçao. Wij vonden Portomarie erg fijn maar ook de kleinere strandjes zijn erg leuk en een bezoekje waard. Je kunt overal geweldig snorkelen. De onderwaterwereld is geweldig. Op ongeveer een kwartiertje rijden ligt een fijne supermarkt: Centrum met een heel goede versafdeling. Willemstad (het echte centrum) ligt op een klein half uurtje rijden. Let wel op de je de weg eerst een keer overdag heen en weer rijdt. ’s Avonds zijn niet alle stukken verlicht en het wegdek is niet overal even goed. Vergeet ook de kaart die in je huisje voor je klaarligt niet mee te nemen. Deze heb je nodig. De wegaanduiding is niet altijd duidelijk of aanwezig.

Voor al je vragen kun je terecht bij Gerlinde & Dirk. Ze kennen de leukste plekjes en hebben goede tips! Ze zijn ontzettend gastvrij en hartelijk.

Enneh: mocht Dirk je wat vers gevangen vismoten aanbieden, doen!!! Wij kregen verse tonijnmoten en het was een uitdaging om die prachtige grote moten allemaal klaar te maken (er paste echt maar 1 moot in een pan zo groot waren ze!) maar we hebben onze vingers er nog net niet bij opgegeten.

schitterend uitzicht!

jrhettinga
26-8-2015

Voor mensen die niet van resorts of dure hotels houden is dit een geweldig alternatief! De Amazing View Bungalow is zeer compleet ingericht, schoon en gezellig. Het uitzicht is adembenemend en de ligging perfect. Precies aan de rustige kant van het eiland. Niet ver van ontelbaar paradijselijke strandjes. Vanaf de veranda zie je de mooiste vogels, gekko's, salamanders en leguanen. Deze beesten zijn totaal ongevaarlijk en behoorlijk schuw. Van vliegen, muggen of wespen heb je dankzij de wind geen last. Diezelfde wind maakt het klimaat ook zo aangenaam. Het is er dertig graden, maar nooit drukkend of benauwd. De fijne jacuzzi biedt verkoeling als het echt nodig is. Een huurauto geeft je vervolgens de vrijheid om het eiland op je eigen manier te verkennen.

Gerlinde en Dirk zijn super gastvrij, vriendelijk en zeer behulpzaam, maar ze dringen zich absoluut niet op. Je mag vakantie vieren zoals je het zelf wilt.

Paradijs met jonge kinderen

pieter wuyts
31-3-2014

wij hebben heel erg genoten van de rust en de schoonheid van de natuur rondom de bungalow. De bungalow zelf was ook mooi en eenvoudig ingericht. Onze kinderen vonden het geweldig leuk om de vogeltjes van zo dichtbij bezig te zien. Het was eerst even spannend of de kids het niet spijtig zouden vinden dat er geen zwembad was, maar voortaan willen ze enkel nog in de jacuzzi :-)! Ook erg handig was dat je bij Dirk en Gerlinde ook ineens een auto kon huren. Niet zomaar een auto, maar een jeep, wat de kinderen ook weer extra leuk vinden. Voortaan zulllen we onder lichte dwang van de kinderen enkel nog naar hier op reis kunnen komen!

Super, we willen nooit meer weg...

Magda
31-12-2013

Heerlijke vakantie gehad bij Amazing View Bungalows. De bungalows zijn geschilderd in leuke tropische kleuren. Binnenin is alles heel gezellig en comfortabel ingericht. Het uitzicht over de zoutpannen en de omgeving is fenomenaal. En wat een rust. De hele dag door hoor je de vogels fluiten. Enorm ontspannend om hen bezig te zien. De bungalows hebben elk een eigen aangelegde tuin en daarrond is alles origineel gelaten. Dat vonden wij heel fijn.

Erg handig vonden we ook de eigen wasmachine. Zo konden we de strandlakens (die ook voldoende aanwezig zijn) even doorwassen.

Onze kinderen hadden voldoende plaats en het aanwezige speelgoed was erg leuk.

We komen zeker terug.

Paradijs

Fam. Vennekes
25-12-2013

5de keer Curacao, 1ste keer Amazing View Bungalows. De voorbije jaren logeerden we in grotere resorts. Zou veiliger zijn. We hebben ons nog nooit zo veilig en prettig gevoeld als hier. Onze bungalow was een paradijselijk eiland middenin de natuur. Met een echt wauw-uitzicht en enorm veel vogels. Het overtrof onze verwachtingen volledig. De bungalow was heel netjes en gezellig ingericht. Gerlinde een super gastvrouw. En heel veel privacy. Zowel binnen als buiten heb je volledige privacy. Ze hebben geen zwembad. Maar uiteindelijk hebben we veel meer in de jacuzzi gezeten dan we de voorbije jaren in een zwembad zaten. Heerlijk ... Voor ons volgend jaar zeker weer.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Amazing View in Curaçao, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Amazing View zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.