Vakantiehuis Amazing View

Vakantiehuis
WebsiteLink naar websiteWeer vandaag30°25°
Vakantiehuis Amazing View

4 reviews over Vakantiehuis Amazing View in het Nederlands

Heerlijk verblijf gehad van 11 dagen op Curacao.

Petra Veltman
14-7-2016

Eerste keer Curacao en mijn gevoel gevolgd bij de keus van het verblijf en de ligging. En absoluut geen spijt. De bungalows staan in een rustige omgeving van Curacao. Ver van alle drukte en toerisme. Dus als je van rust en privacy houdt is dit de perfecte plek....De huisjes zijn prima, van alle gemakken voorzien. Ik kan geen minpunten bedenken. Wij zaten helemaal boven op de heuvel waar de hele dag (en nacht) de wind waait en waar genoeg schaduw voor verkoeling zorgt. Dicht bij prachtige baaien en mooie stranden. En door de centrale ligging op het eiland ben je zo in Willemstad of Westpunt. Eigenaren van de bungalows zijn lieve behulpzame mensen. En je wordt gehaald en gebracht van en naar het vliegveld; heerlijk na een lange reis....Mijn zoon heeft twee keer een vistrip gedaan. Erg leuk!! De auto is prima en echt nodig op Curacao. Als ik weer naar Curacao ga, zal ik hier zeker weer verblijven!!

Topvakantie ! Heel relax

Kris
13-7-2015

We zijn hier begin juli met onze dochter van 9 geweest en hebben het ontzettend naar onze zin gehad. Toegegeven, mijn 2 luxedames schrokken even bij aankomst ( was al donker toen ) ze zijn ook niet anders gewend dan luxe-kamers met poetsvrouwen, handdoekenservice en rijkelijke ontbijtbuffetten . Het ontbijt op het terras, omgeven door de prachtige vogels en bloemen, het geweldige uitzicht en de rust maakte alles al weer goed. Voor ons was dit de ideale uitvalsbasis om het eiland te verkennen met het autootje wat we ook bij hun huurde ( stond al klaar aan het huisje, net als wat drank en eten in de frigo ) Enige minpuntje voor ons was bij wijle de felle wind, aan de andere kant heb je dan ook geen last van muggen. De ligging is perfect. Dit is echt het mooiste gedeelte van Curacao ! Bedankt Dirk en Gerlinde voor de geweldige vakantie

Prachtige locatie.

geert.s
1-11-2014

Wij zijn voor en in de herfstvakantie in de gele bungalow geweest.

Dirk en Gerlinde hebben alles prima geregeld.

Ons van het vliegveld afgehaald, de koelkast was gevuld met van alles lekkers.

De auto stond klaar. Wat wil je nog meer.

De locatie is gewoon prachtig. Rond 19 uur is het donker en dan kun je genieten van de rust. We hebben zelf 2 keer ge-bbqed.

's Nachts gewoon de airco en en je slaapt prima. Stroom valt reuze mee.

Er ligt een map in de bungalow en daar staat van alles in qua tips. Winkels, uitstapjes etc.

Mocht je vragen hebben , dan staan Dirk en Gerlinde je graag ter beschikking.

Al met al: een grote dikke pluim.

geweldige plek

P van Doorn
24-12-2013

Het was 2 weken lang genieten. Gastvrije, behulpzame ontvangst door Gerlinde. Na meerdere keren Curacao, komen we steeds weer terug naar deze kant van het eiland. Rust het uitzicht en de mooie stranden vlakbij.

Voor vragen en informatie waren Dirk en Gerlinde altijd aanwezig.De jacuzzi voor de deur was geweldig.

wij verbleven met 3 volwassenen in de bungalow.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Amazing View in Curaçao, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Amazing View zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.