Vakantiehuis Amazing View

Vakantiehuis
WebsiteLink naar websiteWeer vandaag30°25°
Vakantiehuis Amazing View

Laatste review

Een fantastische locatie. Geweldige gastvrijheid en echt een plek om tot rust te komen. Door de ligging en de auto bij de bungalow mooi centraal om het hele (prachtige) eiland te verkennen. Echt een plek om naar toe terug te gaan.

28 reviews over Vakantiehuis Amazing View in het Nederlands

Geweldige locatie en zeer gastvrij

Esther,
15-2-2018

In één woord: Geweldig

Sabrina,
3-1-2018

Het vakantie gevoel bij Amazing-View-Bungalows begint vanaf het moment dat je boekt. De gastvrouw en gastheer zijn beide heel vriendelijk, ook tijdens het contact via email.

Maar natuurlijk het echte vakantie gevoel begint op het moment dat je buiten komt in de luchthaven en de warme lucht voelt. Het ophalen is heel gemakkelijk en in nog geen 15 minutjes kom je aan op het prachtig terrein. Wij zaten in de “paarse bungalow” zo als Gerlinde en Dirk onze bungalow noemden.

Het huisje was heel netjes en gezellig ingericht. In de bungalow was alles aanwezig wat we nodig hadden. Het bed voelde net als thuis, en we sliepen letterlijk in een paradijsje. En gelukkig werkte de wifi ook goed, zodat we het thuisfront op de hoogte konden houden.

En tijdens de skype konden we onze familie heel jaloers maken met het uitzicht, want dat was letterlijk adembenemend. Je wordt wakker gemaakt door de fluitende vogels. Onze eerste kolibri vonden we heel speciaal, snel bleek dat er echt veel kolibri's zitten.

Ook een heel positief ding was dat we de auto vlak naast het huisje konden zeten, wat heel praktish was.

Ik sluit dit af met een bedankje richting de gastvrouw en gastheer voor het goede ontvangst en de mogelijkheid voor de geweldige vakantie.

Tot ziens.

Super

Wim en Inge,
28-9-2017

Een prachtig uitzicht en mooie bungalows. Privacy verzekerd. Gastvrouw en -heer staan altijd ter beschikking.

Ideaal!

Matthew en Wilma,
24-5-2017

Net terug van de 2e keer bij Gerlinde en Dirk. Koffers inpakken, paspoort, rijbewijs en pinpas en vliegen maar. Alles is tot in de puntjes verzorgd. Je word opgehaald van het vliegveld en ook weer netjes terug gebracht. De koelkast is gevuld met de eerste dingetjes en alles is aanwezig voor een onbezorgde vakantie.

Het uitzicht is geweldig. Er is een wasmachine aanwezig en wij hebben Rotterdam Kampioen zien worden op de TV.

De bijgeboekte auto staat volgetankt voor je klaar.

Als je eens een dagje niks wilt, is de jaccuzi Top!!

Wij hebben hiervoor 3x een B&B uitgeprobeerd, maar we vinden dit toch echt alles overtreffen. Wij zijn dan ook geen mensen die op een resort gaan zitten.

Ons internet was niet helemaal perfect (viel regelmatig weg) maar hier wordt aan gewerkt.

Kortom, wij hebben onze vrienden en kennissen deze accommodatie aangeraden.

Super bungalow op schitterende locatie

Jan Groothals,
5-1-2017

De voorbereidingen gingen heel vlot. We kregen altijd gelijk antwoord op onze vragen, Helaas had onze vlucht vertraging, Ook al landen we heel laat, we werden toch gewoon opgehaald, En wat heerlijk die gevulde koelkast als je aankomt. Pas 's morgens konden we het uitzicht en de omgeving zien, En ja het is echt amazing.

De bungalow zelf was heel netjes en handig ingericht, Wij vonden vooral de grote koelkast, de BBQ, de koelbox, de vele zitjes en de jacuzzi super. Voor ons was er echt wel alles wat we op vakantie nodig hebben. Eigenlijk zelfs veel meer,

We hebben ook genoten van de privacy. Je bent er niet alleen, voelt je super veilig maar er is niemand die je ziet wanneer je er in de bungalow zit of buiten op je terras of in je tuintje,

Verschillende foto's hier zijn verouderd. Ondertussen is alles mooi aangelegd,

Dirk en Gerlinde doe zo verder, over een paar jaar komen we nog eens langs

Heerlijk verblijf op een prachtige plek.

Hofmeijer
30-10-2016

Heerlijke plek waar je tot rust kunt komen en met een kleine 30min. rijden sta je midden in Willemstad. Appartementen hebben een prachtig uitzicht over de zoutpannen en zijn netjes verzorgt en schoon. Met 5 min. rijden sta je al op een van de mooiste stranden van Curaçao zoals Portomari en Cas Abao. De eigenaren Dirk en Gerlinde staan altijd klaar en weten alles over het eiland te vertellen wanneer je wenst. Zeker voor herhaling vatbaar!

Dit was de 2e keer dat wij bij Amazing View Bungalows hadden geboekt.

Na aankomst op de luchthaven werden we door Dirk (eigenaar) ontvangen en naar de bungalow gebracht. Alles stond, net zoals vorig jaar, weer gereed zoals een hapje en een drankje na aankomst. Voor ons was het weer thuiskomen! Ook stond de auto naast de bungalow. Na wat boodschappen te hebben gehaald hebben we daarna heerlijk genoten van de jacuzzi!

Wat wil een mens nog meer: prachtig uitzicht, heerlijke jacuzzi en genieten van 14 dagen bij Amazing View Bungalows en het strand van Karakter. Dit is een toplocatie en fijne eigenaars die er alles aan doen om de vakantie te laten slagen.

Dank jullie wel Dirk en Gerlinde

Aanrader en voor herhaling vatbaar

Peer en Anita
31-8-2016

Heerlijke vakantie gehad bij Amazing View. We werden Door Dirk opgehaald op het vliegveld en aangekomen, kregen we een warm onthaal door zijn vrouw Gerlinde. De koelkast was gevuld met broodjes, beleg, fris en zelfs een biertje. Koffie en thee stonden ook klaar. Airco op de slaapkamer.De bungalows zijn keurig en volledig ingericht, mooie badkamer met heerlijke grote handdoeken. Keukengerei is van iets mindere kwaliteit.

De jacuzzi is heerlijk en keurig onderhouden.

De wekker zijn de tientallen vogels die om hun ontbijt wachten.

Jammer als je 's avonds naar Willemstad of gewoon ergens gaat eten over een pikdonkere weg, vol met bochten bulten en gaten moet, echt oppassen en uitkijken. Maar daar kies je zelf voor.

Verder is het hier gewoon heerlijk om te zijn. Geweldig uitzicht met vergeet de leguanen, salamanders, suikerdiefjes, kolibries, anderemusjes, troepieaals en nog

veel meer vogels niet te voeren.

Uitstekend

Jan en Conny
19-6-2016

Eigenlijk geen minpunten , wel voor rustzoekers en een jeep huren .

Opnieuw 2 fantastische weken gehad!

René en Esther van der Peet
22-5-2016

Voor het derde opeenvolgende jaar zijn we naar Amazing View Bungalows geweest voor ons verblijf op Curaçao. Deze keer kregen we een nieuwe 2-persoonsbungalow. Alles helemaal nieuw en voorzien van alles wat nodig is.

We vonden de ruime badkamer super! Vanaf het grote terras heb je een wijd uitzicht en de wind heeft lekker vrij spel en zorgt zo voor de nodige verkoeling.

De planten zijn nog volop in de groei maar dat houdt de vele vogels en de kolibries niet tegen om dagelijks langs te komen.

De Suzuki stond weer klaar bij aankomst en bracht ons overal naar toe. Het blijft een groot voordeel om in Willibrordus te verblijven omdat je dicht bij alle mooie stranden van West-Curaçao bent.

Tip: restaurant De Buurvrouw is op 10 minuten rijden, super lekker eten, goed geprijsd en zeer vriendelijke bediening!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Amazing View in Curaçao, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Amazing View zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.