Vakantiehuis Amazing View

Vakantiehuis
Vakantiehuis Amazing View

5 tips over Vakantiehuis Amazing View

Cor, 22-1-2015
Ga zeker een keertje met Dirk vissen. Een auto is zeker nodig maar die kan je ook bij hen huren. Ze verhuren enkel jeeps.
geert.s, 1-11-2014

De pontjesbrug. Willemstad.

Duiken op de Surperior.

Snorkelen bij Playa Lagun en Daaibooi.

Boka Table.

Eten bij restaurant "de Buurvrouw" en The Rib Factory in Willemstad op de oude Caracasbaaiweg.

R. van der Peet, 5-5-2014
Voor een restaurant in de buurt kunnen we De Buurvrouw aanbevelen, op 10 minuten rijden. Prima eten voor een prima prijs en zeer vriendelijke bediening. Ook beachclub Karakter (ook op 10 minuten rijden) is een leuke locatie voor zonnen/snorkelen/eten.

Maarten, 29-12-2013

Huur zeker een auto bij Gerlinde en Dirk. Zij hebben jeeps die echt geschikt zijn om op Curaçao rond te rijden.

En de vistrip met Dirk is uniek. Nog nooit zo'n leuke dag op het water gehad.

BRIGITTE, 17-7-2013
Als tip: Zeg geen nee als Dirk vraagt of je een stukje vis wilt. We wisten niet dat verse tonijn en dradu zo lekker waren.