Vakantiehuis Amazing View

Review geschreven door Sabrina

In één woord: Geweldig

Sabrina,
3-1-2018

Het vakantie gevoel bij Amazing-View-Bungalows begint vanaf het moment dat je boekt. De gastvrouw en gastheer zijn beide heel vriendelijk, ook tijdens het contact via email.

Maar natuurlijk het echte vakantie gevoel begint op het moment dat je buiten komt in de luchthaven en de warme lucht voelt. Het ophalen is heel gemakkelijk en in nog geen 15 minutjes kom je aan op het prachtig terrein. Wij zaten in de “paarse bungalow” zo als Gerlinde en Dirk onze bungalow noemden.

Het huisje was heel netjes en gezellig ingericht. In de bungalow was alles aanwezig wat we nodig hadden. Het bed voelde net als thuis, en we sliepen letterlijk in een paradijsje. En gelukkig werkte de wifi ook goed, zodat we het thuisfront op de hoogte konden houden.

En tijdens de skype konden we onze familie heel jaloers maken met het uitzicht, want dat was letterlijk adembenemend. Je wordt wakker gemaakt door de fluitende vogels. Onze eerste kolibri vonden we heel speciaal, snel bleek dat er echt veel kolibri's zitten.

Ook een heel positief ding was dat we de auto vlak naast het huisje konden zeten, wat heel praktish was.

Ik sluit dit af met een bedankje richting de gastvrouw en gastheer voor het goede ontvangst en de mogelijkheid voor de geweldige vakantie.

Tot ziens.