Vakantiehuis Amazing View

Review geschreven door Matthew en Wilma

Ideaal!

Matthew en Wilma,
24-5-2017

Net terug van de 2e keer bij Gerlinde en Dirk. Koffers inpakken, paspoort, rijbewijs en pinpas en vliegen maar. Alles is tot in de puntjes verzorgd. Je word opgehaald van het vliegveld en ook weer netjes terug gebracht. De koelkast is gevuld met de eerste dingetjes en alles is aanwezig voor een onbezorgde vakantie.

Het uitzicht is geweldig. Er is een wasmachine aanwezig en wij hebben Rotterdam Kampioen zien worden op de TV.

De bijgeboekte auto staat volgetankt voor je klaar.

Als je eens een dagje niks wilt, is de jaccuzi Top!!

Wij hebben hiervoor 3x een B&B uitgeprobeerd, maar we vinden dit toch echt alles overtreffen. Wij zijn dan ook geen mensen die op een resort gaan zitten.

Ons internet was niet helemaal perfect (viel regelmatig weg) maar hier wordt aan gewerkt.

Kortom, wij hebben onze vrienden en kennissen deze accommodatie aangeraden.