Super bungalow op schitterende locatie

Review geschreven door Jan Groothals

Super bungalow op schitterende locatie

Jan Groothals,
5-1-2017

De voorbereidingen gingen heel vlot. We kregen altijd gelijk antwoord op onze vragen, Helaas had onze vlucht vertraging, Ook al landen we heel laat, we werden toch gewoon opgehaald, En wat heerlijk die gevulde koelkast als je aankomt. Pas 's morgens konden we het uitzicht en de omgeving zien, En ja het is echt amazing.

De bungalow zelf was heel netjes en handig ingericht, Wij vonden vooral de grote koelkast, de BBQ, de koelbox, de vele zitjes en de jacuzzi super. Voor ons was er echt wel alles wat we op vakantie nodig hebben. Eigenlijk zelfs veel meer,

We hebben ook genoten van de privacy. Je bent er niet alleen, voelt je super veilig maar er is niemand die je ziet wanneer je er in de bungalow zit of buiten op je terras of in je tuintje,

Verschillende foto's hier zijn verouderd. Ondertussen is alles mooi aangelegd,

Dirk en Gerlinde doe zo verder, over een paar jaar komen we nog eens langs