Wéér een super verblijf bij Amazing View Bungalows

Review geschreven door H. Rikken

Wéér een super verblijf bij Amazing View Bungalows

H. Rikken,
20-10-2016

Dit was de 2e keer dat wij bij Amazing View Bungalows hadden geboekt.

Na aankomst op de luchthaven werden we door Dirk (eigenaar) ontvangen en naar de bungalow gebracht. Alles stond, net zoals vorig jaar, weer gereed zoals een hapje en een drankje na aankomst. Voor ons was het weer thuiskomen! Ook stond de auto naast de bungalow. Na wat boodschappen te hebben gehaald hebben we daarna heerlijk genoten van de jacuzzi!

Wat wil een mens nog meer: prachtig uitzicht, heerlijke jacuzzi en genieten van 14 dagen bij Amazing View Bungalows en het strand van Karakter. Dit is een toplocatie en fijne eigenaars die er alles aan doen om de vakantie te laten slagen.

Dank jullie wel Dirk en Gerlinde