Aanrader en voor herhaling vatbaar

Review geschreven door Peer en Anita

Aanrader en voor herhaling vatbaar

Peer en Anita,
31-8-2016

Heerlijke vakantie gehad bij Amazing View. We werden Door Dirk opgehaald op het vliegveld en aangekomen, kregen we een warm onthaal door zijn vrouw Gerlinde. De koelkast was gevuld met broodjes, beleg, fris en zelfs een biertje. Koffie en thee stonden ook klaar. Airco op de slaapkamer.De bungalows zijn keurig en volledig ingericht, mooie badkamer met heerlijke grote handdoeken. Keukengerei is van iets mindere kwaliteit.

De jacuzzi is heerlijk en keurig onderhouden.

De wekker zijn de tientallen vogels die om hun ontbijt wachten.

Jammer als je 's avonds naar Willemstad of gewoon ergens gaat eten over een pikdonkere weg, vol met bochten bulten en gaten moet, echt oppassen en uitkijken. Maar daar kies je zelf voor.

Verder is het hier gewoon heerlijk om te zijn. Geweldig uitzicht met vergeet de leguanen, salamanders, suikerdiefjes, kolibries, anderemusjes, troepieaals en nog

veel meer vogels niet te voeren.