Vakantiehuis Amazing View

Review geschreven door Kris

Topvakantie ! Heel relax

Kris
13-7-2015

We zijn hier begin juli met onze dochter van 9 geweest en hebben het ontzettend naar onze zin gehad. Toegegeven, mijn 2 luxedames schrokken even bij aankomst ( was al donker toen ) ze zijn ook niet anders gewend dan luxe-kamers met poetsvrouwen, handdoekenservice en rijkelijke ontbijtbuffetten . Het ontbijt op het terras, omgeven door de prachtige vogels en bloemen, het geweldige uitzicht en de rust maakte alles al weer goed. Voor ons was dit de ideale uitvalsbasis om het eiland te verkennen met het autootje wat we ook bij hun huurde ( stond al klaar aan het huisje, net als wat drank en eten in de frigo ) Enige minpuntje voor ons was bij wijle de felle wind, aan de andere kant heb je dan ook geen last van muggen. De ligging is perfect. Dit is echt het mooiste gedeelte van Curacao ! Bedankt Dirk en Gerlinde voor de geweldige vakantie

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2015