Vakantiehuis Amazing View

Bekijk alle reviews

Review geschreven door Cor

Wat een uitzicht, wat een plek!

Cor
22-1-2015

Waw, het is echt amazing. Dat is wat we beide dachten toen we aankwamen. Dit is een pareltje. Gelukkig dat we het gevonden hebben. Eender waar je staat, overal heb je een prachtig uitzicht. Over de zee en zoutpannen, de heuvels, de natuur, ongelofelijk. En wat een rust die alleen verstoord wordt door vogels. En die zijn er heel veel. De privacy beviel ons heel goed. Geen buren die bij je binnenkijken, geen andersmans gesprekken die je moet volgen, En wat wij zo leuk vonden was die combinatie van privacy en toch dag en nacht onmiddellijk terecht kunnen bij de eigenaars. Gerlinde en Dirk doen hun best om je vanaf aankomst tot vertrek een fijne vakantie te bezorgen. Ze halen je op aan de luchthaven. Onderweg krijg je al heel veel tips. Bij aankomst stond onze stoere jeep ook al naast de bungalow. De koelkast was rijkelijk gevuld. Alles was super netjes en echt alles was aanwezig. En het ligt bij onze favo stranden Karakter en Cas Abou. En Dirk dank je wel voor de heerlijke verse vis.

Gereisd met partner in Mon Dec 01 2014 00:00:00 GMT+0000 (UTC)