Vakantiehuis Amazing View

Review geschreven door geert.s

Prachtige locatie.

geert.s
1-11-2014

Wij zijn voor en in de herfstvakantie in de gele bungalow geweest. Dirk en Gerlinde hebben alles prima geregeld. Ons van het vliegveld afgehaald, de koelkast was gevuld met van alles lekkers. De auto stond klaar. Wat wil je nog meer. De locatie is gewoon prachtig. Rond 19 uur is het donker en dan kun je genieten van de rust. We hebben zelf 2 keer ge-bbqed. 's Nachts gewoon de airco en en je slaapt prima. Stroom valt reuze mee. Er ligt een map in de bungalow en daar staat van alles in qua tips. Winkels, uitstapjes etc. Mocht je vragen hebben , dan staan Dirk en Gerlinde je graag ter beschikking. Al met al: een grote dikke pluim.

Gereisd met oudere kinderen in oktober 2014