Vakantiehuis Amazing View

Review geschreven door R. van der Peet

Super accomodatie!

R. van der Peet
5-5-2014

Amazing View is zoals het zegt: amazing! Super accomodatie op een perfecte plek. Lekker rustig gelegen en dichtbij de bekend strandjes Cas Abou en Portomarie. We werden van het vliegveld afgehaald door gastvrouw Gerlinde en troffen in het huisje een goed gevulde ijskast aan met de eerste benodigheden. Het huisje zelf (we hadden het groene huisje) was van alle gemakken voorzien en voldeed aan alle verwachtingen. Wel is een auto noodzakelijk omdat de mooie ligging ook betekent dat je iets verder van alles af zit. De auto die we er bij geboekt hadden, was prima. Met de Suzuki Grande Vitara konden we gaan en staan waar we wilden. Ook dit is een prima service bij Amazing View, de auto stond bij aankomst naast het huisje. We hebben de afgelopen twee keer op Curacao in het Hilton gezeten maar Amazing View is ons zo goed bevallen dat we de volgende keer zeker weer opnieuw voor Amazing View kiezen. Daar beleef je Curacao zoals het is!

Gereisd Met partner in april 2014