Vakantiehuis Amazing View

Bekijk alle reviews

Review geschreven door pieter wuyts

Paradijs met jonge kinderen

pieter wuyts
31-3-2014

wij hebben heel erg genoten van de rust en de schoonheid van de natuur rondom de bungalow. De bungalow zelf was ook mooi en eenvoudig ingericht. Onze kinderen vonden het geweldig leuk om de vogeltjes van zo dichtbij bezig te zien. Het was eerst even spannend of de kids het niet spijtig zouden vinden dat er geen zwembad was, maar voortaan willen ze enkel nog in de jacuzzi :-)! Ook erg handig was dat je bij Dirk en Gerlinde ook ineens een auto kon huren. Niet zomaar een auto, maar een jeep, wat de kinderen ook weer extra leuk vinden. Voortaan zulllen we onder lichte dwang van de kinderen enkel nog naar hier op reis kunnen komen!

Gereisd Met jonge kinderen in januari 2014