Vakantiehuis Amazing View

Review geschreven door Maarten

een pareltje

Maarten
29-12-2013

We kennen Curaçao heel goed en daarom twijfelden we bij het boeken. Het leek ons te goedkoop voor wat er allemaal zou zijn. Eerst even vrienden, die op eiland wonen, ernaar toegestuurd. Zij waren enthousiast. Bij aankomst bleek alles nog mooier dan op de foto's. Door de ligging op een heuvel is het moeilijk om foto's te nemen. Het uitzicht is schitterend, de vogels en bloemen heel tropisch. En de jacuzzi is een super luxe. En dat allemaal voor een prijs waar je anders een kleine studio in een woonwijk kan huren. Wat we bij aankomst onmiddellijk misten waren de muggen. We hebben gedurende onze vakantie maar 2 muggen op ons terras gezien. Het is dus echt mogelijk om op Curaçao te logeren zonder overbeten naar huis te gaan. De bungalow is heel praktisch en comfortabel ingericht. De koelkast was al aardig gevuld bij aankomst. Je wordt gratis opgehaald aan de luchthaven en we mochten zonder extra te betalen bij vertrek tot 17u in de bungalow blijven.

Gereisd met partner in november 2013