Vakantiehuis Amazing View

Review geschreven door Fam. Vennekes

Paradijs

Fam. Vennekes
25-12-2013

5de keer Curacao, 1ste keer Amazing View Bungalows. De voorbije jaren logeerden we in grotere resorts. Zou veiliger zijn. We hebben ons nog nooit zo veilig en prettig gevoeld als hier. Onze bungalow was een paradijselijk eiland middenin de natuur. Met een echt wauw-uitzicht en enorm veel vogels. Het overtrof onze verwachtingen volledig. De bungalow was heel netjes en gezellig ingericht. Gerlinde een super gastvrouw. En heel veel privacy. Zowel binnen als buiten heb je volledige privacy. Ze hebben geen zwembad. Maar uiteindelijk hebben we veel meer in de jacuzzi gezeten dan we de voorbije jaren in een zwembad zaten. Heerlijk ... Voor ons volgend jaar zeker weer.

Gereisd Met jonge kinderen in Sun Dec 01 2013 00:00:00 GMT+0000 (UTC)