Appartement All West

Meer appartementinfo

3 reviews over Appartement All West

• 9Bjorn12-06-2012

Ideale duik/watersportlocatie in Westpunt

Het appartementencomplex is vrij recent; in de bekende kleuren geschilderd, en staat letterlijk op de rand van een klif dat zorgt voor een onvergetelijk uitzicht. Een kleine 10 meter boven zeeniveau heb je een veilige haven, bewaakt met een dozijn camera's die 24 uur per dag de appartementen en studio's bewaken. Een speciaal hok voor alle watersport artikelen geeft een zekere toegevoegde waarde; geen natte zooi in het appartement of studio.

Vanuit het appartement is alles in Westpunt lopend te bereiken, doch is het gezien de geografie niet onverstandig een auto te huren. Het loopt nogal steil omhoog en omlaag. Dagelijks konden de handdoeken ververst worden, doch om de dag is ons voldoende. Alles is voor curaçao'se begrippen zeer luxueus, al misten we een TV. Warm water kwam alleen uit de douche na flink doorlopen, in de keuken moet men water koken. Maar goed, de kleinere ongemakken zijn nu eenmaal onoverkomelijk; je bent niet in Europa.

Ik kom hier zeker terug!

• 9marloes040430-10-2011

Schitterende plek

Appartement direct aan zee, met schitterend uitzicht vanaf het balkon. Ruime appartementen, keuken is niet groot maar zeker voldoende. Berging onder het appartement ideaal voor duikspullen, schitternde duikplaats direct voor de deur. Aan de vissershaven, 's morgens komen de vissersbootjes met verse vis aan, die direct schoongemaakt en verkocht wordt.

Met jonge kinderen

• 8Pascal en Mirna04-10-2009

Westpunt's beste plek

All West apartments is direct gelegen aan de Caribische zee, alle apartementen hebben zeezicht, zijn schoon, ruim en voorzien van AC. Eigenaar en staf zorgen ervoor dat je een topvakantie zult hebben. Is voornamelijk toegerust op duikers ism. Ocean Encounters West op 5 minuten afstand. Op locatie is een materialenruimte om pakken te laten drogen en waar je een volle fles kunt ophalen. Ook het huisrif is erg mooi net als de vele nabij gelegen riffen langs de westkust. We hebben hier in september 2009 een super vakantie gevierd, Niet als, maar wanneer we terug gaan naar Curacao komen we hier terug!!

3 tips over Appartement All West

• BjornTHV, 12-06-2012

Een auto is op curaçao - en zeker op westpunt - een must om je een beetje voort te kunnen bewegen. Zowel met als zonder duikspullen. Huur een auto bij het appartement en krijg een 4pers. Pick-up truck (diesel) die verdomd goed rijden.

• Bjorn, 12-06-2012

Ga eten bij Jaanchies, het is een onvergetelijke ervaring. Houd wel rekening met lange wachttijden. Jaanchies in Westpunt is geopend van 12:00u tot 19:00u, maar als je om 19:00u binnenkomt, kan je nog wel eten. Jaanchies gaat dicht als de laatste gasten zijn vertrokken.

• BjornTHV, 12-06-2012

In het weekend kan je ook heel goed eten bij SOL Food in Westpunt. Dat zit op de weg naar de duikschool (inrijden t.o. Jaanchies), en dan vlak voor het voetbalveld linksaf... In de eerste echte bocht naar rechts zit Sol Food (flauwe bocht niet meegeteld). Ook voor kinderen is het hier goed toeven met Pizza en andere Europese heerlijkheden.

0 vragen over Appartement All West

• TemperatuurregelingCentrale Verwarming
    • Huishoudelijke apparatuurGratis bedlinnen, TV

• ReceptieExpress check-in & check-out
    • Op het terreinBBQ faciliteiten, Terras
    • Overige servicesAutoverhuur, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis

• ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren, Openbare parkeerplaats, Parkeerplaats

• WatersportDuiken, Snorkelen, Surfen