Curaçao

Curaçao

8.4Fantastisch

We hebben een aantal aanbieders voor Curaçao voor je op een rij gezet:

WRC Reizen

Dagen regen85333365581012

Reviews over Curaçao

• 9Rianne24-02-2020

Heerlijk eiland

Een heerlijk relaxt eiland ideale winter bestemming.

• 9Stranden
    • 9Zorg voor natuur

Gereisd met vrienden in februari 2020

• 9Ingrid B23-02-2020

Heerlijke vakantie gehad in mini resort home sweet home sinds vier maanden nieuwe eigenaren Evelien en Patrick in een woord geweldig super schoon prachtig gerestyld en niets is te veel voor Evelien en Patrick wij zaten in het penthouse met prachtig uitzicht over Jan Thiel beach Spaanse water en natuurgebied de zoutpannen super schoon appartement en zelfs flatscreen met de Nederlandse zenders 1 tm 6 echt een aanrader niet massaal en het perfecte vakantie gevoel komen hier zeer zeker terug

• 10Zorg voor natuur

Gereisd met partner in december 2019

• 8Brigitte van Schalm16-02-2020

Geweldige ervaring

We zijn een dag met de boot geweest van Ron fishtrips, we hebben genoten van deze geweldige dag, vis gevangen en opgegeten. Gezellige aanrader voor een dagje uit op Curacao.

• 9Stranden

Gereisd met partner in augustus 2019

• 9Theresa Pirovano16-02-2020

Ron fishtrips

Helemaal geweldig, top dag gehad,spanning ,en een grote vis gevangen .Aanrader een dag om nooit te vergeten. Zeer goede prijs kwaliteit verhouding en top schipper.

• 9Uitgaanslevenn
    • 9Cultuur

Gereisd met partner in september 2019

• 9Johnno de Jong17-01-2020

Fantastische 10 dagen

Curaçao is een fantastisch land. Je kan er heel goed duiken of relaxen om de bounty stranden. Voor een borrel kan je savonds terecht bij de die strandtenten.

• 5Cultuur

Alleen gereisd in september 2019

• 8Tim Veenstra17-10-2019

super

we waren in Livingstone Jan Thiel, de accommodatie was goed en schoon, het ontbijt en het diner waren goed verzorgd en vooral afwisselend. Het personeel vriendelijk en behulpzaam.

• 7Cultuur
    • 6Zorg voor natuur

Gereisd met partner in september 2019

• 8Christel15-09-2019

Prachtig land maar oh die straathonden.

Prachtig land met zeer mooie stranden, alleraardigste mensen. Bezoek eens de grotten van Hato of het slavernij museum in Willemstad. Groot minpunt van Curacao vind ik het zwerfvuil in de bermen, bossen en rond de huizen. Ook is het hartverscheurend om de vele zwaar vermagerde en verwaarloosde straathonden te zien en de vele dode honden aan de kant van de weg.

• 6Zorg voor natuur

Gereisd met partner in augustus 2019

• 10P.E.T.E.R. van Elst31-07-2019

fantastisch,een aanrader

curacao is echt prachtig,wij zijn in kunuku aqua resort geweest, super mooi resort,vriendelijk personeel en een, heel schoon resort opgebouwd alsof je in een dorpje zit,apartementen worden heel goed schoongemaakt,een vrolijk park met veel groen en kleur kortom je hebt een echt vakantiegevoel,ontbijt is lekker het brood heerlijk vers,voor ieder wat wils,echt nederlands en zelfs pindakaas,lunch in bufetvorm,maar elke dag ook een daghap,van hotdog tot loempieaatjes ,bitterballen tostie dinner ook in bufetvorm niet groot maar ook lekker.de zwembaden waren schoon,3 grote en 2 kinderbadjes en een grote glijbaanbad,genoeg bedjes je hoeft geen handoekjes te leggen,verder is het aan te raden om een auto te huren,wil je het eiland verkennen,snorkelen met schildpadden super ,mambobeach,blue curacao fabriekje,willemstad met de mooie gekleurde huizen over het pontjesbrug, pinnen kan overal de euro nemen ze niet aan. wij gaan zekers weer!!

• 10Cultuur

Gereisd met partner in juni 2019

• 9José Heinst10-07-2019

In een woord: geweldig! 😃

Het is een prachtig eiland met een heerlijke zee. Als je gaat snorkelen waan je je in een aquarium! ! Het zeewater is lekker warm en heel erg helder. Je kunt er heerlijk eten en uitgaan! Een echte aanrader!

• 9Uitgaanslevenn
    • 9Cultuur
    • 7Zorg voor natuur

Gereisd met partner in juni 2019

• 8T. Storm28-06-2019

Hou je van de warme zon dan zit je in Curacao goed! We verbleven een week bij vrienden en een week in Pietermaai. Het was een prachtig appartement. Neem een auto en verken het eiland. Zwemmen met schilpadden, een stadstour door de stad, bbqen op het strand met de lokale bevolking, eten met de zonsondergang enzo. Ontdek het cultuur van dit prachtige land en word net zo enthousiast dan ik. Het is een vakantie adres waar je vele dingen kunt doen. Relaxen of dingen ondernemen alles is hier aanwezig. En dat inclusief de mooie zon!

Gereisd met partner in september 2018

10 van de 1549 reviews gezien