Appartement 2Lagun (Lagoon Ocean Resort)

Appartement 2Lagun (Lagoon Ocean Resort)

9.1Fenomenaal

Curaçao, Curaçao, Curaçao

9.1Fenomenaal

• 9.8Inrichting
  • 8.1Hoeveelheid ruimte

Appartement info

Meer appartement info
Tonen op kaart

30 reviews over Appartement 2Lagun (Lagoon Ocean Resort)

• 10Pieter & Alicia07-09-2010

Stukje paradijs!

Deze zomer 3 weken in het appartement 2lagun verbleven, echt helemaal tot rust gekomen. Het appartement is zeer schoon, voorzien van alle gemakken (ook WIFI internet!) en is gelegen aan volgens ons één van de mooiste baaitjes van het eiland. Echt heerlijk om elke morgen even de baai in te duiken om te snorkelen tussen alle vissen en schildpadden!

Een echte aanrader en zeer waarschijnlijk niet de laatste keer dat we hier zijn geweest!

Gereisd met partner in juli 2010

• 9M. Castricum13-07-2010

Heerlijk uitgerust!

Heerlijke plek om lekker uit te rusten: Mooi schoon en ruim appartement, heerlijke bedden en een prima Airco (de TURBO-uitvoering! heerlijk...). Prachtig uitzicht over zee, een heerlijk strand met fijn wit zand, gezwommen met de schildpad in de baai, trompetvissen en doktersvissen bewonderd tijdens het snorkelen, en de zwemles van de kinderen in de baai bijgewoond. De duikschool zit meteen om de hoek. Willemstad is met de auto goed bereikbaar, zodat je als je wilt ook zo in het bruisende feestgedruis zit. Om bij te komen zijn er bijvoorbeeld Yogalessen te volgen in het Yogacentrum Curacao in Soto op ca. 10 minuten rijden. Om daarna met de dolfijnen te gaan zwemmen bij de Dolphin Academy. Kortom, een heerlijke vakantie gehad!

Alleen gereisd in december 2009

• 9Richard en Heleen08-06-2010

Mooiste plekje op Curacao

Na een weekje Paramaribo was het heerlijk uitrusten in Lagun. Het appartement 2Lagun is super. Vooral het overdekte terras is een uitkomst, zeker als het heel warm is. We hebben genoten van de mooie baai waar we dolfijnen hebben gespot en waar we bij het snorkelen voor het eerst schildpadden hebben gezien.

Gereisd met partner in september 2009

• 9Gerard en Ank van Voorden06-03-2010

Fantastische plek

We verbleven in 2LAGUN een leuk, gezellig ingericht en schoon appartement gelegen aan een schitterende baai in een rustige omgeving. We hebben genoten! Een echte AANRADER!!!

• 9Kees Kuiper18-02-2010

Een echte aanrader!!

Wij hebben een heerlijke vakantie gehad met prachtig mooi weer, heel erg veel gezien van de rijke cultuur op het eiland en we hebben genoten van de natuur, de vele mooie stranden, waar je ook perfect kan snorkelen en van het eten in de diverse restaurants. Willemstad is zeker een stad waar je meer dan één dag kan vertoeven en het is geweldig om de vriendelijk lokale bevolking te ontmoeten en met ze te praten. Een niet gering deel van het plezier dat wij hebben gehad is te danken aan de service die Henry ons heeft verleend. We genieten nu alvast weer van het maken van plannen voor een volgende trip naar Curaçao.

Gerry en Kees, Gouda, NL

• 9I. Opperman02-02-2010

Fantastisch !!!

Een goeie week verbleven in het appartement "2 lagun". Dit is in principe een 2 persoons appartement maar met zijn vieren ging het ook prima. Luchtbed in de slaapkamer erbij en 1 in de woonkamer. Aircondition in de slaapkamer.Door de deur open te laten was het in de woonkamer ook goed uit te houden. Tevens hangt daar een ventilator.

Het resort ligt aan een mooie baai waar het heerlijk is om te zwemmen en te snorkelen tussen de vissen en schildpadden. Het resort ligt vlakbij de grote knip wat ook een mooie baai is. Een half uur rijden van Willemstad. Vervoer van en naar het vliegtuig was prima geregeld evenals de autoverhuur. Het was een zeer geslaagde vakantie. Ik kom beslist nog eens terug in appartement "2lagun".

Gereisd met vrienden in januari 2010

• 10marjorie van der Hoeven31-01-2010

he-le-maal fantastisch!

Beoordeling over appartement 2Lagun

In okt ben ik met mijn man geweest en hebben we genoten van twee weken Curacao. We waren benieuwd wat we konden verwachten van een nieuwbouw appartement, tenslotte was het pas twee maanden 'open'. Het appartement is brandschoon, van alle gemakken voorzien ( dank voor de internetverbinding) perfecte airco en wat ik erg belangrijk vond; goede bedden met nog betere matrassen. Het zwembad ligt gelijk voor de deur, de duikschool ligt ernaast en voor ons een van de mooiste strandjes die Curacao rijk is. Kortom, een aanrader, wij komen hier zeker terug!

Gereisd met partner in januari 2010

5 tips over Appartement 2Lagun (Lagoon Ocean Resort)

• Danny Snijders, 09-06-2014

Sol Foods op Kura Hulanda alleen in het weekend geopend. Strand Porto Marie klein maar fijn. Discovery diving naast het appartement prima bbq gehad met vlees en wij hadden lekkere tonijn steak. Haal in de supermarkt een paar stukken Lomo bij Centrum Supermakrt, bak dit heerlijk stuk zuid amerikaans vlees even om en om in de knoflook en zout en peper en smullen maar

• Joey W., 21-02-2014

Duiken! Klein Curacao (boottrip, Mermaid cruises en reispillen aanbevolen) Nationale parken (Sheta Boka, Christoffelpark) Trio Penotti restaurant (tegenover Christoffelpark) Jaanchies restaurant (Westpunt)

• Bert Gerrebrands, 16-09-2017

voor een goede supermarkt moet je echt naar Willemstad, dat is 45 minuten rijden. Een autootje is dus een must. Ga niet met een motor of scooter rijden, daar is het veel te warm voor en ook zijn de wegen hier en daar slecht. O ja, als je naar de supermarkt gaat, neem dan koeltassen mee. Bezoek ook het strand 'de grote Knip', ook een prachtige locatie met strandbedden en parasols. Wil je naar een restaurant, op zo'n 10 km afstand bevindt zich het restaurant 'Karakter', goede kwaliteit.

0 vragen over Appartement 2Lagun (Lagoon Ocean Resort)

Appartement 2Lagun (Lagoon Ocean Resort) info

• Aantal personen2 tot 4