Appartement 2Lagun (Lagoon Ocean Resort)

AppartementWeer vandaag32°26°
Appartement 2Lagun (Lagoon Ocean Resort)
9,2

5 tips over Appartement 2Lagun (Lagoon Ocean Resort)

Bert Gerrebrands, 16-9-2017

voor een goede supermarkt moet je echt naar Willemstad, dat is 45 minuten rijden. Een autootje is dus een must. Ga niet met een motor of scooter rijden, daar is het veel te warm voor en ook zijn de wegen hier en daar slecht.

O ja, als je naar de supermarkt gaat, neem dan koeltassen mee.

Bezoek ook het strand 'de grote Knip', ook een prachtige locatie met strandbedden en parasols.

Wil je naar een restaurant, op zo'n 10 km afstand bevindt zich het restaurant 'Karakter', goede kwaliteit.

R.A.F.M.Donker, 18-12-2016
Een auto huren is noodzaak
Sandra Bergakker, 3-2-2015

Restauranttips: trio Penotti, Landgoed Misje, Landhuis klein st. Martha, el Laternu.

Stranden: Lagun, Cas Abou, Grote Knip, Daaibooi

Snorkelen: Lagun, playa Kalki

Danny Snijders, 9-6-2014

Sol Foods op Kura Hulanda alleen in het weekend geopend.

Strand Porto Marie klein maar fijn.

Discovery diving naast het appartement prima bbq gehad met vlees en wij hadden lekkere tonijn steak.

Haal in de supermarkt een paar stukken Lomo bij Centrum Supermakrt, bak dit heerlijk stuk zuid amerikaans vlees even om en om in de knoflook en zout en peper en smullen maar

Joey W., 21-2-2014

Duiken!

Klein Curacao (boottrip, Mermaid cruises en reispillen aanbevolen)

Nationale parken (Sheta Boka, Christoffelpark)

Trio Penotti restaurant (tegenover Christoffelpark)

Jaanchies restaurant (Westpunt)