Appartement 2Lagun (Lagoon Ocean Resort)

Appartement
Appartement 2Lagun (Lagoon Ocean Resort)
9,5

Laatste review

Inge,
4-11-2017

Wat een prachtige plek op Curacao, vlak bij alle mooie rustige strandjes.

Een rustige plek aan zee, met een mooie baai voor de deur om te snorkelen.

Het appartement is van alle gemakken voorzien en zittend op het terras voel je het zeebriesje en hoor je de golven van de zee, n heerlijke plek!

27 reviews over Appartement 2Lagun (Lagoon Ocean Resort) in het Nederlands

Inge,
4-11-2017

Wat een prachtige plek op Curacao, vlak bij alle mooie rustige strandjes.

Een rustige plek aan zee, met een mooie baai voor de deur om te snorkelen.

mooiste plek van Curacao

Bert Gerrebrands,
16-9-2017

Goed onderhouden accomodatie op een prachtige plek aan de Lagune. Uitzicht op het goed verzorgde binnenzwemblad van de resort. Als je in de avond even naar de zijkant van het resort loopt, kun je genieten van een geweldige zonsondergang. Zwemmen in de beneden gelegen baai, neem je duikbril mee en je zwemt in een groot aquarium met alle kleuren tropische vissen en met een beetje geluk zwem je achter een schildpad aan. Verder beschikt de accomodatie over een ruime keuken waar je lekker kunt koken, hou er rekening mee om niet de koelkast helemaal vol te proppen want door de hoge temperatuur, kun je dan problemen krijgen. Alleen in de slaapkamer is een airconditioning aanwezig, in de huiskamer hangt een ventilator aan het plafond. Het is wel eens erg warm in de huiskamer maar ik kan mij voorstellen dat een extra airco voor de huiskamer vanwege de energiekosten niet erg aantrekkelijk is.

Bijna vergeten, bij aankomst stond er een flesje wijn op ons te wachten, heel attent!

Respect voor Jessy, ondanks de hoge temperatuur heeft zij tussendoor de accomodatie schoongehouden, alles zag er perfect uit.

NB. accomodatie is niet geschikt voor kinderen

Mooi appartement op een klein en rustig resort.

R.A.F.M.Donker,
18-12-2016

Appartement voldoet ruim aan de eisen voor een fijne vakantie. Er is zelfs een afwasmachine aanwezig en op het grote balkon is het fijn te vertoeven. Het naast gelegen restaurant is zeker aan te bevelen met een prachtig uitzicht over de baai van Lagoon waar je heerlijk kunt zonnen en zwemmen.

The place to be in Curacao

Caroline Heidema
5-11-2016

Heel mooi appartement gelegen aan de prachtige baai Lagun. Wat verder weg van Willemstad dus weg bij de drukte en in de buurt van de mooiste stranden van Curacao....

fantastische vakantie

Berns
18-10-2016

Een mooi appartement in het Lagun Resort vlakbij Westpunt. Dit appartement is ruim genoeg voor twee personen en de gebruiks vriendelijkheid is top. Het is van alle gemakken voorzien en de bedden slapen top. Dit is een particulier appartement van de Fam. de Graaf. Al onze communicatie via telefoon en e-mail is goed verlopen, afspraken werden nagekomen. Alles was voor beide partijen simpel en helder, hier de complimenten voor. Weet uit ervaring dat dit ook anders kan. Dit complex van Lagun ligt in het mooiste gebied van Curaçao. Er zit een hele mooie baai aan vast waar je goed kan snorkelen en duiken. Dit is een aanrader voor menigeen die van de natuur en rust houd.

Mooi appartement in een rustig en prachtig resort.

Matti en Petra
24-9-2016

Er zijn geen minpunten. ;-)

Ieder mens is natuurlijk anders en zoekt wat anders in een vakantie. Kom je voor strand, snorkelen en duiken. Dan zit je hier helemaal goed. Hou je van wild stappen, waterscooters, etc, boek dan voor een ander resort richting Willemstad.

De strandjes in de buurt zijn gezellig en authentiek. En je bent dicht bij het mooie Cristoffelpark, etc.

Het resort zelf is goed verzorgd, met een lekker zwembad en op steenworp afstand van super helder zwem-, snorkel-, en duik water, met de garantie op zeeschildpadden.

Appartement is gewoon alles wat je nodig hebt, zeker voor 2 personen zeer ruim

Aparte slaapkamer met snelwerkende airco is echt perfect!

We hebben 6 van de 7 dagen lekker zelf gekookt in het appartement en dat is heel goed te doen.

Wij hebben het er in ieder geval ontzettend naar ons zin gehad!

groetjes, Matti en Petra

geweldig,genoten,super

co en diny Kosterman
2-4-2016

er was niet iets wat niet goed was.wij vonden het appartement super,de ligging goed.we konden met openbaar heel veel doen.en dan aqwa joggen in zee.de vriendelijke mensen,we hebben het heel goed gehad en de twee maanden zijn om gevlogen.volgend jaar weer,bij gezondheid.

Zeer mooie plek .... echt Curacao!

Sven
12-5-2015

Mooie plek bij Playa Lagun, waar zowel de Curacaoers als toeristen gemoedelijk zwemmen, snorkelen en genieten. Appartementencomplex is goed verzorgd en straalt rust uit. De kleine kinderen vermaken zich prima in het zwembad of op het strandje.

Uitstekend voor 2!

Dorette Pauptit
21-3-2015

Goede ligging op de wind, fraaie porch, uitzicht op mooie tuin en zwembad, vlakbij het strand.

Appartement is wat klein.

Absoluut een plek om terug te komen

Sandra Bergakker
3-2-2015

We vonden het echt helemaal super! De ligging, het appartement, de omgeving, het eiland, de stranden en baaitjes, het snorkelen, de restaurantjes: echt allemaal toppie! Het was ons eerste bezoek aan Curacao en dan kun je je geen betere locatie wensen.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement 2Lagun (Lagoon Ocean Resort) in Curaçao, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement 2Lagun (Lagoon Ocean Resort) zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.