Appartement 2Lagun (Lagoon Ocean Resort)

Appartement 2Lagun (Lagoon Ocean Resort)

9.1Fenomenaal

Curaçao, Curaçao, Curaçao

9.1Fenomenaal

• 9.8Inrichting
  • 8.1Hoeveelheid ruimte

Appartement info

Meer appartement info
Tonen op kaart

30 reviews over Appartement 2Lagun (Lagoon Ocean Resort)

• 10Inge04-11-2017

Wat een prachtige plek op Curacao, vlak bij alle mooie rustige strandjes. Een rustige plek aan zee, met een mooie baai voor de deur om te snorkelen. Het appartement is van alle gemakken voorzien en zittend op het terras voel je het zeebriesje en hoor je de golven van de zee, n heerlijke plek!

Gereisd met partner in oktober 2017

• 9Bert Gerrebrands16-09-2017

mooiste plek van Curacao

Goed onderhouden accomodatie op een prachtige plek aan de Lagune. Uitzicht op het goed verzorgde binnenzwemblad van de resort. Als je in de avond even naar de zijkant van het resort loopt, kun je genieten van een geweldige zonsondergang. Zwemmen in de beneden gelegen baai, neem je duikbril mee en je zwemt in een groot aquarium met alle kleuren tropische vissen en met een beetje geluk zwem je achter een schildpad aan. Verder beschikt de accomodatie over een ruime keuken waar je lekker kunt koken, hou er rekening mee om niet de koelkast helemaal vol te proppen want door de hoge temperatuur, kun je dan problemen krijgen. Alleen in de slaapkamer is een airconditioning aanwezig, in de huiskamer hangt een ventilator aan het plafond. Het is wel eens erg warm in de huiskamer maar ik kan mij voorstellen dat een extra airco voor de huiskamer vanwege de energiekosten niet erg aantrekkelijk is. Bijna vergeten, bij aankomst stond er een flesje wijn op ons te wachten, heel attent! Respect voor Jessy, ondanks de hoge temperatuur heeft zij tussendoor de accomodatie schoongehouden, alles zag er perfect uit. NB. accomodatie is niet geschikt voor kinderen

Gereisd met partner in augustus 2017

• 9R.A.F.M.Donker18-12-2016

Mooi appartement op een klein en rustig resort.

Appartement voldoet ruim aan de eisen voor een fijne vakantie. Er is zelfs een afwasmachine aanwezig en op het grote balkon is het fijn te vertoeven. Het naast gelegen restaurant is zeker aan te bevelen met een prachtig uitzicht over de baai van Lagoon waar je heerlijk kunt zonnen en zwemmen.

Gereisd met partner in december 2016

• 10Caroline Heidema05-11-2016

The place to be in Curacao

Heel mooi appartement gelegen aan de prachtige baai Lagun. Wat verder weg van Willemstad dus weg bij de drukte en in de buurt van de mooiste stranden van Curacao....

Gereisd in oktober 2016

• 9Berns18-10-2016

fantastische vakantie

Een mooi appartement in het Lagun Resort vlakbij Westpunt. Dit appartement is ruim genoeg voor twee personen en de gebruiks vriendelijkheid is top. Het is van alle gemakken voorzien en de bedden slapen top. Dit is een particulier appartement van de Fam. de Graaf. Al onze communicatie via telefoon en e-mail is goed verlopen, afspraken werden nagekomen. Alles was voor beide partijen simpel en helder, hier de complimenten voor. Weet uit ervaring dat dit ook anders kan. Dit complex van Lagun ligt in het mooiste gebied van Curaçao. Er zit een hele mooie baai aan vast waar je goed kan snorkelen en duiken. Dit is een aanrader voor menigeen die van de natuur en rust houd.

Gereisd met partner in oktober 2016

• 10Matti en Petra24-09-2016

Mooi appartement in een rustig en prachtig resort.

Er zijn geen minpunten. ;-)

Ieder mens is natuurlijk anders en zoekt wat anders in een vakantie. Kom je voor strand, snorkelen en duiken. Dan zit je hier helemaal goed. Hou je van wild stappen, waterscooters, etc, boek dan voor een ander resort richting Willemstad. De strandjes in de buurt zijn gezellig en authentiek. En je bent dicht bij het mooie Cristoffelpark, etc.

Het resort zelf is goed verzorgd, met een lekker zwembad en op steenworp afstand van super helder zwem-, snorkel-, en duik water, met de garantie op zeeschildpadden.

Appartement is gewoon alles wat je nodig hebt, zeker voor 2 personen zeer ruim Aparte slaapkamer met snelwerkende airco is echt perfect! We hebben 6 van de 7 dagen lekker zelf gekookt in het appartement en dat is heel goed te doen.

Wij hebben het er in ieder geval ontzettend naar ons zin gehad!

groetjes, Matti en Petra

Gereisd met partner in september 2016

• 9co en diny Kosterman02-04-2016

geweldig,genoten,super

er was niet iets wat niet goed was.wij vonden het appartement super,de ligging goed.we konden met openbaar heel veel doen.en dan aqwa joggen in zee.de vriendelijke mensen,we hebben het heel goed gehad en de twee maanden zijn om gevlogen.volgend jaar weer,bij gezondheid.

Gereisd met partner in maart 2016

• 8Sven12-05-2015

Zeer mooie plek .... echt Curacao!

Mooie plek bij Playa Lagun, waar zowel de Curacaoers als toeristen gemoedelijk zwemmen, snorkelen en genieten. Appartementencomplex is goed verzorgd en straalt rust uit. De kleine kinderen vermaken zich prima in het zwembad of op het strandje.

Gereisd met jonge kinderen in mei 2015

• 9Dorette Pauptit21-03-2015

Uitstekend voor 2!

Goede ligging op de wind, fraaie porch, uitzicht op mooie tuin en zwembad, vlakbij het strand. Appartement is wat klein.

Gereisd met partner in maart 2015

• 9Sandra Bergakker03-02-2015

Absoluut een plek om terug te komen

We vonden het echt helemaal super! De ligging, het appartement, de omgeving, het eiland, de stranden en baaitjes, het snorkelen, de restaurantjes: echt allemaal toppie! Het was ons eerste bezoek aan Curacao en dan kun je je geen betere locatie wensen.

Gereisd met partner in januari 2015

5 tips over Appartement 2Lagun (Lagoon Ocean Resort)

• Danny Snijders, 09-06-2014

Sol Foods op Kura Hulanda alleen in het weekend geopend. Strand Porto Marie klein maar fijn. Discovery diving naast het appartement prima bbq gehad met vlees en wij hadden lekkere tonijn steak. Haal in de supermarkt een paar stukken Lomo bij Centrum Supermakrt, bak dit heerlijk stuk zuid amerikaans vlees even om en om in de knoflook en zout en peper en smullen maar

• Joey W., 21-02-2014

Duiken! Klein Curacao (boottrip, Mermaid cruises en reispillen aanbevolen) Nationale parken (Sheta Boka, Christoffelpark) Trio Penotti restaurant (tegenover Christoffelpark) Jaanchies restaurant (Westpunt)

• Bert Gerrebrands, 16-09-2017

voor een goede supermarkt moet je echt naar Willemstad, dat is 45 minuten rijden. Een autootje is dus een must. Ga niet met een motor of scooter rijden, daar is het veel te warm voor en ook zijn de wegen hier en daar slecht. O ja, als je naar de supermarkt gaat, neem dan koeltassen mee. Bezoek ook het strand 'de grote Knip', ook een prachtige locatie met strandbedden en parasols. Wil je naar een restaurant, op zo'n 10 km afstand bevindt zich het restaurant 'Karakter', goede kwaliteit.

0 vragen over Appartement 2Lagun (Lagoon Ocean Resort)

Appartement info

• Aantal personen2 tot 4