vakanties Curaçao

Reviews over Curaçao

Super

R.R.A.O. Hooven,
    15-1-2019

Huur wel een auto afstanden zijn anders te groot

Een paradijsje!

Geert en Ludy,
    14-1-2019

We waren hier in december en januari.

Ideale plek voor wie rust zoekt. Kleinschalig, weg van de drukte van de stad, ook weinig omgevingslawaai. Dicht bij de Aloëplantage (interessant), Serena's art factory (boeiend) en de struisvogelfarm (leuk).

Marc en Hermien leggen je in de watten. Je kunt je laten trakteren op een goed ontbijt, maar je mag het ook zelf regelen. Ze geven adviezen als je vraagt, maar dringen zich niet op. Er ligt een map met veel goede informatie.

Hygiëne is super.

Minder geschikt voor kleine kinderen.

Als je wat wilt ondernemen is het raadzaam om een auto te huren. Dat geldt overigens overal op Curaçao.

bon dia

antoinet van adrichem,
    13-1-2019

wij vinden de rust en gastvrijheid heel fijn. een heerlijk uitgebreid ontbijt. de drukke weg is soms vervelend.

topaccomodatie curacao

henk,
    13-1-2019

spontaan een paar dagen eerder vertrokken op vakantie en via vrienden geattendeerd op villa vermaire. fantastisch verblijf gehad, uiterst gastvrije, en hartelijke ontvangst. heerlijk ongedwongen verblijf gehad, alles was mogelijk, zelfs een afgebroken knoop aan een broek werd er even aangezet, waar vindt je dat nog ? een aanrader voor een ieder die een zorgeloos verblijf op het eiland zoekt !!!

Geweldig verblijf, zeker voor herhaling vatbaar.

Lysan Lansel,
    12-1-2019

Heerlijk verblijf! Een aantal zwembaden (niet in de schaduw) die lekker koel zijn. Prachtig resort met een luxe uitstraling door de beplanting en er zijn goede paden. Een mooie tweepersoonskamer kamer kregen wij aangewezen met uitzicht op het zwembad. Genieten!

Curaçao scoort een 8,3 uit 10, op basis van 1504 reviews