Sorteren

vakanties Curaçao

Reviews over Curaçao

Een geweldige, relaxte vakantie beleef je hier!

Danique
    19-11-2018

Een heel fijn all in clusive resort, waar een erg relaxte sfeer met een Nederlands tintje heerst. Er is overal aan gedacht. Van hangmat, robotbar, zwembaden met glijbanen, bars en een lekker restaurant. Goede en leuke transfers naar stranden, Willemstad en het hotel heeft mooie, schone kamers! In een woord een top accomodatie om curaçao verder te ontdekken. Tip, voor langer dan 1 week op het verblijf... Huur dan een auto erbij. Vergeet strand Porto Marie niet te bezoeken met o.a. van het hotel de schoolbus stranfer. Al met al is het echt genieten!

Goed hotel voor relatief weinig geld

Francis Pront
    19-11-2018

Een prima hotel voor dat geld,mooie ruime kamers,en netjes en schoon.Eten vond ik minder.Prima ontbijt ,maar voor het avondeten hoef je niet bij het resort te blijven.Wel heb je echt een auto nodig.De ligging van het resort is top als je een auto hebt,doordat het midden op het eiland ligt ben je gemiddeld maar een half uur nodig om naar het linker topje of naar het rechter puntje van het eiland te rijden.

Genieten

Hester
    19-11-2018

Wij hebben het enorm naar ons zin gehad tijdens ons verblijf bij de Jan Kok lodges. De accommodatie ligt op een prachtige en rustige plek waar zowel de strandjes als Willemstad handig te bereiken zijn (met auto, die moet je wel hebben voor deze accommodatie / maar die moet je zoiezo hebben wil je de strandjes kunnen bereiken). We verbleven in de Iguana view appartement, welk inderdaad een prachtige view/uitzicht heeft. Zittend op de ruime veranda kan je hier heerlijk van genieten. Het appartement is goed ingericht met alles wat je nodig heb. Het terrein is werkelijk prachtig aangelegd met bomen en (bloeiende) planten. Jeroen en Frederieke zijn gastvrij, vriendelijk en behulpzaam, ze runnen hun lodges duidelijk met veel liefde en passie. Echt een plek om naar toe terug te keren.

goede locatie

jon
    19-11-2018

locatie vlakbij lokaal strandje, veilige buurt

Voor rust, gezelligheid kon me geen

Hanna T
    19-11-2018

Ik heb genoten van de gast vrijheid in brede zin van het woord. Vanaf het persoonlijk afhalen vanaf het vliegveld, flesje water, en heerlijke bus met airco. mooi plekje, heerlijk zonnig. Ruime kamer, lekker licht, voorzien van aircos. Lekker geslapen. Was heel fijn en goed om hier te zijn. Niks hoef ,vergeet niet dat je op vakantie ben dus rustig aan en genieten. Jan THiel Baai, belevenis opzich. Zou zeggen, kies voor Villa Vermaire, ikheb genoten is mij goed bevallen. Hanna T

Curaçao scoort een 8,4 uit 10, op basis van 1479 reviews