Hostel Villa El Mojito

Hostel info

Meer hostel info

1 review over Hostel Villa El Mojito

• 7Marieke09-04-2013

Heerlijk eten aan de voet van de Viñales Vallei!

Casa en Paladar El Mojito ligt prachtig aan de Calle Adela Azcuy (Norte) No. 43, dwars op de hoofdweg van Viñales. Je kunt er twee kamers huren, gratis mojitos drinken met knorrende varkens op de achtergrond, op het dak zitten, in een hangmat liggen en schaken. De kip en vis is er heerlijk en het ontbijt is prima! Kamers zijn wat minder, maar daar verbleven we toch niet zoveel. Vanuit de Casa kun je makkelijk te paard de Viñales Vallei in en langs tabakplantages.

Gereisd met oudere kinderen in januari 2013

1 tip over Hostel Villa El Mojito

• Marieke, 09-04-2013

Eet bij Mar Mágico en deze Casa. (mocht je hier naartoe gaan, laat het me graag even weten!) Altijd afdingen als je wat koopt.

0 vragen over Hostel Villa El Mojito

Hostel info