2 reviews over Hotel Villa Aguas Claras in het Nederlands

Nabij Vinales gelegen complex.

Toon
18-8-2013

Op een aardig (redelijk) afstandje van Vinales gelegen complex. Zwembad met daaromheen een aantal bungalows. Redelijk schoon allemaal. Het eten is wat saai (alternatieven in de directe omgeving zijn er niet). Helaas jatte het personeel bij een aantal leden uit onze groep een enkel shirt of andere zaken uit de koffers. Te weinig om je druk over te maken, maar toch. Voor Cubaanse begrippen redelijk. Airco op de kamer, verder nergens. Ook wifi of 3G totaal niet beschikbaar. Van de buitenwereld afgesloten.

Gereisd Met vrienden in Tue Jan 01 2013 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Huisjes op vakantiepark

paul
14-5-2011

Een drabbig zwembad waarvan de installatie vermoedelijk niet werkte, huisjes met vier apartementjes die goed schoon waren. Airco met een geluid als een tractor, geen ophangpunt voor douche, tijdlang geen warm water, na reparattie van een leiding wel weer. Een park waar veel zwerrfhonden rondliepen, tot aan het zwembad. Aardig personeel, lekker welkomstdrankje. Eten in restaurantje goed. Kortom, typisch Cubaans. Ervaring opgedaan tijdens een rondreis met Djoser, in april 2006 aan het eind van het droge seizoen.

Gereisd Met vrienden in april 2011

• AdresCarretera de Vinales, km 7(toon op kaart)
  • E—mailadres
  • Website
  • Telefoonnummer

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Villa Aguas Claras in Vinales, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Villa Aguas Claras zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.