Bed and Breakfast
9,6

8 reviews over Bed and Breakfast Vila Dovales in het Nederlands

2-10-2018

Fue una estancia inolvidable en Viñales y en casa Dovales todo super , la familia muy agradable , la comida deliciosa , muy limpia la casa , lo mejor en Viñales

aanrader

Carine
30-3-2010

erg vriendelijke en behulpzame mensen. De casa ligt op steenworp afstand vd hoofdstraat, een beetje aan de rand van het dorp. De eigenaresse is tandarts en spreekt engels. Ze kan je goede tips geven voor uitstapjes in de omgeving. Voor ons heeft ze een prachtige paardijtocht geregeld.

Groot pluspunt was het heerlijke eten dat we hier kregen. Zowel ontbijt als diner waren erg uitgebreid en van goede kwaliteit.

De kamer is erg eenvoudig maar voldoet.

Gereisd met partner in februari 2010

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Vila Dovales in Vinales, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Vila Dovales zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.