Hotel Horizontes Rancho San Vicente

32 reviews over Hotel Horizontes Rancho San Vicente in het Nederlands

Leuke huisjes

Rowena
28-8-2015

De huisjes zijn verdeeld in vrijstaande en aanelkaar geschakelde huisjes over een groot en mooi park. Sommige huisjes zijn gerenoveerd en hebben daarom kozijnen met ramen i.p.v. shutters. Dit helpt enorm tegen het ongedierte. Ik heb zelf alleen een mini gekko'tje gezien en geen ongedierte in de kamer. Dat was bij de huisjes met shutters soms wel het geval. Er zit dus wel verschil in de huisjes. Er wordt goed schoongemaakt. Er is warm water (Dat is in Cuba niet vanzelfsprekend). Er is een fijn zwembad met schaduwplekken en een zwembad dat niemand bezoekt bij de receptie. Bij de receptie kun je euro's wisselen. Alle plaats maar geen enkele schaduw. Huisjes liggen wel flink verspreid, dus het kan aardig slepen zijn met je koffer. Vooral vanwege het hoogteverschil. Het is echter wel een heel mooi park. In de omgeving is weinig te beleven. Je hebt dus eigen vervoer nodig. Voor een georganiseerde reis is dit een prima accommodatie. Bij twee paladars in de straat kun je lekker eten.

Heerlijke huisjes op een geweldige plek

m_leijte
27-3-2015

Geboekt bij Hotel Los Jazmines, maar wegens overboeking daar overgeplaatst naar Rancho. Dat was balen, maar die teleurstelling was niet nodig.

We hadden een heerlijk huisje, met een mooie kamer met airco. De bedden werden iedere dag opgemaakt incl. schone handdoeken.

Het ligt in een mooi dal tussen de hoge bomen. Het zwembad is klein en niet bijzonder te noemen. Het ontbijt is zoals op heel Cuba niets speciaals, maar zeker niet het slechtste dat ik gehad heb.

Vinales is een hele mooie plek op cuba, en dit hotel is een uitstekende uitvalbasis om hier enkele dagen rond te trekken.

We zaten hier met een groep via touroperator. Enkele hadden een iets minder huisje, dit waren vaak de losstaande huisjes. Ik had zelf een huisje wat uit drie huisjes bestond, kennelijk een wat nieuwer gedeelte. Ik was zeer tevreden over het huisje, het was brandschoon, netjes ingericht, goede bedden en lag perfect zo in de mooie natuur. Geen klagen hierover. De prachtige vogels zongen je s'morgens tegemoet. Het ontbijt was niks bijzonders, welkom op Cuba! De eerste avond wilde we met de groep nog even bij de bar cocktails drinken maar die was al vroeg dicht. Toen 1 van de reisgenoten hier haar beklag over deed kwam de barman die allang thuis was gewoon nog terug en hebben we nog lekker gezeten met zn allen. Is dat service of niet? Ik was al met al tevreden over dit complex, het blijft Cuba moet je altijd denken, dat moet je van te voren een beetje in je achterhoofd houden.

Mooie ligging

E Hendriks
19-8-2012

Het is Cuba, dus je moet je verwachtingen daar op afstemmen.

Mooi gelegen en met eigen vervoer goed bereikbaar. Vlak bij de grotten.

Vinales ben je zo met de auto.

Restaurant is matig. Maar prima sandwiches voor de lunch.

Tijdens ons bezoek was het zwembad erg vuil en werd volledig opnieu gevuld met water. Ook bezoeken veel niet-hotelgasten het zwembad, daardoor soms erg druk.

Sla dit 'hotel' alsjeblieft over ...

Irwin
30-6-2012

Er zijn verschillende huisjes in een mooi groen parkachtige omgeving, het ziet er goed uit. Ze zetten alleen het water uit 's avonds tot na het ontbijt, er waren slechts een paar huisjes die wel water hadden. Dus niet douchen 's ochtends, maar ook het toilet is niet te gebruiken. Het ontbijt is echt smerig, de boter is ranzig, er zitten veel vliegen op het fruit en alles kleeft. Het ergste ontbijt in 2,5 week Cuba. Hiervoor neem je etenswaren mee uit Nederland, want eet hier alsjeblieft niet. Het zwembad is klein en er ligt een hele waas zonnebrand op. Het ligt een aardig stukje van Vinales af. Aan de overkant is een huiskamerrestaurant die erg goed is, een aanrader.

Terrein ligt super

Erik
21-3-2012

Hotel bestaat eigenlijk uit een aantal bungalows, die sober zijn maar goed genoeg voor een rondreis. Zwembad ligt er prima bij en werd schoongemaakt, waar wij bij waren.

Eten is niet spannend, maar de cuba libre en Mojito heel betaalbaar (3 cuc samen).

Centrum Vinales is met eigen vervoer goed te doen en kun je prima eten, weg er naar toe is wel donker maar te doen.

Goede service voor het organiseren van een trip naar Pinar del Rio en handige tips. Bijv. kun je al kaartjes kopen voor sigarenfabriek hetgeen je ter plaatse 30 minuten wachttijd scheelt.

Matig verblijf

Sanne muskens
5-1-2012

De huisjes liggen mooi in het groen en zien er op het eerste gezicht erg knus en schattig uit. Echter zijn ze van binnen heel klein en vochtig. Wij hadden pech met het weer en 3 dagen regen toen we daar verbleven. Dat zorgde ervoor dat het in de huisjes, zonder ramen met alleen wat gaas, super vochtig en klam was. De stank was vreselijk en al onze kleren (ook die nog in de backpack zaten) waren vochtig. We hadden ook geen warm water alle dagen. Het blijkt dat de nieuwe grote villa's achterin veel luxer zijn en wel gewoon ramen en warm water hebben. Wij hebben dus pech gehad! De omgeving is prachtig, wel een eind van het centrum van Vinales af.

Leuke accomodatie in groene omgeving

muhlradt
10-8-2011

Leuke huisjes op palen met grote kamers die goed onderhouden zijn. Check wel even of er geen spinnen achter de airco zitten. Ontbijt en sandwiches bij de poolbar zijn OK. Het eten in het restaurant is van twijfelachtige kwaliteit. Beter kun je naar Vinales rijden of een van de restaurants bij de grotten bezoeken. Zwembad stelt niets voor.

Het hotel ligt op een fantastische plek buiten het dorp Vinales. Het complex ziet er verzorgd uit en heeft een leuk zwembad. De kamer was echter zeer oud en vies. De airco kon daarnaast alleen op standje vrieskist en was alleen aan te zetten via de stoppenkast.

Het restaurant was (in tegenstelling tot veel andere beoordelingen die ik gelezen heb) erg goed, hier hebben we ongeveer het beste gegeten in heel Cuba. Het ontbijt is ook prima, maar trek hier wel een uur voor uit want de bediening is zeeeeer traag.

Leuk hotel midden in de natuur

masjas52
4-1-2011

Simpele huisjes in een mooie omgeving.

Zwembad zag er goed uit.

Wat betreft eten: het ontbijt was simpel,

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Horizontes Rancho San Vicente in Vinales, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Horizontes Rancho San Vicente zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Horizontes Rancho San Vicente scoort een 7.08 uit 10 op basis van 32 reviews.