Hotel Horizontes Los Jazmines

Hotel Horizontes Los Jazmines
7,3

We hebben een aantal aanbieders voor Horizontes Los Jazmines voor je op een rij gezet:

58 reviews over Hotel Horizontes Los Jazmines in het Nederlands

Mooi uitzicht!

Schip72
15-3-2015

Nette eenvoudige kamers die een prima uitvalsbasis is om Vinales te ontdekken.

Prima hotel ('het hotel') voor Vinales

annemarie2u
11-8-2014

We verbleven in de suite (rijtje losse 'huisjes' naast het hotel). Dit zou ik altijd aanraden als je de kans hebt. Een geweldig mooi uitzicht vanuit deze huisjes met eigen kleine veranda met stoeltjes. Zwembad viel erg tegen omdat ook de gehele lokale bevolking incl drankprobleem zich erin bevond en het was niet schoon en hele harde muziek. Eten in hotel was matig, personeel vaak niet vriendelijk. Het uitzicht van het hotel maakt eigenlijk veel goed. Paladres in straat er naartoe bieden wel lekker en goed eten en veel service. Paardenexcursie vanuit hotel is leuk om te doen (10 euro voor 2 uur). Cueva del indo is ook leuk om te doen. Excursies in hotel zijn goed betaalbaar.

mooi uitzicht

nickje
9-2-2014

Het hotel was iets verouderd, maar dat maakt het uitzicht weer goed. Wat een mooie omgeving. Maak een wandeltocht, dit is echt de moeite waard.

Geweldig uitzicht

Ed Seetura
24-5-2013

Wij zaten in één van de huisjes naast het hotel. Deze hadden een geweldig uitzicht vanuit de schommelstoeltjes op de veranda. Ze waren echter wel erg gehorig. In verband met een koolmonoxide vergiftiging heb ik hier helaas 2 dagen op bed gelegen. Gelukkig waren er 2 tv-zenders die constant engelstalige films uitzonden. Dit heeft de pijn enigszins verlicht. Het ontbijt was oke, maar het avondeten was zelfs voor Cuba slecht. In de buurt gelukkig genoeg andere opties in de vorm van paladares. Het hotel ligt mooi, maar niet centraal in Vinales. De nadelen wegen echter niet op tegen het geweldige uitzicht, de rust en het zwembad. Betaal wel een paar euro meer voor zo'n apart huisje. Dat is het echt waard.

Het beste wat je in de buurt kan vinden.

Patrick Hermans
2-4-2013

Ter gelegenheid van onze rondreis door Cuba sliepen wij twee nachten in dit hotel dat een stukje uit het centrum van Vinales ligt. Kamers zijn oké, personeel niet al te vriendelijk, zwembad in orde en het eten is ondermaats. Het uitzicht op de vallei vanuit de kamers is zeer mooi en in het bijzonder vanaf het zwembad. 's Morgens was er geen warm water beschilbaar omdat dit overdag opgewarmd wordt door de aanwezige zonnepanelen en 's avonds opgebruikt wordt door de gasten! Het is een typisch hotel uit het "Fidel Castro-tijdperk" maar veruit het beste wat je in de streek kan vinden denk ik. Samengevat, een behoorlijk hotel wanneer je Vinales bezoekt. Je kan in het hotel een excursie boeken met de de bezienswaardigheden uit de streek zoals de tabaksplantages, prehistorische muur, grotten, enz... Deze excursie is zijn geld waard en je hebt alles met gids gezien.

prachtig uitzicht!!

danielle
14-11-2012

zaten in de bungalo, meest fantastische uitzicht ooit! prima ontbijt, toiletten in het hotel zelf slecht maar dat is op veel plekken in cuba.

Prachtig uitzicht

franjus_2
2-8-2012

Hotel is prachtig gelegen. Wij hadden kamer met balkon in het bijgebouw met het meest prachtige uitzicht dat je maar kunt hebben. Zwembad bij het hotel is aan 1 kant heel diep en heeft ook een mooi uitzicht. Muziek bij het zwembad staat wel hard. Hotel is 3 sterrenkwaliteit, maar de sfeer is een ster extra waard. Naast het hotel zijn 2 paladars, we hebben ze beiden bezocht. Zijn beide echt Cubaans goed, maar wij vonden het eten bij Las Terrazas het beste en we hebben nergens in Cuba meer zo lekker gegeten (de “big boss” spreekt goed Engels).

uitzicht om van te dromen

fredliv
26-6-2012

prachtige ligging,vanuit elke kamer een fabuleus uitzicht,ontbijt is goed. Zwembad is redelijk van grootte. Personeel is behulpzaam. aanrader: ga eens eten bij Casa Verde: uitermate gastvrij gezin met een leuk paladeras vlakbij dit hotel..

super hotel

NANCY
8-6-2012

Mooi uizicht over de vallei vanuit de kamer vanauit zwembad vanuit eetzaal.

Schitterend. eten is niet veel maar dat is heel cubaans.

Als je Cola s avonds aan de bar wil moet je naar restaurant want dat mag niet uit de fles cola want die is voor baco`s. Geweldig. Helaas moet je wel zelf naar boven lopen. Echt zo simpel. Met de rum zijn ze hier zo als overal in cuna heel erg gul.

Mooiste locatie in Cuba!

Roy de Laat
27-4-2012

Wij houden van een beetje luxe, en na Hotel Nacional in Havana is het al snel een telleurstelling.. We wisten dat we in dit hotel moesten, willen en zouden slapen, ongeacht wat de recenties en beoordelingen zeiden. En we kunnen niet anders zeggen dan dat wij het de beste dagen van onze (individuele) rondreis vonden. Als we nog eens terug gaan blijf ik zeker langer op deze locatie! De bevolking en personeel zijn op geen andere plek in Cuba zo vriendelijk en behulpzaam, het ontbijt was voor cubaanse begrippen uitstekend, en ook het diner was redelijk! We hebben 1 dag bij mensen thuis gegeten, en de andere dag in het hotel omdat we eens zin hadden in een europese maaltijd!

Het uitzicht is echt onbeschrijfelijk mooi! Het is ook niet voor niets dat excursies bij dit hotel stoppen voor het uitzicht. Dan kun je dat zicht toch beter vanuit je slaapkamer hebben?

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Horizontes Los Jazmines in Vinales, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Horizontes Los Jazmines zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.