Hotel Horizontes La Ermita

• Onvoldoende: 1 - 5

Fantastisch uitzicht

esther
25-6-2014

Vanuit dit hotel heb je fantastisch uitzicht op de prachtige omgeving. Kamers zijn in bungalow vorm en hebben een terras waar je ook van het prachtige uitzicht kan genieten. Kamer zelf is niet zo bijzonder en de bedden erg zacht. Ontbijt heeft meer dan genoeg keus met verschillende sappen.Voor het uitzicht zeker een aanrader.

Mooie plek

Ot
5-2-2014

Waren hier met een groepsreis, heerlijk gegeten met een prachtuitzicht. Kamers waren prima. 's avonds kon je uitgaan in het dorpje dichtbij, salsadansen met rum en een transistorradio bedoel ik dan. Erg leuke ervaring.

Niet voor herhaling...

Bassin
14-11-2013

We hebben hier 1 overnachting gehad tijdens onze autorondreis maar dat was niet voor herhaling vatbaar. Het uitzicht is mooi. De kamer is ruim met twee slechte bedden en slechte kussens; lijken op een stuk steen met een stukje stof er om heen! De badkamer is klein en we hadden geen warm water voor het douchen. Het eten ... We hebben 's avonds in het restaurant gegeten en dat was niet duur. Hadden we beter niet kunnen doen! De volgende ochtend was mijn vrouw ziek en na het karige ontbijt ben ik zelf ook ziek geworden. Zo erg zelfs dat we 's avonds in ons volgende hotel een arts hebben moeten laten komen wat onze vakantie erg heeft " aangepast".

Voor het uitzicht mooi maar ga ergens anders eten!!

Tja, cUbaanse 3 ster.......

reisfamilie
15-5-2013

Het hotel ligt prachtig boven de stad en heeft een prettigere uitsraling dan Horizontes. De kamers zijn (heel) erg basic maar niet onoverkomenlijk. Als je dit 14 dagen hebt wordt je mismoedig maar we hadden maar 2 dagen hier tussen allerlei luxe hotels en dan is het best aardig. Zwembad was erg vies en dus niet gebruikt, dat was in Horizontes beter. Bij de overnachting was een 3 gangen keuze menu inbegrepen hetgeen geen culinair hoogstandje is maar erg Cubaans. Hygienisch in orde trouwens. Het ontbijt is ruim maar door gebrek aan een broodrooster is het brood nauwelijks eetbaar. Vanaf het restaurant terras een prachtig uitzicht over de vallei.

Mooi gelegen op berg met mooi uitzicht

Jeroen
18-1-2013

Ziet er op de foto's goed uit, van dichtbij is het (zoals alles in Cuba) iets minder. Wij hadden een functionele kamer met balkon met fantastisch uitzicht. Zwembad functioneel en pina colada's van de buitenbar prima. Buffetten niet verkeerd. Goede locatie om 1-3 dagen te blijven, zou niet een week hier boeken.

Uitzicht = top!

Suzan
14-10-2012

Hotel La Ermita was ons tweede hotel tijdens ons verblijf in Cuba. Na Havana zijn we door gereisd naar Viñales.

Wij hebben een kamer gehad aan het rechter deel, vanaf deze kamers heb je een geweldig uitzicht over de vallei. 's ochtends vroeg als de 'mist' boven de heuvels hangt en de zon doorkomt is het prachtig, maar ook 's avonds kun je uren kijken naar wat er te zien is.

Het ontbijt was op bestelling, geen buffetvorm dus. De kaas sandwich was zwaar, de eitjes minimaal. Vanaf het restaurant is het uitzicht net zo mooi. Vele kleine vogeltjes vliegen door het restaurant en pikken de overgebleven broodjes van gasten die al vertrokken zijn. Een prima schouwspel om de ochtend mee te beginnen.

vergane glorie

milanda
6-8-2012

Het park zal in het verleden mooi zijn geweest. Nu is er achterstallig onderhoud. Het zwembad zou wel wat verf kunnen gebruiken, evenals de kamers. Wij hadden een avond geen en nacht geen water, maar dat kan gebeuren in Cuba. De bedden zijn goed, de badkamer ziet er redelijk uit, (deksel van het toilet zat los). Er is een ontbijtbuffet, met diverse dingen die je daar verwacht. Je kan een omelet laten bakken met ingrediënten naar keuze. (wij vonden het ontbijt niet echt lekker, het brood was droog)

hotel is buiten stadje ligt op heuvel met prachtige uitzichten. zwembad in het midden van terrein. ontbijt niet best, weinig keus en op is op. kamers met balkon/terras schoon en ruim, douche met warm en koud water. dorpje is leuk maar toeristisch, gaan er wel heen om savonds te eten.

Unieke plek.

Gerda
7-8-2011

Ligt boven op de berg met uitzicht op Vinales. Het zwembad midden tussen de huisjes en het uitzicht is fantastisch. Onze kamer waren niet schoon. In de handdoeken zaten kleine mieren. Na melding bij de receptie werden deze bestreden met een spuitbus, heeft overigens niet geholpen. Voor ontbijt moet je niet te veel te verwachten en op is op, dus wees op tijd.

Prima plek en fantastische omgeving

marina & bart
13-6-2011

hotel is prima schoon restaurant is oke en we hebben ons goed vermaakt

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Horizontes La Ermita in Vinales, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Horizontes La Ermita zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Horizontes La Ermita scoort een 7.29 uit 10 op basis van 43 reviews.