Bed and Breakfast Casa Particular Yolanda y Tomas

BedAndBreakfast
Bed and Breakfast Casa Particular Yolanda y Tomas

25 reviews over Bed and Breakfast Casa Particular Yolanda y Tomas in het Nederlands

heerlijk ontbijt en lieve mensen

natalie
25-6-2018

superlieve mensen! regelen alles voor je en het ontbijt was heerlijk! echt alsof je een 2e thuis hebt.

Casa midden in Vinales. Dichtbij het centrum. Het eten is heel lekker en veel. De mensen zijn lief en erg behulpzaam. Onze kinderen hebben het hier enorm naar hun zin gehad. Een echte aanrader!

Casa yolanda y tomas in Vinales, Cuba, hija, 16-3-2016

Hallo Rianne en familie, hartelijk dank voor de zeer positieve reactie op onze casa-particular. Wij zijn ontzettend blij dat jullie het leuk hebben gehad bij ons thuis.Het stelt ons altijd gerust als de bezoekers het naar hun zin hebben gehad.

Nogmaals hartelijk dank voor de mooie beoordeling.

groetjes van familie Casa Yolanda Y Tomas

Super casa!

Yvette & Leon
7-7-2015

Erg leuke casa en lieve mensen. Kamers zijn prima en je hebt een leuk eigen terrasje. Op loopafstand van het gezellige en kleine centrum. Eten was lekker en veel. Tip; eet bij de casa en niet in het centrum, een stuk minder lekker.

Hele fijne casa vlakbij het centrum

Marc Engelman
17-5-2015

Wat een heerlijke familie en wat een lekker eten. En dat bij een fijne kamer met eigen badkamer. Wat wil je nog meer. Geniet ervan!

Geweldige casa!

Cindy van Lierop
10-2-2015

Deze casa in Vinales is voor iedereen een aanrader. Wat een geweldige familie! Het eten is uitmuntend en is veel (!). Yolanda kan zeer goed koken. Ik was hier 3 dagen met mijn vader op doorreis. We voelden ons zeer welkom en hebben er nog lang over gesproken hoe fijn het hier was! De paardrijtocht (aanbeveling!) werd door de dochter geregeld. Mijn vader van 70 had nog nooit paard gereden maar dat was ook niet nodig. Een geweldige ervaring. Deze casa beveel ik van harte aan!!

Meer dan welkom...

Jeanet
10-8-2014

In juli hebben wij met ons zoontje van 2 drie nachten bij Yolanda y Tomas overnacht. Tijdens onze rondreis in Cuba zijn alle casas waar we verbleven goed bevallen, maar bij deze casa voelden wij ons echt 'gast van de familie': als een warm bad. Wat een fijne mensen. Als je al vanaf 1997 een casa runt, en je voor wat betreft ruimte best dicht op elkaar zit, vind ik het heel knap dat je zo gastvrij blijft. We spraken geen Spaans, maar Yolanda bleef geduldig met ons proberen te communiceren tot we elkaar begrepen. De dochter spreekt goed Engels en was steeds bereid ons te helpen. Het verblijf in deze casa gaf een extra dimensie aan onze reis!

Super casa! Erg gastvriendelijk

Rob & Dianne
3-3-2014

1 nacht hier verbleven, maar wat een geweldige beleving. De gastvrouw, heer en dochter zijn allemaal even aardig en gastvrij. Yolande had overheerlijk gekookt en zeer uitgebreid (teveel voor ons twee). De vallei in geweest te paard, wat een belevenis. Echt een aanrader! Super casa!!

Super leuk !

Anneke & Thomas
10-8-2011

2 nachten bij Tomas en Yolanda verblijven en het is echt een super lieve en gastvrije familie. De bedden waren goed en we hebben heerlijk de omgeving van Viñales ontdekt! Via familie ook bij een vriend van hen een tocht te paard door de vallei gemaakt, geweldig ! Ook nog tip om ontbijt en diner bij te boeken want Yolanda kookt heerlijk en uitgebreid !

Enorm gastvrij, een aanrader

Bonnie en Peter
10-1-2011

Door de hele familie wordt je warm onthaald en je voelt je er snel thuis (en tot rust komen). De eerste avond zijn ze meegereden naar de bewaakte parkeerplaats voor de auto en de schoonzoon had vakantie, waardoor hij tijd had om ons een rondleiding te geven door de mogotes en 's avonds vaak een glaasje rum of een sigaar langs kwam brengen. Warme familie en Yolanda maakt heerlijk eten. De (bad)kamer was niet uitstekend, maar de sfeer en de omgeving, het eigen balkonnetje en het uitzicht, maakt alles goed. Daarnaast waren wij er in het weekend, wat betekent dat er met name op zaterdag op het plein harde muziek wordt gedraaid, waar we geen last van hadden vanuit de casa. We hebben ook van anderen gehoord (die dichter in het centrum zaten) dat ze gek werden van het lawaai. Het dorpje is zo klein dat alles op loopafstand is en het geen enkel probleem is dat je niet midden in het 'centrum' zit. Een absolute aanrader.

Leuke en gezellige plek bij genereuze mensen!

kim semadeni
4-8-2010

De warme kamer zorgt voor een verrassend effect wanneer je enkel nog een nachtlampje aan laat... :-)

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Casa Particular Yolanda y Tomas in Vinales, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Casa Particular Yolanda y Tomas zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.