Bed and Breakfast Casa Particular El Campesino

3 reviews over Bed and Breakfast Casa Particular El Campesino in het Nederlands

UNE TRES BONNE ADRESSE

FAGGIANELLI MARIE JEANNE
23-5-2014

Nous avons séjourné a la CASA EL CAMPESINO en février 2014.

C'est une maison simple mais très propre, avec terrasse fraîche pour les repas. La cuisine est copieuse et excellente ! Les petits déjeuners aux fruits frais avec les oeufs brouillés !!!! excellent !!

Très bon rapport qualité /prix.

Diana sera à votre écoute, pour vous conseiller les excursions, les balades à cheval ou les cours de salsa donnés par une voisine ... SUPER ! Allez-y de notre part . Caroline et Marie Jeanne

all'ingrasso....

fabiana
28-8-2012

Ottima casa, camera con due letti queen size, ampio bagno, salotto antistante la camera. Le abbondanti colazioni a base di frutta, ovetti freschi e caffé provengono dall'orto sito oltre il patio. Gentilissime le tre generazioni (nonna, madre, figlia) di donne che vi accolgono, manine fate anche nella preparazione delle succulente cene. Pulizia assoluta. C'è pure il posto auto incluso nel prezzo e la posizione, appena defilata dalla strada principale consente ottimi riposi nella quiete generale. Non perdetevi la passeggiata a cavallo per la valle!

In deze casa kun je het echte cuba vinden.

Kees Smetsers
28-3-2009

In februari 2009 ben ik met mijn partner en familie in een huurauto door het westen van Cuba gereisd waar we logeerden in casas particulares.

In Vinales vonden we twee casas die maar 200 meter van elkaar liggen, ideaal als je met z'n vieren bent.

De casa's heten "El Campesino" en "Villa Liana y Lily" en ze hebben allebei nette kamers met AC en een eigen badkamer.

Diana, de lieve eigenaresse van "El Campesino" verwende ons de hele dag.

Het eten in "El Campesino" was in één woord geweldig (probeer de kreeft maar eens).

Gekookt werd er door de moeder van Diana en die kan super koken !

Vinales is een relaxt stadje met een omgeving die uitnodigt tot wandelen.

Het dal tussen de "mojote's" (bergen) met de tabaksplantage's werd door ons elke morgen verkend als we wakker waren gemaakt door het gekraai van de hanen.

In Vinales zijn niet veel restaurants, je kunt het beste eten in de casa waar je logeert.

Je zult er geen spijt van krijgen !

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Casa Particular El Campesino in Vinales, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Casa Particular El Campesino zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Bed and Breakfast Casa Particular El Campesino scoort een 9 uit 10 op basis van 3 reviews.