Bed and Breakfast Casa Particular El Campesino

BedAndBreakfast
Bed and Breakfast Casa Particular El Campesino

1 review over Bed and Breakfast Casa Particular El Campesino in het Nederlands

In deze casa kun je het echte cuba vinden.

Kees Smetsers
28-3-2009

In februari 2009 ben ik met mijn partner en familie in een huurauto door het westen van Cuba gereisd waar we logeerden in casas particulares.

In Vinales vonden we twee casas die maar 200 meter van elkaar liggen, ideaal als je met z'n vieren bent.

De casa's heten "El Campesino" en "Villa Liana y Lily" en ze hebben allebei nette kamers met AC en een eigen badkamer.

Diana, de lieve eigenaresse van "El Campesino" verwende ons de hele dag.

Het eten in "El Campesino" was in één woord geweldig (probeer de kreeft maar eens).

Gekookt werd er door de moeder van Diana en die kan super koken !

Vinales is een relaxt stadje met een omgeving die uitnodigt tot wandelen.

Het dal tussen de "mojote's" (bergen) met de tabaksplantage's werd door ons elke morgen verkend als we wakker waren gemaakt door het gekraai van de hanen.

In Vinales zijn niet veel restaurants, je kunt het beste eten in de casa waar je logeert.

Je zult er geen spijt van krijgen !

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Casa Particular El Campesino in Vinales, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Casa Particular El Campesino zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.