vakanties Vinales

Reviews over Vinales

Aanrader, zorgzame gastheer/ gastvrouw

Guus en Heidi,
    21-10-2018

Dakterras met mooi uitzicht, gastheer en gastvrouw zeer hartelijk en zorgzaam. WiFi in het casa, ontbijt en diner met zorg bereid. Bewaakte parkeerplaats beschikbaar verderop in de straat

heerlijk ontbijt en lieve mensen

natalie,
    25-6-2018

superlieve mensen! regelen alles voor je en het ontbijt was heerlijk! echt alsof je een 2e thuis hebt.

Super Verblijf!

Niels,
    21-12-2017

Tijdens ons verblijf in Vinales verbleven wij bij Oni y Luis. De casa ligt iets van de hoofdstraat af en dat is dan ook het enige minpunt. Oni En Luis zijn erg aardige en gastvrije mensen. De kamer zijn schoon en de mini-bar gevuld. Aan de voorkant op de veranda staan 4 schommelstoelen waar je heerlijk kan bijkomen van een lange dag. Ook is er een dakterras waar je heerlijk kan genieten van de kookkunsten van Luis. Dit geldt niet alleen voor het ontbijt maar ook lunch en avond eten is mogelijk.

Deze Casa is zeker een aanrader!

Een super adres !

martijn en janny,
    29-11-2017

Hele vriendelijke gastvrouwen die je direct een thuisgevoel geven.De kip van Juanita ( hun moeder van 87) is overheerlijk.

De kamers zijn pas opnieuw geverfd in rustige kleuren.

Zeer goede geluidsarme airco. En super netjes; elke 2 dagen een schoon bed en handdoeken. Nena regelde voor ons een gids en samen met hem hebben we een prachtige wandeling gemaakt.

Het beste adres in Cuba!

Leuke casa!

Jeanine,
    25-8-2017

Hele vriendelijke mensen. Lekker ontbijt en diner. Op een afgelegen weggetje maar dichtbij de restaurantjes etc in vinales. Groot bed en fijne badkamer. Wordt elke dag even schoongemaakt en voorzien van nieuwe handdoeken. Bed lag niet heel lekker maar dat was over het algemeen overal in Cuba zo.

Vinales scoort een 8,2 uit 10, op basis van 92 reviews