Sorteren

Reviews over Vinales

Fantastische plek!

Katinka
    28-4-2018

Super bestemming, de sfeer is heerlijk ontsoannen. Het eten lekker de rum goedkoop en de mensen super vriendelijk. Ik heb mijn verblijf hier zelfs verplegend met 2 dagen. Als je van paardrijden houdt ga dan zeker de vallei in op t paard, liefs zo vroeg mogelijk dan is t nog niet zo warm en druk.

Verder genoeg andere leuke dingen te doen in de omgeving. En kwam eten moet je zeker ropa de vieja proberen!

Gewoon doen!

Geweldig

Eva Liefting
    22-2-2017

Vinales is een prachtig stadje waar je het echte

Cubaanse leven ervaart. Als je voor je " casa"op het terras gaat zitten dan zie je de meest prachtige mensen en voertuigen voorbij komen. Alleen met kijken kun je je al uren vermaken. De natuur is prachtig en de mensen erg vriendelijk.Het is een aanrader om met een gids het achterland van Vinales te bezoeken. Je komt dan op de meest mooie plaatsen en uitzichten met oa de tabaksplantages. Zeker een aanrader voor wie een reis naar Cuba overweegt.

Mooi streek van Cuba

gerda leys
    9-1-2017

Vinales is een klein levendig stadje , waar je veel keuze hebt om te eten , er is zelfs een nieuw restaurant dat ik aanraad aan een ieder die bewust met voeding omgaat, het is een vegetarisch restaurant (je kan er ook enkele niet veggie maaltijden bestellen) en de enige straat waar alles om draait is ook een museumpje,rond Vinales liggen de tabaksvelden, en de landbouw van koffie ,annanas e.d, tussen het bewerkte land dat volloopt met koereigers (naast de werkende ossen) zie je de mooie bergen,

Een aanrader als je Cuba bezoekt.

Prachtige natuur

Patricia C.
    16-8-2015

Natuur is schitterend, een rit te paard naar de tabaksvelden echt een aanrader...... zalig vertoeven....

Sigaren en natuur

Schip72
    15-3-2015

Mooie natuur en het tabaksgebied van Cuba.

Deze streek mag niet ontbreken in je rondreis Cuba!

Vinales scoort een 8,9 uit 10, op basis van 91 reviews