Varadero

We hebben een aantal aanbieders voor Varadero voor je op een rij gezet:

Reviews over Varadero

Anna,
    24-4-2019

Heerlijke omgeving waar de mensen nog simpel zijn. Door de mensen wordt je niet lastig gevallen omdat ze dingen willen verkopen. Veel historie gezien . De zee is heerlijk om daar te zwemmen en te snorkelen. Ook de safari met een Russische truck op een eiland was een hele belevenis.

Gereisd met partner in Mon Oct 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Cuba via touroperator, top hoor!

Wouter,
    19-3-2019

Cuba was fantastisch. Ondanks dat het hotel niet meer de van de recentste was, is onze reiservaring met touroperator top. Handig geboekt, snelle reactie bij een vraag, onze vlucht had vertraging, Touroperator handelde dit subliem af, ter plaatse hadden we een super reisbegeleidster van touroperator.

Gereisd met partner in januari 2019

Bijzonder mooi!

Miela,
    17-2-2019

Casa Particular Yeila y Valdi te Varadero, 4ta Ave #5304 e/53y54, was een Top locatie! Bijzonder mooie tuin met hangmat en 2 hangstoelen, 2 min. van prachtige witte strand! Toplocatie voor Kite en Windsurfers! Schone stranden. Casa is perfect, grote kamers, met veel ramen, dichtbij zee en goede ontbijt. Bijzonder aardige gastvrouw en dito eega. 12,50 pppn, super!

Gereisd met vrienden in februari 2019

Beste vakantie ooit!

M. Frenken,
    22-1-2019

Cuba is echt een top eiland! Ook Varadero is echt aan te raden. Bountystranden, cocktail, salsamuziek enzovoorts. Vanuit je all-inclusive hotel kunnen ontzettend veel leuke excursies worden geboekt. Wij zijn onder andere 2 dagen naar Havana geweest en allerlei bezienswaardigheden bezocht. Ook hebben we een tweedaagse excursie gedaan naar de jungle in de bergen van Trinidad. Dit was de leukste ervaring ooit! Lekker een paar uur door de jungle wandelen en in een meer gezwommen en van een waterval gesprongen. Je kijkt je ogen uit en het is nog zo ontzettend puur natuur daar. Ook hebben we een jeepsafari gedaan waarbij we zelf in de jeep konden rijden. We zijn door Matanzas gereden, inclusief de wat armere wijken. Een tip: neem speelgoed mee voor de arme kinderen. Ze zijn erg dankbaar hiervoor! We zijn naar een afgelegen ranch gereden en hier lekker geluncht. Hierna hebben we in het ijskoude, maar heldere water gaan zwemmen in een grot.

Gereisd met partner in mei 2018

Genoten

Aria Visser,
    7-1-2019

Als je van terrasjes, gezellige marktjes houdt en " toerisme" niet storend vindt is dit een leuk plek om te verblijven. Wij vonden de stranden minder mooi dan bij Holguin. Afstand luchthaven Havanna is 2,5 uur rijden dus probeer luchthaven Varadero te landen zou ik zeggen.

Gereisd met partner in december 2018
Varadero scoort een 8,9 uit 10, op basis van 536 reviews