Varadero

Reviews over Varadero

Bijzonder mooi!

Miela,
    17-2-2019

Casa Particular Yeila y Valdi te Varadero, 4ta Ave #5304 e/53y54, was een Top locatie! Bijzonder mooie tuin met hangmat en 2 hangstoelen, 2 min. van prachtige witte strand! Toplocatie voor Kite en Windsurfers! Schone stranden. Casa is perfect, grote kamers, met veel ramen, dichtbij zee en goede ontbijt. Bijzonder aardige gastvrouw en dito eega. 12,50 pppn, super!

Gereisd met vrienden in februari 2019

Beste vakantie ooit!

M. Frenken,
    22-1-2019

Cuba is echt een top eiland! Ook Varadero is echt aan te raden. Bountystranden, cocktail, salsamuziek enzovoorts. Vanuit je all-inclusive hotel kunnen ontzettend veel leuke excursies worden geboekt. Wij zijn onder andere 2 dagen naar Havana geweest en allerlei bezienswaardigheden bezocht. Ook hebben we een tweedaagse excursie gedaan naar de jungle in de bergen van Trinidad. Dit was de leukste ervaring ooit! Lekker een paar uur door de jungle wandelen en in een meer gezwommen en van een waterval gesprongen. Je kijkt je ogen uit en het is nog zo ontzettend puur natuur daar. Ook hebben we een jeepsafari gedaan waarbij we zelf in de jeep konden rijden. We zijn door Matanzas gereden, inclusief de wat armere wijken. Een tip: neem speelgoed mee voor de arme kinderen. Ze zijn erg dankbaar hiervoor! We zijn naar een afgelegen ranch gereden en hier lekker geluncht. Hierna hebben we in het ijskoude, maar heldere water gaan zwemmen in een grot.

Gereisd met partner in mei 2018

Genoten

Aria Visser,
    7-1-2019

Als je van terrasjes, gezellige marktjes houdt en " toerisme" niet storend vindt is dit een leuk plek om te verblijven. Wij vonden de stranden minder mooi dan bij Holguin. Afstand luchthaven Havanna is 2,5 uur rijden dus probeer luchthaven Varadero te landen zou ik zeggen.

Gereisd met partner in december 2018

Prachtig strand

Peter,
    30-12-2018

Varadero is een schitterende bestemming met een prachtig strand.

Cuba is het veiligste land dat ik ken ter wereld.

Varadero bestaat enkel uit hotels,restaurants,souvenier shops.

Durf buten Varadero gaan en ga op 8km eens nar Santa Marta of op 15 km Boca de camarioca(schitterend plaatsje) en wande eens in de buitenwijken van Cardenas.

Ga eens een ijsje eten in de heladeria in Santa Marta, voor 0.80 tot 3 cuc een mooie coupe.

Hier zie je het echte Cuba al.

Dit alles is perfect te doen per fiets, scooter of per taxi.

Verwacht van de hotels geen Egypte of Turkije toetanden.

Maar geniet van het verse fruit ,de vis , de rum , de pinas , de koffies ,...

Makkelijk te doen vanuit Varadero Trinidad en Topes de collentes , Havana.

Mooie disco op zaterdag is La Bamba.

Gereisd alleenreizend in december 2018

Uniek

Colina Valladares,
    14-11-2018

Cuba, het land waar de tijd heeft stil gestaan en waar je helemaal tot rust komt. De gastvrijheid, levenslust en gezelligheid is uniek van dit land! Er is zo veel te ontdekken. Heerlijk door de staatjes heen slenteren een mojito drinken aan de bar. Of heerlijk met je voetjes in het zand en genieten van het heerlijke warme water. In de avond heerlijk uit eten om eens echte frijoles negros te proberen. Onder tussen een dansje wagen en heerlijk socialise met de locals. Dan merk je gauw genoeg dat de Cuba echt uniek is! En zal het je hart veroveren.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2016
Varadero scoort een 8,9 uit 10, op basis van 534 reviews