KinderhotelWeer vandaag25°18°
6,2

We hebben een aantal aanbieders voor Sol Sirenas Coral voor je op een rij gezet:

132 reviews over Hotel Sol Sirenas Coral in het Nederlands

prima middenklasse resort.

Hans Kolthof
24-10-2008

Het geheel is wat gedateerd en minder onderhouden maar past wel bij een land als Cuba. Het buffeteten is middelmatig en dat wat toch wel warm hoort te zijn is lauw. Dat wat ter plaatse op verzoek wordt bereid is overigens prima qua temperatuur. Zeer en zeer vriendelijk personeel. Mooie tuin. Goed onderhouden zwembad.

Het geheel voldeed prima aan onze verwachtingen.

Gereisd met partner in oktober 2008

De moeite waard

Anke
10-10-2008

Hotel!! Ziet er netjes uit voor een 4 sterren hotel op Cuba!!

Eten voor ochtends en de lunch is uitstekend..

De zee is prachtig, goed schoongemaakt ( t strand )

A la Carte heel goed, vooral de oriental en de italiaan!!

Voor dit geld, kun je niet beter zitten..

maar vergelijk het niet met een 4 sterren op Mexico of Dom republiek, daar zijn ze nog luxer, maar betaal je ook veel meer

Goede keuze

Gereisd anders in oktober 2008

Dit nooit meer

Herman en Christl
28-9-2008

Wij zaten in het Sirenas-gedeelte.

Aan het hotel zelf is weinig mis, wat achterstallig onderhoud aan de kamers/gebouw binnen/buiten het hotel, zie je wel vaker.

Wij hadden de pech dat onze kamer zo slecht was dat we gevraagd hebben er iets aan te doen. (lekkende airco, deur verrot hing eruit, vieze lucht) Wij werden met deze klachten totaal niet serieus genomen, de klacht wordt plichtmatig genoteerd maar er gebeurt verder niets mee. Pas na dagen aandringen kregen we vervangende kamer, maar andere kamer werd niet meer schoongemaakt. Ook hadden we ineens geen minibar meer.

Verder vonden we het raar dat je de minibar alleen kan vullen met blikjes uit de automaat. Betalen terwijl je all inclusive hebt. (Nog niet gelezen bij anderen, dus zal wel aan ons liggen).

Drank is vaak zonder prik en niet koud. Als je 2 keer een drankje gaat halen, wordt je nauwelijks meer geholpen.

Zwembad bij het coral-gedeelte is netter/groter.

Strand is oke.

Zeker geen aanrader met dit personeel

Helemaal prima!

D&R
27-9-2008

Zorg dat je bij je boeking aangeeft dat je een kamer aan de zwembad zijde wilt, dit voorkomt lange wandeling naar kamer! Eten is prima aangezien er altijd koks bereiden wat je wilt, echter dan wel erg eenzijdig. als je uit de buffet bakken je eten opschept is het inderdaad wel eens koud. als je een luxe hotel wilt moet je meer betalen en naar Hotel Blau gaan. Heerlijk zwembad en aan geweldig strand. Wat ons betreft aanrader!! Onze reisleiding was een drama!

Totaal overgewardeerd

wim001
22-9-2008

Voeg twee 3 sterren hotels samen en ineens heb je een vier sterren hotel. Dat hebben ze bedacht bij dit resort. Niet dus.

Het blijft hetzelfde slechte eten, ongeinteresseerde bediening en krammemikkige kamers. Kakkerlakken over het bed.

Voor hetzelfde geld boek je solymar, om de hoek, geen staatshotel (dat is dit dus echt wel 100%) en zit je prima incl champagne ontbijt.

DOET DIT ECHT NIET! Zonde van je verblijf op cuba.

dit nooit meer

m.d
18-9-2008

ik heb al veel mee gemaakt maar dit was echt een diepte punt

de service is slecht moet voor alles 10 keer vragen

spreken slecht of geen engels doen ook geen moeite

eten is een drama veel koud niet gaar en eentonig

vogels vliegen door het restaurant stelen van je bord als je niet oplet

kamer valt tegen schimmel in de badkamer bed matras is slecht veren komen naar buiten airco doet het dan wel dan niet

om kort te zijn !!! mensen ga niet kijk verder !!!

zeker voor dat geld

Gereisd alleenreizend in september 2008

Super verblijf gehad

M&B
16-9-2008

Wij zijn net terug en hebben een geweldig verblijf gehad. De kamers zijn gewoon netjes en het eten is prima. Het is niet te vergelijken met 4 sterren in Turkije maar voor de Cuba is het een luxe hotel.

De tuin is heerlijk om doorheen te lopen. De tuinmannen zijn ontzettend vriendelijk. Het strand is erg mooi. Kortom helemaal prima

Wij zaten er ook met de orkaan IKE maar het hotel heeft prima geinformeerd degene die slecht informeerde was de Touroperator.

En ja het eten wij vonden het Coral gedeelte beter qua eten. Verwacht alleen niet veel van het eten de Cubaanse keuken is nou eenmaal heel simpel.

Gereisd met partner in augustus 2008

Geen aanrader

Dennis en Chantal
8-9-2008

Wij hebben via Kuoni eerst een rondreis gemaakt en vervolgens verlengening op Varadero bij Sol Sirenas. Rondreis super. Daarna velengen op Sol sirenas.Ze hanteren 4 sterren, bullshit! Hanteer maar 2/3 sterren. Waardeloos eten. Saai, eentonig, koud en elke dag hetzelfde. Wij verbleven toen Gustav voorbij kwam en hadden net die avond een á la cart restaurant geboekt.Gesloten! Geen communicatie wat so ever. Achterstallig onderhoud,GEEN service, geen vriendelijk personeel op een enkeling na. Kuoni had ook nog een vertegenwoordiger op het eiland die wij de 2e dag spraken, drama. Wij boeken een dure vakantie bij een nederlands bedrijf, verwacht je toch minstens een goed engels sprekende vertegenwoordiger.

De kamer was op zich netjes. Wordt elke dag schoongemaakt, airco (zeer belangrijk in Cuba) en 'schone' handdoeken. NIET DOEN....

Gereisd met partner in september 2008

Prima hotel in fantastisch land

Debby Vink
22-8-2008

In juli '08 in het Sirenas gedeelte verbleven en een heerlijk verblijf gehad. A la carte restaurants zijn een welkome aanvulling op het buffet, dus probeer deze zeker te boeken!

Ligging is perfect, direct aan het strand. Voldoende ligbedden en parasols aanwezig, echt genieten! Probeer tussen de middag eens een hamburger van de bbq, in plaats van eten bij het buffet, een echte aanrader!

Als je kritisch bent kun je uiteraard minpunten vinden, maar als je het binnenland hebt gezien dan kun je begrijpen dat dit voor Cuba een heerlijk luxe resort is.

Ga je voor zon, zee, strand en het verkennen van Cuba vanuit je hotel, dan is Sol Sirenas Coral wat mij betreft een prima keuze!

Gereisd met partner in juli 2008

Prima Resort!

Derk jan en Carlyn
18-8-2008

Wij hebben hier weken gezeten, en als je kijkt wat de lokale bevolking zelf heeft is dit echt luxe! Wij zaten in het Sirenas gedeelte, was prima te doen. Erg mooi en schoon strand met voldoende ligbedden en je ligt niet hutje mutje op elkaar gepakt. Zelfde geldt voor het zwembad. Helemaal geen last van muggen. Zelf helemaal geen last gehad van koud en lauw eten,was elke dag wat anders maar altijd zat er wel iets tussen wat je wel lust. De kamer is elke keer prima schoongemaakt,niks te klagen, genoeg handdoeken,wc papier en prima bedden om lekker te slapen. Prijs en kwaliteit is een prima verhouding,je moet er niet van uit gaan dat hier 4 sterren daar ook 4 sterren is. Maar wij hebben een prima tijd gehad!!

Gereisd met partner in augustus 2008

• De staf spreektDuits, Engels, Frans
  • RokenToegestaan
  • VerzorgingAll inclusive

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Sol Sirenas Coral in Varadero, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Sol Sirenas Coral zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.