KinderhotelWeer vandaag28°18°
6,2

We hebben een aantal aanbieders voor Sol Sirenas Coral voor je op een rij gezet:

132 reviews over Hotel Sol Sirenas Coral in het Nederlands

Echt nooit meer

Fam: Wilms-Luijten en Fam: van Heugten-Luijten
26-2-2010

Het was net een jongeren hotel.Er kwamen bussen met studenten uit Canada en Spanje.

De hele dag schreeuwen en zuipen.'sNachts al schreeuwend naar de kamers,zodat je zelf geen oog dicht deed.

Eten was koud. Geen variatie met eten,'smiddags en 'savonds hetzelfde eten.

Ondanks de vele fooien welke we gegeven hebben,bleef het personeel bedelen om

andere dingen.Zoals kleding,cosmetika,schoenen e.d.

Dus echt geen aanrader, geen 4 sterren waard.

Gereisd met vrienden in februari 2010

Na een prachtige rondreis door Cuba viel dit hotel erg tegen.

Na onze rondreis waren we wel gewend geraakt aan de kwaliteit van hotels e.d.

Dat dit hotel echter minder zou bevallen als de hotels in het binnenland hadden we niet verwacht.

De kamer was vies en de wc lekte, vochtplekken door de hele badkamer.

Als je bij de receptie vraagt of ze hier iets aan kunnen doen, moet je niet direct actie verwachten. In de plantenbakken op ons balkon stonden alleen maar dode planten. Bovendien was het halve hotel gesloten vanwege het laag seizoen. (geen probleem overigens als je het van tevoren weet)

De bediening in de bar is waardeloos, te arrogant voor woorden. Ze verwachten eerst een dikke tip, voor ze iets voor je willen betekenen.

Zeker niet te vergelijken met de vriendelijkheid van de bediening in de rest van het land.

Het eten in de restaurants is normaal voor cubaanse begrippen.

Gereisd met partner in juni 2009

op sommige dagen was het te warm om ook maar in de zon te komen,

voor de rest een super mooi land, met krokodillen, vogelspinnen noem maar op.

Gereisd met partner in augustus 2009

Tjingo

We zijn 2 jaar achter elkaar geweest,en een super vakantie gehad.

Vorig jaar zijn we met een groep van 15 personen geweest, omdat we daar gingen trouwen op het strand van sol sirenas.

Het hotel heeft ons huwelijk super goed geregeld, we hebben een sprookjeshuwelijk daar gehad, en een heerlijke vakantie!We waren er met 3 pubers en ook die hebben hun heerlijk vermaakt, vooral de discotheek was favoriet.Het hotel heeft een heerlijk breed strand met een beachbar en animatie op t strand dat niet opdringerig is.Het hotel ligt ongeveer 10 taximinuten van het centrum.

De kamers zijn wat gedateerd, maar ze zijn schoon, en je slaapt er alleen maar.

Het eten is goed en er is veel keus.Vooral de a la carte restaurants zijn aan te raden.Er is ook een paar keer per week live muziek bij de restaurants aanwezig.

Kortom wij zijn zeer tevreden hierover.

Gereisd met oudere kinderen in februari 2008

Het is een middenklasse hotel, dus je moet niet de meeste luxe verwachten en je hebt er in het algemene restaurant eigenlijk vooral Amerikaanse inslag qua eten.

De a la carte restaurant zijn erg goed, zeker het Cubaanse restaurant.

Verder heb je gezellig de vogels, zoals het in al dat soort landen betaamd, in de restaurant vliegen, als je rustig blijft zitten, kun je ze zelfs fruit voeren aan tafel.

Strand is helemaal prachtig, maar ook aan het zwembad lig je heerlijk rustig.

Als je niet teveel kunt betalen voor een vakantie die kant op, is het zeker een aanrader.

Gereisd met partner in juni 2007

Nét niet Cuba !!

Schep
1-6-2009

Sol Sirenas is gelegen op het schiereiland bij het plaatsje Varadero. Als je houdt van zon, zee en strand én all-inclusive is dit een aanrader. Mocht je echter van rondreizen en excursies houden, is deze locatie erg geisoleerd en ben je aangewezen op zeer dure excursies (autohuur ter plaatse wordt door de reisorganisatie afgeraden!) Het hotel is zeer verwaarloosd en kan wel iets meer dan een likje verf gebruiken! Veel (dronken) Canadezen en Russen en de Salsa-muziek staat vanaf 09.00 tot 's nachts op hoog niveau!! Wij zouden zeker niet meer voor Varadero kiezen.

Gereisd met partner in mei 2009

hier ga je niet voor je plezier heen

Eric
19-3-2009

Wat een slecht hotel, zelfs als je rekening houdt met de standaard van het land is het nog slecht. Het eten is te triest voor woorden. De vogels vliegen rond in de restaurants. Helaas waren de a la carte mogelijkheden al helemaal vol geboekt. Het strand is echt prachtig!!!

Gereisd anders in maart 2009

Ik zou dit niemand aanraden

Judith
22-2-2009

Door overboeking hier terecht gekomen.Sterk verouderd hotel en met een enkele uitzondering is het personeel niet vriendelijk.Kamer op zich ruim,douche lauw of koud en bad niet bruikbaar door ontbreken van badstop.Oude matrassen en kamer zeer gehorig.Kamers in Coral deel schijnen beter te zijn.

Het eten is echt heel erg slecht,O L D min of meer hetzelfde en vaak koud en oud brood.A la carte was voor hele verblijf al volgeboekt.Snackbar in coral gedeelte is goed te doen. Egypte is bijvoorbeeld al vele malen beter qua hotel en eten.Ligging relatief dicht bij centrum.Strand super mooi!Animatie was niet echt aanwezig,maar dat hebben we niet gemist.We hebben gezien dat de mooiere resorts voorbij het dolfinarium liggen, va het centrum gezien. Service van touroperator dramatisch, zowel voor vertrek als tijdens verblijf aldaar.Wij hebben de havana excursie en de 3 stedentrip gedaan.Erg leuk!

Gereisd met partner in februari 2009
2008

Prima resort voor afsluiting reis

Hanneke Baerends
31-12-2008

Ter afsluiting van de rondreis verbleven we in het Coral gedeelte van Sirenas Corel.

We hadden geen van tweeen ooit eerder een all-inclusive geboekt, dus we waren benieuwd.

We werden niet teleurgesteld. Hotel heeft goed verzorgde lobby, vriendelijk personeel. Goede kamers (alleen een beetje ruzie gehad met de kastdeuren, maar dat mag geen naam hebben).

Eten in het buffet af en toe lauw, maar eten dat je direct van de grill besteld is prima.

Zwembaden super. Helder water, wordt elke dag schoongemaakt. Barretje in het zwembad. Strand schoon, mooi en genoeg ligbedjes, die de medewerkers van het hotel voor je plaatsen op elke plek die je maar wilt.

Tuin is mooi en goed onderhouden. Er lopen schattige kleine gekko's rond. In de lobby vliegen af en toe kolibri's.

Vervoer naar centrum Varadero komt geregeld langs.

Goed hotel, prima ligging, goed eten. Ik zal hier zeker weer naar toe gaan.

Gereisd met vrienden in december 2008

Aardig Hotel

Fam Westlander
28-10-2008

Prima hotel gezien de mogelijkheden die ze daar hebben. Strand is top.....

Gereisd met partner in september 2008

• De staf spreektDuits, Engels, Frans
  • RokenToegestaan
  • VerzorgingAll inclusive

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Sol Sirenas Coral in Varadero, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Sol Sirenas Coral zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.