KinderhotelWeer vandaag27°16°
6,2

We hebben een aantal aanbieders voor Sol Sirenas Coral voor je op een rij gezet:

3 reviews over Hotel Sol Sirenas Coral in het Nederlands

2008

mensen onvriendelijk en willen overal geld voor hebben tot aan een wc-papiertje toe.

eten eenzijdig en de vogels eten ook mee in het restaurant

Gereisd familie in juli 2007
2007

vogelpoep op tafels en stoelen

G. Poortvliet
17-8-2007

vogelpoep op tafels en stoelen. vogels die vanaf het ontbijt tot en met diner meeeten uit de bakken en vanaf je bord. Maar goed eten was toch meest koud en niet gaar en zeer eenzijdig.Niet voor niks dat de andere restaurantjes binnen 5 minuten volgeboekt waren; die waren wel goed. Buffetrestaurant dus niet helaas.

Gereisd familie in augustus 2007

Wil je het echte Cuba zien, ga dan vooral niet naar Varadero! Ik geef de Cubanen helemaal gelijk: "Varadero is not Cuba, it's toeristland". Alleen maar resorts en een klein, maar zeer toeristisch centrum.

Ook erg beschamend om je in alle weelde onder te dompelen, nadat je net 10 dagen hebt rondgetrokken door een land, waarin de bevolking zich maar weinig luxe kan permiteren.

Het eerste, maar zeker ook het laatste all-inclusive hotel voor ons. Je krijgt er zelfs een heuse 'Efteling' plattegrond.

Als je het na bovenstaande opmerkingen toch nog aandurft om in Varadero een all-inclusive te boeken, dan is Sol Sirenas Coral wel een goede keuze. De kamers zijn prima, een heerlijk strand, vriendelijke bediening (ook zonder fooi!) en goede eetgelegenheden. Ik ben niet zo'n buffetliefhebber, toch waren de buffetten in Sirenas voortreffelijk te noemen!

Gereisd familie in december 2006

• De staf spreektDuits, Engels, Frans
  • RokenToegestaan
  • VerzorgingAll inclusive

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Sol Sirenas Coral in Varadero, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Sol Sirenas Coral zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.